-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • konfiguracja 08.05.2019
    "„Główna” ociekała głupotą i gnojówką –– takie mieli zainteresowania, jakże wspólne –– się okazało.

    Dogadali się i podyktowali swój poziom. Mieli krótką przerwę w nadawaniu i wydawało się, że może sobie pójdą, ale niestety.

    Zostali i zaśmiecają."

    Celna obserwacja. Dodać by trzeba: Zostali i zaśmiecają, zniechęcając innych do pisania tu czegokolwiek.
    Wleźcie sobie na jakiś inny kanał do prywatnej komunikacji. Gdyby warto było ze względu na jakość "wynurzeń" poczytać wasze podchody, tego komentarza by nie było.
  • A. Hope.S 08.05.2019
    Tak się składa, iż w życiu potrzeba trochę śmiechu, a jeśli ktoś nie rozumie humory, nikt nikogo nie zmusza do czytania utworów tych osób.
    Pozdrawiam. :)
  • konfiguracja 08.05.2019
    A. Hope.S - och, gdyby był jakiś humor, ale to kompletna nuda, w dodatku usuwająca w cień komentarze innych osób. Co się wejdzie ostatnio - mydlany dialog odrzucający od Opowi.
    Rujnujecie ten portal śmieciowym ble, ble, ble...
  • A. Hope.S 08.05.2019
    konfiguracja Jeśli to tak przeszkadza, to proszę tych komentarzy nie czytać, skoro zanudzają, Chyba że czuje się Konfiguracja zaatakowana.
    Tak jak już wspomniałam, nikt nie zmusza do czytania tych autorów.
  • konfiguracja 08.05.2019
    A. Hope.S - i też nie czytam, na początku raz i to mi wystarczyło. Miejsce zajmujecie, ptaszątka, miejsce. Znikają w waszej śmieciowej powodzi komentarze innych. Krytyczne, wartościowe, tak więc przyhamujcie dla dobra wspólnego. Proszę.
  • A. Hope.S 08.05.2019
    konfiguracja :D oczywiście
  • A. Hope.S 08.05.2019
    Ach przy okazji Konfiguracja skoro jesteś tu nowy, skąd wiesz że ostatnie dni się roi? Albo lepiej mam powiedzieć Bogumił?
  • konfiguracja 08.05.2019
    Obserwuję od jakiegoś czasu.
    Dywagacje tożsamościowe - jak najbardziej mnie interesują.
  • A. Hope.S 08.05.2019
    konfiguracja a co właśnie robisz? sam zaśmiecasz portal.
  • konfiguracja 08.05.2019
    A. Hope.S - TU? Tu odpowiadam na pytania i zarzuty, aby w tej blond główce proces myślenia zainicjować. Niemniej już kończę, znęcać się nie lubię. Wszystkie TU komentarze nie dotyczyły oceny merytorycznej zamieszczonych tekstów, ale gównianego zjawiska, którego jesteście rodzicami.
  • A. Hope.S 08.05.2019
    konfiguracja Bóg zapłać.
  • konfiguracja masz częściowo rację, przy takiej ilości tekstów jaka była, ja przynajmniej nie mam szans na merytoryczne odniesienie się do tekstów, chociaż na początku starałem się to robić, na tyle na ile uciąłem oczywiście. Uważam jednak, że ograniczenia ci do ilości wrzucanych przez jednego autora tekstów, sprawia, że podniesie się ich jakość i spadnie ilość, więc powinno to pomóc na te bolączki, z którymi się z Tobą zgodziłem.
    Zabawa.jest zabawą „blondynki” tez maja prawo się pobawić.
    Są tu różne inicjatywy, zabawy bitwy na rymy i prozę oraz jest TW, wszystkie moim zdaniem cenne, tak jak i NSzO, jedne celują wyżej inne może nieco niżej. Do niepowtarzalnego może dołączyć każdy nawet taki stuprocentowo początkującym i, moim zdaniem, to jest jego największa zaleta, bo może autor, którego nikomu nie chciałoby się przeczytać, dostanie garść wskazówek, i może jestem naiwny, tak chociaż trochę poprawi się jego pisanie.
    Szkoda, że nie piszesz z otwartą przyłbica, przecież nikt by na Ciebie nie napadł za Twoje sugestie i wątpliwości, czy odmienne zdanie, zwłaszcza wyrażone tak grzecznie.
    Zapraszany do kolejnej edycji Niepowtarzalnego Stylu z Opowi i podniesienia swoimi tekstami i komentarzami jego jakości :)
    Pozdrawiam :)
  • yanko wojownik 08.05.2019
    Maurycy Lesniewski (...) :)
  • konfiguracja 08.05.2019
    Maurycy Lesniewski - tak bawić się jak ta para można, ale czy akurat prywatny spam, usuwający w cień komentarze innych użytkowników wg Ciebie służy portalowi i twórcom?
    Mam rozeznanie w atrakcjach Opowi, niemniej dziękuję za skrót aktywności.
    Co do podniesionej przyłbicy... nie mam ochoty umieszczać swoich danych osobowych, lecz oczywiście doceniam, że publikujesz pod swoim imieniem i nazwiskiem.
  • konfiguracja muszę sprostować, ja też nie publikuje pod własnym nazwiskiem, myślałem po prostu, że jesteś „starym” użytkownikiem i po prostu założyłaś nowe konto, aby opieprzać i rugac, jeśli się pomyliłem to przepraszam. Chociaż ,po namyśle, jeśli ktoś daje ostre ale sensowne komentarze z dodatkowego konta to w sumie nie ma w tym nic złego. Komentuj opieprzaj i pouczaj, mnie tez możesz:) bo po to w końcu się publikuje, aby dostawać bezstronne recenzje i oceny.
    Nie wiem co rozumiesz pod określeniem „prywatny spam” więc do tego się nie odniosę.
  • konfiguracja 08.05.2019
    Maurycy Lesniewski - dziękuję za pozwolenie.
  • konfiguracja proszę bardzo
  • Angela 08.05.2019
    Czytnę sobie po raz wtóry : )
  • yanko wojownik 08.05.2019
    ...!:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania