-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • Anonim 19.07.2015
    Uwielbiam twoje krótkie teksty, mają w sobie wiele uczuć i przekazu ;)
    5/5
  • Dudkowski 19.07.2015
    Masz talent naprawdę. Swoją drogą fajne by było gdyby, kobiety które spotykam w zyciu były obdarzone w taki Romantyzm:)
  • NataliaO 19.07.2015
    Dzięki Shiroi :*
  • NataliaO 19.07.2015
    A pewnie nie są. Ja bym tak chciała z mężczyznami. Dziękuje za miłe słowa :))
  • Dudkowski 19.07.2015
    Są tacy .. zaufaj mi. Ale często nakładają na siebie maskę sku..wiałych by to zakryć :)
  • NataliaO 19.07.2015
    Ciężko jest zaufać. O wiem, dużo mają tych masek ;)
  • Haruu 19.07.2015
    Nic dodać, nic ująć c: 5
  • NataliaO 19.07.2015
    aha, Dzięki Haruu :))
  • Dudkowski 19.07.2015
    Napiszemy o tym :) Zakładanie masek, wiąże sie chyba ze strachem.Przed tym co się czuje
  • NataliaO 19.07.2015
    możliwe, że tak. Można napisać :)
  • NataliaO 19.07.2015
    ale po co zakładać maskę jeśli chce się kochać?
  • Anonim 19.07.2015
    Maskę zakładamy raczej wtedy, gdy chcemy ukryć swój ból, albo kiedy nie chcemy, by ktoś poznał nasze prawdziwe ja ;)
  • NataliaO 19.07.2015
    całkiem mądre :)
  • Anonim 19.07.2015
    Może XD
  • NataliaO 19.07.2015
    no, może hihi
  • Dudkowski 19.07.2015
    Jest najłatwiejsza droga do budowania muru w relacjach:) jak mawiał Mark Twain : Jeśli masz wątpliwości, to po prostu mów prawdę :)
  • Anonim 19.07.2015
    Ludzie często nienawidzą osób, które mówią prawdę :( Uważają to za chamstwo :/
  • NataliaO 19.07.2015
    Mówić prawdę dobra sprawa :)
  • Dudkowski 19.07.2015
    Prawda jako taka jest pojęciem dość względnym. Każdy ma swoją. Nawet najwięksi głupcy i ignorancji. Prawdy jako takiej nie ma jest tylko subiektywne spojrzenie na drugą osobę. To jest moje zdanie i tylko moje, ktoś może odebrać to jak stek bzdur :)
  • Anonim 19.07.2015
    Spoko, nie odbieram, ale nie zgadzam się z tobą XD Każdy ma swoją prawdę - cóż, niby każdy ma swoją, ale ludzie często nie widzą tego, że ich prawda jest kłamstwem.
    Nie wszyscy ludzie mają swoje zdanie - często powtarzają słowa innych osób, blogerów, krytyków, lub nawet członków z rodziny. Po co mieć własne zdanie skoro można mieć cudze? Czy tak nie jest szybciej i łatwiej?
  • NataliaO 19.07.2015
    Nie, uważam, ze każdy ma swoje zdanie i podejście do wszystkiego. Każdy ma inną prawdę, jak inne kłamstwo
  • Dudkowski 19.07.2015
    A czy nasza prawda nie bywa kłamstwem ? gdy oceniamy i patrzymy na innych, oceniamy kogoś na podstawie subiektywnego odbioru. Tacy ludzie uważają ( w mojej ocenie) Autorytet za prawdę, Nie można im tego zabronić. Wobec myślenia innych jestem bezsilny :) a zgadzam się tak im łatwiej :)
  • Anonim 19.07.2015
    Oczywiście, że bywa kłamstwem, nie powiem, że nie. Jednak nie lubię, gdy ktoś mi wciska swoją prawdę bez podania argumentów. Co do oceniania innych - a powiem ci, że często potrafię wyczuć, jeśli z kimś jest coś nie tak XD Miałam nawet taką sytuację tutaj, na opowi. Czułam do pewnej osoby niechęć i niestety, nie pomyliłam się do do niej ;(
    Co do autorytetu - a czy nie można nie zgodzić się z autorytetem? Można przecież przeprowadzić dłuższą dyskusję na jakiś temat i zobaczyć co z tego wyniknie. Może to właśnie nasz autorytet się myli?
  • Dudkowski 19.07.2015
    Ale drodzy pisarze i pisarki :) Urządziliśmy sobie panel dyskusyjny na temat "Prawd". Całkowicie zapominając o tym ze komentarze powinniśmy kierować, pod adresem tego dzieła które napisała Natalia :):) ja zacząłem przepraszam..:)
  • NataliaO 19.07.2015
    A rozmawiajcie sobie, ja chętnie poczytam i wtrące trzy grosze ;)
  • Dudkowski 19.07.2015
    Wiesz umiejętność słuchania jest sztuką.Ja też tego nie lubię jak ktoś mi coś wciska na siłę. Ale staram się tego wysłuchać, bo jeśli tego nie zrobię będą katować bardziej wciskaniem jej.:) No cóż szkoda że musiałem się zgodzić ze swoimi przypuszczeniami. To prawda jest autorytetem a nie autorytet prawdą. :) ale to jest tylko moja ocena i zawsze powtarzam mogę się mylić :)
  • Anonim 19.07.2015
    Każdy zawsze może się mylić, ja też ;) Grunt to mieć otwarty umysł, a nie usilnie przystawać przy swoim ^^ W sumie już nic więcej nie mam do dodania, bo zgadzam się z twoim ostatnim komentarzem. Jednako niektórzy nie potrafią rozróżnić prawdy autorytetu od prawdy jako autorytet (nie wiem, czy ktokolwiek zrozumie coś z tego bełkotu XD), dlatego zdanie osoby służącej za autorytet uważają za prawdę, której nie wolno dyskutować, nawet jeśli owy autorytet się myli. Dzięki za dyskusję ;)
  • Dudkowski 19.07.2015
    Dzięki i wzajemnie zapraszam do kolejnych. :)
  • KarolaKorman 19.07.2015
    Dobry tekst i wciągające komentarze 5 :)
  • NataliaO 19.07.2015
    dzięki :)
  • DuŚka ^.^ 19.07.2015
    Pięknie piszesz, niedługi tekst, a zawiera w sobie mnóstwo emocji, 5!:)
  • NataliaO 19.07.2015
    Dziękuje Dusia :)))
  • Chris 21.07.2015
    Krótkie teksty są najtrudniejsze. Trzeba w kilku zdaniach zaciekawić czytelnika, zatrzymać, zaskoczyć, wywinąć na lewą stronę i zostawić lekki niedosyt, by wrócił po więcej. Potrafisz to. 5
  • NataliaO 21.07.2015
    Krótkie idą mi lepiej niż długie. Miło to od Ciebie usłyszeć, bo to znaczy, że wracasz. A to miłe, :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania