Zbyt wiele słów

Wiem że padło zbyt wiele słów. Wiem że gnije coś w mym ciele. Wiem że mi nigdy nie zaufasz.wiem że na to wszystko już dmuchasz. Tak właściwie ciągle się obawiałem. Tak właściwie myślałem że los na loterii wygrałem. Tak właściwie ja chce ciebie w mym życiu. Tak właściwie myślę o jak najlepszym uczuć ukryciu. Płaczę i płaczę dzień w dzień. Płaczę i widzę swój cień. Płaczę bo naprawdę nie chciałem. Płaczę bo pozostałem. Pozostałem w wierze że ze mnie idiota. Pozostałem w tym bo naiwność mną miota. Pozostałem wciąż porąbany. Pozostałem głupi ponieważ myślałem iż ten związek był udawany.Nie usprawiedliwię niczego. Nie naprawie bo robiłem coś chorego. Nie żartowałem że będę się starać. Nie żartowałem bo przy tobie zacząłem się bać. Bać straty ciebie i twej obecności. Bać tego że w sercu mym ból zagości. Bać straty twego pięknego uśmiechu. Bać tego że zacznę żyć w strachu. Nie takiego posranego strachu. Nie takiego że wyląduje w piachu. Nie takiego że się o poprawę swą modliłem. Nie żadnego innego bo z myślami we łbie się biłem. Kochałaś mnie a ja taką wspaniałą jak ty osobę. Kochałaś kogoś kto chciał i chce oddać wszystko tobie. Kochałaś za to co chciałem dla ciebie zrobić. Kochałaś chyba za to że potrafiłem, się poprawić. Potrafiłem przez jakiś czas. Potrafiłem lecz wszystko idzie w ciemny las. Potrafiłem i kurewsko wciąż potrafię. Potrafiłem bo tylko tak naprawdę na ciebie się gapię. Okłamałem cię w cholernie ważnej sprawie. Okłamałem dlatego w upajaniu się zawsze pojawię. Okłamałem w tym że uczucia ukrywałem. Okłamałem bo źle o początkach nas myślałem. Zasługujesz na coś lepszego. Zasługujesz bo tak naprawdę zrobiłem coś złego. Zasługujesz boś odkąd kontakt odnowiła. Zasługujesz boś wtedy mnie zbawiła.Tyle było chwil które zepsułem. Tyle było chwil w których zazdrość czułem. Tyle było głupot które zrobiłem. Tyle zła bo się upiłem. Upijałem się wiele razy. Upijałem się nie wiedząc we mnie skazy. Upijałem bo smutki topiłem. Upijałem bo się pogubiłem. Traktowałem cię bardzo okropnie. Traktowałem źle i me serce od płaczu moknie. Traktowałem niczym ostatni cham. Traktowałem źle i jestem jak zawsze sam. Wiem jak długo cierpiałaś. Wiem jak debilnego chłopaka miałaś. Wiem jak bardzo raniłem. Wiem jak ponieważ się zgubiłem. Gubiłem się we wszystkim co było pomiędzy nami. Gubiłem się ponieważ skakałem nad przeszkodami. gubiłem się bo jestem nikim wartym ciebie. Gubiłem się bo byłem przy tobie w siódmym niebie. Byłaś i jesteś wspaniała. Byłaś bo żadna taka dama nigdy nie istniała. Byłaś powodem dla którego góry nisko mierzyłem. Byłaś osobą z którą pierwszy raz o wielu rzeczach marzyłem. To chyba tyle. Bynajmniej na tą chwilę. To chyba i tak nic nie znaczy. Bynajmniej dlatego że ja pisarz źle się zachowywać więcej nie raczy.

 

Wciąż coś do ciebie czujący. Cholernie głupi Damian

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • piliery 16.07.2019
    No proszę, jaki talent rymiczny. O_O
  • Upadły(D.F) 16.07.2019
    Talent? Żaden talent. Po prostu jakoś było trzeba ubrać to w słowa a wykonanie i tak chujowe
  • betti 16.07.2019
    Piliery, musiałeś prawda?

    Przez Twój komentarz, konam teraz ze śmiechu...
  • akwamen 16.07.2019
    betti nka i monitor oplułaś, wiemy , wiemy hi, hi i faceci i dupy hi, hi
  • Tjeri 17.07.2019
    Upadły - nie obraź się, ale z trudem doczytałam. Ciężko się czyta takie zbite bloki. Domyślam się, że to celowe, ale nie wyszło dobrze. Frazy są słabe a rymowanie kiepskie. Za to nie mogłam się powstrzymać żeby sobie nie czytać tego w rytmie hiphopowym... I myślę, że akurat do tego tekst by się nieźle sprawdził.
  • Upadły(D.F) 17.07.2019
    Co racja to racja. Też chciałem to zamienić na inny styl. Ale nie wiem jakoś nie potrafię pisać o ''miłości''. Zauważyłem.Ciągłe powtarzanie rymów ''em''. Szczerze powiem nie wiedziałem tak naprawdę co pisałem tylko po prostu nakładałem słowa na ekran. Hiphopowym?
  • Halmar 17.07.2019
    Tjeri, madonno... Mnie możesz ignorować, mydlic innym oczy swoją prawością... Ale dobrze wiesz, że przed Bogiem nic się nie da ukryć i sprawiedliwość Cię spotka, niezależnie od tego czy wierzysz prawdziwie czy tylko na pokaz... Ja nie jestem sędzią, a gdybym była, marny byłby twój los. Za kłamstwa, intrygi, niszczenie podstępem i montowanie w programie graficznym fałszywek, które miały mnie pogrążyć - ludzką miarą dostalabys porządną, bolesną nauczkę. Ale Bóg ukarze Cię dużo srożej. I wiesz? To nie po chrześcijańsku, ale wcale nie jest mi ciebie szkoda, podła istoto. Jesteś dla mnie zerem.
  • Tjeri 17.07.2019
    Upadły(D.F) ano. Hiphop czy rap... Nie wiem, jestem ignorantką. Ale spróbuj to sobie wyobrazić "spiewane" właśnie w tym stylu. Naprawdę pasuje.
  • Upadły(D.F) 17.07.2019
    Tjeri Też jestem ignorantem w tym temacie. Bo przyznaje nie znam się na tym. Może i serenada by pasowała heh
  • Tjeri 17.07.2019
    Upadły(D.F) nie - serenada na pewno nie. "Za dużo słów" ;)
  • Tjeri 17.07.2019
    *zbyt wiele
  • Upadły(D.F) 17.07.2019
    Tjeri Cała prawda.Gdyby to lepiej wykonać to może by coś z tego było. A tak to tylko pomsta do nieba
  • Halmar 17.07.2019
    Tjeri Tjeri, madonno... Mnie możesz ignorować, mydlic innym oczy swoją prawością... Ale dobrze wiesz, że przed Bogiem nic się nie da ukryć i sprawiedliwość Cię spotka, niezależnie od tego czy wierzysz prawdziwie czy tylko na pokaz... Ja nie jestem sędzią, a gdybym była, marny byłby twój los. Za kłamstwa, intrygi, niszczenie podstępem i montowanie w programie graficznym fałszywek, które miały mnie pogrążyć - ludzką miarą dostalabys porządną, bolesną nauczkę. Ale Bóg ukarze Cię dużo srożej. I wiesz? To nie po chrześcijańsku, ale wcale nie jest mi ciebie szkoda, podła istoto. Jesteś dla mnie zerem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania