Zdrada

Czy mnie zdradził nie jestem tego pewna wiem jednak,że podobno tak , po alkoholu? Czy wybacza się taką zdradę?

Czy można takie coś wybaczyć mu?

Za dużo wypił, za dużo tęsknił nie wytrzymał nie upilnował to czego powinien?

Może on teraz z nią jest i leżą sobie obok a ,gdy idzie do pracy czeka na nego w pokoju wieczorem kąpią się razem i idą razem spać.

Przytuleni, zakochani, a moze to tylko moje głupie urojenia, albo siedzi teraz mu na kolanach i mówi,że go kocha on odpowiada,że ją też wszędzie pod wodą i namiętnie, nie przytomnie tak jak mi kiedyś mówił, tłumaczył.

Dziś ,gdy oglądam twoje zdjęcia ,ogarnia mnie tylko płacz, boję się ale wierzę i niechce przestać ale niewiem ile moja wiara się uczyma czy na długo a może już za nie długo przestane w to wszystko wierzyć, w to,że kmiedy kolwiek będziemy jeszcze razem a moze to tak miało być miałeś mnie tylko przelecieć i tyle albo zakochać się wemnie tylko na chwile?

Jezu, Boże pomóż mi nie umiem nie dam rady nie potrafie sobie tego wytłumaczyć , nie chce !

Świat dla mnie nie istnieje ty byłeś moim tlenem który dawał mi życie a najgorzej boli to,że nikt nie wczuje się w moją sytuacje mam dość udawania ,że jest ok. Dość patrzenia ludziom w twarz i się naiwnie uśmiechać jak tak naprawde jest mi tak bardzo źle i nie chcę się mi już żyć chce usiąść w końcie i po prostu się rozpłakać popłakać sobie jak małe dziecko chce poprostu już przestać UDAWAĆ!!

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • KarolaKorman 12.06.2015
    Płacz i żyj, siły życzę, pozdrawiam :) Nie oceniam
  • Gabi 13.06.2015
    Przykre, ale trzeba się podnieść. Samo życie. Powodzenia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania