Zdrada to podła rzecz...

Siedzieli w parku, patrzyli na rzekę, która mozolnie płynęła i ani myślała o zatrzymaniu. Wybrali się w najbardziej ciche miejsce ze wszystkich. Tam, gdzie czuli, że nikt ich nie zaskoczy swoim nagłym pojawieniem. Było niezwykle romantycznie. Jednak to co też cechowało ich spotkania, to zwyczajność. Nie było żadnego spięcia czy jakiegoś dawania tego konkretnego dnia na piedestał.

 

Popatrzyła mu w oczy.

 

- Chciałam ci coś powiedzieć. - powiedziała niemalże szeptem.

- Słucham, jak zawsze. - usłyszała w odpowiedzi.

 

Oparła swoją głowę na jego ramieniu.

 

- Tak sobie myślałam o zdradzie...

- Zdradzie, czemu akurat zdradzie? - spytał ze zdziwieniem.

- Pomyśl sobie... kochasz daną osobę, zależy ci na niej, a potem idziesz do innej i wmawiasz jej to samo...

- Zdrada to podła rzecz... dla mnie tacy ludzie traktują osoby, na którym im teoretycznie zależy z pogardą... brzydzę się takich osób. - powiedział z lekkim zdenerwowaniem w głosie.

- To też rani tą osobę. Słyszy zapewnienia i obiecanki, a tu okazuje się, że życiowy partner dzień spędza w domu kogoś innego.

- Takich ludzi powinno się zamykać za okrutne kłamstwo...

 

Pocałował ją w czoło i czule przytulił. Nie mógł zrozumieć idei ludzi, którzy zdradzają. To najgorsze co można zrobić drugiej osobie, na której nam powinno zależeć. Najgorsze kłamstwo. Tacy ludzie powinni chodzić z napisem na czole - "Jestem okrutnym kłamcą i zdrajcą". A najgorsze, że oszukuje też tą nową poznaną partnerkę/nera przez to samo kłamstwo.

 

Myślę, więc jestem. Pamiętajcie.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Chris 28.06.2015
    Mocne, prawdziwe, trudne, bolesne. 5
  • Hannah 28.06.2015
    Fajnie, że piszesz o rzeczach ważnych, jednak cały czas czekam na dłuższą formę, z bardziej rozbudowaną akcją. ;)
  • KarolaKorman 29.06.2015
    Ja już przyzwyczaiła się do Twojej formy pisania. Zwięźle, krótko, ale rzeczowo. Przekaz jest dobry 5 :)
  • Drassen Prime 29.06.2015
    Świata nie zmienisz, Chris... Ale nie zaszkodziłoby spróbować :P
    Życie jest brutalne... To wie każdy, wg mnie nie pokazałeś czegoś, co by mnie zaskoczyło, dlatego podobało mi się mniej. Opisałeś jednak oczywistą prawdę w sposób tak prawdziwy, że ja pier.... XD Tak, czy siak jest gitez majonez, kolego, ale tak jak Hannah, wolałbym nieco bardziej rozbudowaną formę ;)
  • R_ystie 04.07.2015
    Piękne

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania