Żegnam

Chciałam mieć przyjaciela do końca swych dni. Potem chłopaka po grób. Jednak iskierka, która nas łączyła zgasła, znikła.

 

Nie ma już „nas”. Jestem ja – twoja smarkula, ta głupia, kłamliwa, arogancka i niezdecydowana idiotka. Jesteś też ty – chodzący ideał. Raz coś powiem nie tak, a już słyszę, że twoja kochana książka i ulubiony przedmiot są swoją opoką.

 

Czuję się oszukana. Nie jesteś taki, jak by się kiedyś mogło wydawać. Twoje EGO, samo zachwyt, ogromny foch i narcyzm przysłaniają zalety. Na pewno jakieś masz, ale już ich nie widzę. Nigdy nie kończysz wypowiedzi i wiecznie zmieniasz zdanie. Jednak to ja mam humorki.

 

I zawsze kończysz tak samo:

 

Żegnam. Nudzi mnie ta rozmowa.

 

-------------------------------------------------

Zapraszam do opisu profilu :)

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • comboometga 18.11.2015
    Trudno jest ocenić taki tekst,wydaje się być osobisty. Napisany jest, no... Właśnie w takim klimacie.
    Jeśli jednak nie chodziło Ci o coś osobistego, powiem, że spotkałam się już z kilkoma takimi tekstami i nie robią już na mnie wrażenia :c Przykro mi. Pozostawiam bez oceny ;x
  • Slugalegionu 18.11.2015
    A ja się bałem, że odchodzisz. XD To co wyżej.
  • Slugalegionu 18.11.2015
    A i daruj se wyzwanie, jeśli nie jesteś chora czy coś. Szybkie tempo może zniszczyć twóczość.
  • Emily Rand 19.11.2015
    Tak, zgadzam się z comboometga, tekst jest zbyt osobisty, ale wiesz co, później spojrzałam na Twój wiek. Ja też pisałam takie rzeczy jak miałam naście lat, za parę lat popatrzysz na to z uśmiechem i pobłażliwością :)
  • KarolaKorman 19.11.2015
    Podpisuję się pod poprzednikami :)
  • Dzięki. Może rzeczywiście lepiej zrezygnować.
    Slugalegionu, czemu się bałeś? xD
  • Slugalegionu 19.11.2015
    Ja Cię nie czytam, to prawda, ale z tego, co słyszę, jesteś dobrą „pisarką”, co na Opowi jest coraz rzadsze.
  • Slugalegionu Nie wiedziałam, że mam taką opinię. Miło mi. Głównie sugeruję się wyświetleniami na blogu w ocenianiu siebie i swoich umiejętności, a nie jest tych wyświetleń zbyt dużo.
  • Slugalegionu 19.11.2015
    Taka metoda to nonsens. Nawet najlepszy pisarz nie ma jakiś paranormalnych nocy, które sprawiają, że obcy ludzie postanawiają odwiedzić czyiś blog. Nie mówiąc już o tym, że wśród innych blogów Twój zaginie.
  • Slugalegionu Wiem.
  • Slugalegionu 19.11.2015
    Diamentowa Róża, potem poczytam parę Twoich prac i powiem Ci, jaką według mnie pisarką jesteś.
  • Slugalegionu Chętnie się dowiem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania