Żegnam was.

Kiedy tu trafiłem wiązałem duże nadzieje z tym portalem. Niestety pomyliłem się. Anarchia, chaos i klany to tu chleb powszedni. Wkładałem całą swoją pasję w pisanie opowiadań, na tej stronie. Przez takie osoby jak Dark Huntery, Mięsne Osiołki, czy inne Samotne Jeże definitywnie kończę z pisaniem na Opowi. Zaściankowość, grupki wzajemnej adoracji, bezpodstawna krytyka i czepianie się o wamsy to tutaj codzienność. Nadal będę tworzyć na Wattpadzie pod nikiem Olf360, więc zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych. Żegnajcie ziomki, miło było, potem nie miło, ale się skończyło.

Pozdrawiam was, Revollo.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Rasia 09.04.2016
    Mam nadzieję, że z takim samym zapałem będziesz pisać też na innych portalach. Myślę, że Ty i użytkownicy, którzy są tutaj jeszcze dłużej, doskonale pamiętają jeszcze całkiem inne opowi, a przecież minęło tak niewiele czasu, prawda? W każdym razie życzę powodzenia i właściwie chyba powinnam przeprosić, że pierwszy mój komentarz jest przy Twoim ostatnim wpisie.
  • Marika 09.04.2016
    Ej, no weź, ja też tu piszę i nikogo to nie interesuje (poza Tobą) i się nie zniechęcam. :(
  • Neurotyk 09.04.2016
    Revollo, Huntery, Mięsne Osiołki, tak, wkurzają, ale klany?

    Jeżeli chcesz, aby nie było klanów, rozmawiaj, pytaj się, zareklamuj swoje teksty tym "klanom", daj się poznać :)
  • O-Ren Ishii 09.04.2016
    Ej, Revollo, lubię Cię, zaobserwuj mnie na Wattpadzie, to będę Cię czytać. @Amane-chan-
  • KarolaKorman 09.04.2016
    KarolaKorman wczoraj o 12:15
    Czekam na kolejną część tego opowiadania, a Ty widzę, zamiast go pisać, znowu trolujesz u Magdy :( Odpowiedz

    Revollo wczoraj o 17:28
    Miecz rozrywki ma dwa ostrza. Jednym jest pisanie, a drugim komentowanie. :) Odpowiedz

    Przeczytałam dzisiejszy tekst i mam tyko jedno pytanie: Kto to mówi?

    Życzę jednak powodzenia w pisaniu :)
  • Neurotyk 09.04.2016
    Revolio, właśnie?
  • Revollo 09.04.2016
    Neurotyk cóż mam napisać, zepsuło się Opowi. Nie jestem tu długo, ale naprawdę widziałem lepsze czasy tego portalu. To co tu się dzieję, zmusiło mnie do odejścia tak z dnia, na dzień.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania