.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • NataliaO 06.04.2016
    Miło się słucha :)
  • MrGonzo 06.04.2016
    nie będę tutaj wstawiał nowych bo to chyba nie jest zbyt... legalne? takie reklamowanie się, więc...T_T
  • NataliaO 06.04.2016
    czy ja wiem, ale niektórzy mogą mieć wątpliwości; ale powiem Ci rób jak uważasz za słuszne; Jednak ja przeczytałabym jeszcze raz jeśli cos zmieniłeś :)
  • MrGonzo 06.04.2016
    NataliaO Ja jakoś nie widzę niczego zachwycającego, czy dobrego w tej fabule T_T namówiła mnie bym w to "uwierzył"
  • NataliaO 06.04.2016
    MrGonzo Od razu nikt nie pisze wielkich historii, ale ta na pewno nie była zła. Jest dobra, a jak zacząłeś ją poprawiać to warto wstawić. Myślę, że się nie doceniasz.
  • MrGonzo 06.04.2016
    NataliaO Raczej się przeceniam. Są tu o wiele lepsze twory, lepiej tą historią już tej strony nie zaśmiecać i tak zrobiłem duży spam jak jeszcze byłem tu aktywny...
  • NataliaO 06.04.2016
    Czy ja wiem, czy o wiele lepsze; Nie przeceniasz się, powinieneś się nadal rozwijać i wstawiać opowiadania.
  • MrGonzo 06.04.2016
    Warto wstawiać.. to samo? Skoro każdy wie i tak co będzie dalej wystarczy że przejdzie z pozycje niżej? niezbyt... Tak czy inaczej... Zapraszam chętnych... Co zmieniłem? Wszystko... Dosłownie wszystko, wygląd, styl, charaktery postaci, ich zachowania, sceny, przebieg fabuły tylko trochę trzymający się tego co tutaj powstawiałem. Klimat jest... Mroczniejszy, smutniejszy i poważniejszy...
  • KarolaKorman 06.04.2016
    Gonzo, to było cudne :) Widziałam tego mężczyznę. Starego, pomarszczonego, brudno ubranego. Powiedz koleżance, że nie obraziłabym się gdyby czytała mi do snu :) Jak kolejne części będą w takim wydaniu chętnie też ich posłucham. Teraz widzę, jaką rolę odgrywają opisy, a Twoje są świetne. Zostawiam wielkie 5 dla Ciebie i koleżanki :)
  • MrGonzo 07.04.2016
    Niedługo będzie 1 rozdział, który jako jedyny będzie choć trochę przypominał stary

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania