Zeszyt + informacja

Na początek mam dla Was dwie informacje. Pierwsza dotyczy tekstu, napisałem go przy powtórce materiału z baroku, gdzie napis taki się znalazł w starym zeszycie. Nie ma to znaczenia w odbiorze tekstu, ale może kogoś zainteresuje.

Druga informacja jest taka, że na kilka dni ograniczam swoją działalność na opowi do odpowiadania na komentarze pod istniejącymi już tekstami, ze względu na egzaminy maturalne, które od środy do piątku (i później w maju) piszę.

Mam nadzieję, że ominie mnie mnóstwo świetnych tekstów, które będę mógł później, podczas najdłuższych (i ostatnich) wakacji w życiu, z przyjemnością nadrabiać.

Cóż więcej mi zostaje jak powiedzieć do zobaczenia i zaprosić do przeczytania wiersza.

Trzymajcie się! :)

 

 

Przykro jest

Znaleźć w starym zeszycie

,,Kocham cię strasznie"

Gdy nie kocha już nikt

 

Przykro jest

Patrzeć na tak kiedyś

Znany charakter pisma

Które dziś pewnie jest inne

 

Przykro jest

Wracać do minionych dni

Gdy nie zastąpił ich nikt inny

I przykro jest też pomyśleć dziś

Że gorzej byłoby wciąż kochać

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Saris 30.04.2016
    Rzeczywiście, przykro jest : C Powodzenia na maturze. 5.
  • Dziękuję bardzo! :)
  • ausek 30.04.2016
    Wiersz piękny. ;) Życzę Ci złamania pióra na maturze! :D
  • Dziękuję uprzejmie! :)
  • Lotta 30.04.2016
    Barok
  • Co Ty chcesz, fajny jest :D
  • Lotta 30.04.2016
    Ja nie wierzę, ostatnio mi pochłania komentarze! Chciałam powiedzieć, że jest to moja ulubiona epoka po romantyźmie. Wierzę w Ciebie, kiedyś nie będzie przykro. I przykro jest pisać maturę. 5 :D
  • Lotta dziękuję bardzo!
  • O-Ren Ishii 30.04.2016
    1. Auć.
    2. Auć.
    3. Auć.
    4. Powodzenia.
    5. 5.
    Chciałam wstawić jakąś emotkę, ale nie mam pojęcia jaką. Chyba takiej jeszcze nie wymyślili. Jednak z istniejących, najbardziej, choć jeszcze nie do końca, pasuje mi ta - :'(.
  • Dziękuję uprzejmie Ren :)
  • alfonsyna 30.04.2016
    Barok - piękna epoka, wiersz równie piękny, co smutny, ale z jakąś nutą nadziei i tego należy się trzymać. Matura też nie taka straszna, jak ją malują, niemniej życzę powodzenia! :)
  • Bardzo dziękuję! Co do prostoty to się przekonamy :)
  • Łowczyni 01.05.2016
    Za wiersz zostawiam 5, już bez komentarza. Ocena wyraża wszystko. :)
    Co do matury: oczywiście powodzenia życzę. Będę wspierała Cię duchowo. :D
    Moją sis zresztą też. (:
  • Dziękuję bardzo! Przyda się, i mi, i jej :)
  • Billie 01.05.2016
    Ładny ten wiersz. W kilku słowach zawarłeś bardzo wiele. Smutno się zrobiło... Zostawiam 5 i powodzenia na maturze :)
  • Dziękuję bardzo! :-)
  • Rasia 01.05.2016
    Hm... nie wiem, czy to mylne wrażenie, ale czy przez ten wiersz przewinęło się coś osobistego? Jest krótki, ale naprawdę dobrze napisany i bardzo emocjonalny. Zostawiam 5. Trzymam kciuki za maturę ;)
  • Owszem, przewinęło się :) Dzięki bardzo!
  • Masz ode mnie mental hug :( ostatnia strofa mnie zabiła ._.
  • Mam nadzieję, że zmartwychwstaniesz i na maturkę będziesz żywa :D Dzięki bardzo!
  • Lucinda 01.05.2016
    Właściwie nie wiem, co napisać. Wiersz... świetny, ale przede wszystkim bardzo smutny i ta treść mnie poruszyła, chyba nawet bardziej niż zazwyczaj, do czego się przyznaję. Sama nie potrafię tego opisać. A ta pierwsza informacja sprawiła, że w odbiorze tekst stał się dla mnie jeszcze bardziej... rzeczywisty? prawdziwszy? naturalniejszy? Nie wiem, ale nie podoba mi się to, że coraz silniej wpływają na mnie takie teksty... Za, jak już mówiłam, świetnie napisany wiersz 5. No a co do matury... Na pewno nie będzie tak źle :)
  • Bo stajesz się coraz bardziej Liryczną Lucindą :) Dziękuję Ci bardzo!
  • Lucinda 01.05.2016
    Szymon Szczechowicz, widać, że z tym tylko coraz większe problemy...
  • Haru 01.05.2016
    Ojej, cudowny wiersz!
    Powodzenia na maturaach!
    5
  • Dziękuję ogromnie Haru! :)
  • Haru 01.05.2016
    Szymon Szczechowicz Nie ma za co, będę trzymać kciuki~
  • Kasumi Mai 01.05.2016
    Śliczny wiersz! Dobrze, że napisałeś tą informację na początku, bo przez to stał się on całkowicie wiarygodny i prawdziwy, przez co bardziej mnie poruszył. Daję oczywiście 5 :) Powodzenia na maturach ^^
  • Dziękuję! :)
  • KarolaKorman 02.05.2016
    I ode mnie piąteczka i życzenia powodzenia na maturze, a później wracaj do nas :)
  • Bardzo dziękuję i wrócę na pewno! :)
  • Neurotyk 03.05.2016
    Wiersz prawdziwy, 5 :-)
  • Dziękuję Dziadziusiu Neurusiu :)
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Za to tu mnie poruszasz bardzo, i to, że napisałeś po nitce do kłębka zeszytu, skąd inspiracja, co i jak: kontent, bardzo kontent.
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Sztos.
  • Niemampojecia96 Bardzo się cieszę i dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania