XXX

XXX

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • betti 10.09.2019
    Ja bym inaczej zapisała.

    Jestem tym faktem mocno wkurzony.
    w Polsce powstała partia zielonych.
    Niby … zieloni, ale psubraty
    mają lewackie swe postulaty.

    W ten deseń.
  • Bogumił 10.09.2019
    Tak zrobiłem Betti. Dziękuję.
  • Jacom JacaM 10.09.2019
    Ot i przykład metafor z logiką :-)
  • Bogumił 10.09.2019
    Jacom JacaM a gdzie tu widzisz metafory?
  • Wrotycz 10.09.2019
    Bogumił, proszę nie obraź się na mnie za to pytanie: Czy po wygranych przez PiS wyborach dalej będziesz publikował swoje teksty na Opowi lub gdzie indziej?
  • Bogumił 10.09.2019
    Publikowanie przeze mnie utworów nie ma nic wspólnego z ewentualnym wynikiem PiS. Nie jest to dla mnie żadną cezurą czasową odnośnie publikacji. A w związku z czym Wrotuś to pytanie zadałaś?
  • Jacom JacaM 10.09.2019
    W "gońcu niedzielnym" w zakładce nasz proboszcz kocha dzieci
  • Wrotycz 10.09.2019
    W związku z gorącym czasem przedwyborczym, oczywiście.
    Dzięki za odpowiedzieć :)
  • Bogumił 10.09.2019
    Tekst nie jest związany z okresem przedwyborczym, bo na szczęście Zieloni nie mają u nas takich wpływów, jak w Niemczech, gdzie ostatnio w wyborach krajowych, bądź landowych osiągają niebotyczne wyniki, tuż za CDU. Znam tamtejszych Zielonych i ich pierwszego przywódcę Joschkę Fiszera. To jest niesamowicie szkodliwa parta, w czasach zimnej wojny finansowana bodajże zza granicy. U nas na szczęście jest to polityczny plankton, ale faktycznie zastanawia mnie skąd czerpią kasę na istnienie. Bo normalnie wydaje się to niemożliwe.
  • piliery 10.09.2019
    Satyra polityczna w bardzo dobrym wydaniu. Rozbawiłeś mnie. Polityczny kameleonizm jest ponadczasowy.
  • Bogumił 10.09.2019
    Cieszę się, że Ci się spodobała. Martwi mnie, że w Polsce działają partie wydmuszki, których faktyczny program polityczny jest inny od deklarowanego. Ci zieloni to w ogóle jakaś odgórna wydmuszka ze sponsoringiem ogólnoeuropejskim.
  • Miron 10.09.2019
    Fajha satyra na zielonych.Pozdro.
  • Bogumił 10.09.2019
    Niech nas opatrzność od nich chroni bo to nawiedzeńcy.
  • Bogumił 10.09.2019
    To jest chyba pierwsza satyra polityczna na Zielonych w Polsce.
  • betti 11.09.2019
    Ja to się zastanawiam czy to nie izraelska partia stoi za partią zielonych u nas, takie samo nazwisko liderów, to przypadek?
  • Bogumił 11.09.2019
    Betti, to partia Razem powstała jednocześnie w Izraelu i w Polsce i założyciele mają takie samo nazwisko, u nas Adrian Zandbert, a tam w Izraelu Tamar Zandberg. To nie przypadek według mnie. Zresztą i bez tego było tych partii u nas bez liku, choćby Unia Wolności.
  • Bogumił 11.09.2019
    Co do do Zielonych to widać, że jest to twór sterowany odgórnie, w sumie nie wiadomo przez kogo. Służy głównie do mącenia w polityce, z ekologią to mało ma wspólnego, chyba tylko na pokaz, co najlepiej pokazuje brak reakcji na zrzut ścieków do Wisły. Ekologicznie chłoszczą tylko podmioty niewygodne sobie politycznie. A że mają dużą siłę w Europie, i w niektórych krajach, jak Niemcy, to są pod pozorem ekologizmu blokować niektóre przedsięwzięcia, tak jak np. sanitarną wycinkę fragmentu Puszczy Białowieskiej. Sędziowie w tych wszystkich "trybunałach" europejskich, to w większości tak jak u nas, lewactwo wydające wyroki nie mające nic wspólnego ze sprawiedliwością.
  • betti 11.09.2019
    Bogumił tak właśnie wyczytałam i zastanawiałam się o co chodzi, jakiś dziwny wydał mi się ten przypadek z takimi samymi nazwiskami.
  • stefanklakson 11.09.2019
    Bogumił, momentami jest dość zabawnie. Ale czy mógłbyś uświadomić Stefana, po co jest godzina po dacie???
  • Bogumił 11.09.2019
    A bo taki mam kaprys, żeby pisać godzinę. I dlaczego tylko momentami. Uważam, że całe jest zabawne. To przecież satyra.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania