q

q

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • candy 06.06.2016
    Ależ wiosennie i kolorowo :) cudny koncept. 5
  • Neurotyk 06.06.2016
    Candy, tak wyszło, koncept po drodze się rodzi bardzo często. Dzięki :)
  • Margerita 06.06.2016
    tu też piątka
  • Chciałbym poznać interpretacje użytkowników.
    Ktoś, coś?
    Wydaje mi się to na tyle ciekawym tekstem, że można byłoby nieźle całkiem podywagować.
    5!
  • Neurotyk 06.06.2016
    Pisarzu, interpretacja akurat tego 'utworku' nasuwa się dość jednoznaczna – miłość, jakkolwiek ją rozumiemy :) Ale podywagować, jak mówisz, dobra sprawa:)
  • Neurotyku, być może.
    Mimo wszystko powzięcie zielonego - niedojrzałego(?) owocu w niezwykle dojrzałe słowa..?
    Cóż, niech się stanie.
  • NIEjestemBARBIE 06.06.2016
    Co tu dużo mówić:) 5 rzecz jasna:)
  • Neurotyk 06.06.2016
    Barbie, dziękuję za opinię :)
  • Rasia 06.06.2016
    Piękny wiersz, brakowało mi tej Twojej emocjonalnej twórczości. Ta czerwień owocu kojarzy mi się z takim niemalże prostym porównaniem, że tak jak dojrzewa kwiat czy cokolwiek, co nas otacza, tak dojrzewa i miłość. Z każdym dniem bardziej dorodna, obfita, słodsza w miarę poznawania. Zostawiam 5 :)
  • Neurotyk 06.06.2016
    Rasiu, wspaniała refleksja, miło mi :)
  • alfonsyna 06.06.2016
    Czyżbyś gdzieś tam, w trakcie tej swojej nieobecności, znalazł jakiś smakowity owoc i wraz z nim dojrzał do "dojrzałych słów"? Wszak wiosna to czas dojrzewania... tak bardzo ogólnie mówiąc. Utwór przecukrowy, zaprawdę, 5. :)
  • Neurotyk 06.06.2016
    alfonsyna, dziękuję za komentarz :)
  • Ritha 06.06.2016
    Romantik, miłość, wata cukrowa, różowe słoniki, love it:) 5:)
  • Neurotyk 06.06.2016
    Ritha, ale słodzisz, mdło już jest i tak XD
  • Ritha 06.06.2016
    Neurotyk nie przesadzaj:) w sam raz jest
  • Tina12 06.06.2016
    Strasznie romantycznie, idealy wiersz na ciepły prawie letni wieczór.
    5
  • Neurotyk 06.06.2016
    Tina, cieszę się :)
  • Angela 06.06.2016
    Cudny i lekki jak letnia bryza : ) 5
  • Neurotyk 06.06.2016
    Angela, jaka metafora :D
  • Lucinda 06.06.2016
    Ładny wiersz, mi co prawda nic nowego do głowy nie przyszło, również odebrałam to jako porównanie miłości do niedojrzałego owocu, kiedy ludzie łączą się przysięgą, która na początku jest dla nich tylko słowami, które dopiero po czasie mogą zyskać znaczenie, i to właśnie znaczenie łączyłoby się właśnie z tą dojrzałą miłością, stojącą na mocnych fundamentach tworzonych przez doświadczenia i po prostu wspomniany już wcześniej upływ czasu. To samo ukazałeś również wplatając w to pory roku, a więc najpierw wiosna, kiedy wszystko ma swój początek, rodzi się nowe i żywe, a później rozwija, a lato... no cóż, to już jest taka pełnia, owoce są w końcu dojrzałe, czego tu symbolem było to czerwone jabłko, które ładnie się komponuje w to wyobrażenie, z drugiej strony miłość często również jest kojarzona z tą barwą. Co dało się jednak zauważyć, nie zostały wykorzystane ani jesień, ani zima, co utrzymuje wiersz w tym optymistycznym przekazie. Poza tym dzień i noc. Jedno i drugie występuje w wierszu, jednak tu również noc ma wyłącznie pozytywny obraz - noc jasna, księżycowa, a więc piękna, ale też pełna marzeń. To wszystko razem tworzy piękny obraz, a właściwie proces składający się z wielu obrazów, ukazujący dojrzewanie w tym wypadku miłości. Na tym kończę, i tak już się rozpisałam, a więc zostawię tylko 5:)
  • Neurotyk 06.06.2016
    Lucinda, analiza godna polonistki, czy jesteś nauczycielką?:D Bardzo zgrabnie umiesz opisywać swoje refleksje i odczucia, brawo :)
  • Lucinda 06.06.2016
    Neurotyk, oj, do polonistki mi bardzo daleko, jestem tylko zwykłym, szarym mat-fizem :) Ale dziękuję, staram się jak najlepiej ubierać myśli w słowa, z różnym co prawda skutkiem, ale jednak :)
  • Mi skojarzyło się i z miłością, i z... Dzieckiem! Jest oni przecież owocem miłości :)
    Tęskniłam za takim Neurotykiem. Te wiersze są takie, hmm... przytulające - jak się czyta, to od razu cieplej na sercu :)
  • Neurotyk 08.06.2016
    marcepanku, dziękuję, to miłe, co mówisz :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania