,,Ziemia obiecana"

Tysiące spraw znowu mi zaprząta głowę naprawdę nie chcę myśleć o tym samym w koło.

Szukam ciągle czasu, żeby zebrać te wszystkie myśli.

Póki co próbujemy żyć, oczekujemy na lepsze.

Siedzę i rozliczam dni przy, których widziałem więcej wad niż zalet.

Cieszę, się kiedy mogę wrócić do mojego małego świata przy, którym piszę teksty piosenek nie zapominając o wspomnieniach.

Łączymy sporo i dzielimy więcej niż myśleliśmy.

Żeby działać nie trzeba iść z krzykiem wystarczy odrobina wiary i nadzieji, żeby życie stało się lepsze.

To co kiedyś, było nasze będzie nasze proste.

To dla zapomnianych ludzi, którzy myślą że nie odnajdą siebie.

Staniemy przy bramie bez agresji, ale wolimy żeby los został oddany w nasze ręce.

Wieżę w sprawiedliwość, mam poglądy kocham życie, trzeba żyć sobą być.

Zwykła metafora poprostu wolę łączyć a nie dzielić, przecież mamy prawo do wolności i szczęścia.

Ile razy możemy powtarzać, żeby było jasne z resztą w sumie nie istotne na swoim zawsze wyjdę tak, być powinno.

Co kto mówi i myśli nie ważne każdy ma swoje zdanie a więc bądź, ze mną albo przeciwko mnie.

Poprostu wieżę w ziemię obiecaną przecież, każdy potrzebuje względny spokój.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Pasja 28.04.2017
    Puki...póki
    Wieżę...wierzę
    łączyć a nie ...przed a przecinek
    Swoje zdanie a więc....przed a przecinek.
    Prawo na wolność i szczęście...Prawo do wolności i szczęścia
    Fajny przekaz i na czasie.:-)
  • Nieznana 28.04.2017
    Oj przepraszam za tyle błędów klawiatura mi się pasuję i czasem tego nie zauważam ale dzięki
  • Nieznana 28.04.2017
    Psuję*
  • Pasja 28.04.2017
    Nie masz za co przepraszać, zdarza się. Popraw i tyle :-)
  • MachikoChan 29.04.2017
    Ile w tym jest pasji! Chyba...a przynajmniej moim zdaniem XD Ja chce wiecej! A tak serio to mega piękne <3 Pozdrawiam! I życzę weny! ^^
  • Nieznana 29.04.2017
    Dziękuję bardzo <3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania