Zły dom - Opis

,,-Mamusiu, on tam jest-powiedziała Alex.

-Gdzie?-odpowiedziałam z przerażeniem.

-Za tobą..."

Po stracie męża Emily postanawia przeprowadzić się z dziećmi do Los Angeles. Kupuje tam dom, który od razu budzi podejrzenia ze strony Alex-jej córki. Oczywiście Emily to lekceważy, bo co może wiedzieć o takich sprawach małe dziecko?

Szybko okazuje się jednak, że dom skrywa wiele mrocznych tajemnic...

 

Zapraszam do czytania opowiadania, rozdziały mogą nie być dodawane regularnie, ponieważ wszystko piszę na bieżąco i nie wiem co będzie z moją weną ;)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Canulas 17.08.2017
    A co to za SMS? - Dłużej coś, poproszę.
  • Pan Buczybór 17.08.2017
    Fachowo to się nazywa "prolog" lub "opis".
  • detektyw prawdy 17.08.2017
    troche bledow jest, oto poprawny przyklad dialogu:
    - Spacja. - Powiedziała spacja.
    i zrezygnuj ze wszystkich zdan terazniejszych, bo wg mnie nie wplynie to pozytywnie na to opowiadanie. Oczywiscie zamien te zdania na przeszle.
    zwiastun? Zwiastun to raczej w filmie.
    na razie tylko trzy.
    Ale pisz dalej, nie zniechecaj sie.
  • Angela 17.08.2017
    Nie dosyć, że tyle co kot napłakał, to jeszcze mało poprawnie.
  • Violet 17.08.2017
    Tu nic nie jest poprawnie. Siedem zdań tekstu, ktoś sobie żarty robi?
  • TeodorMaj 17.08.2017
    Violet podobny styl jak na Wattpadzie... Nawet tzw. "notka" od autora, zupełnie jak na watt... ;)
  • Violet 17.08.2017
    TeodorMaj nie wiem, jeszcze nawet tam nie byłam i z tego co czytam o tym Watt...e, nawet nie chce mi się tam zaglądać.
  • TeodorMaj 17.08.2017
    Violet i masz rację. Nie warto :)
  • Pan Buczybór 17.08.2017
    TeodorMaj Ta. Zupełna strata czasu.
  • ausek 17.08.2017
    Może poczekajcie na inne teksty, zanim przestraszycie nowego użytkownika. ;) Nawet nie wiadomo, ile ma lat.
  • Violet 17.08.2017
    Oczywiście, że poczekam. Mam nadzieję, że napisze coś wiecej i coś dłuższego. Póki co autor nie napisał nic, co zachęciłoby do kolejnego zaglądnięcia do jego tekstów, a przecież wszyscy wiedzą, że pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, jak nie najważniejsze.
  • ausek 17.08.2017
    Violet, nie chciałabym poznać Twojego ''pierwszego wrażenia'' po przeczytaniu mojego pierwszego tekstu. Pewnie zabiłabyś mnie śmiechem. :)
  • Violet 17.08.2017
    ausek absolutnie nie. Może Cię zdziwię, ale dla mnie warsztat wcale nie jest najważniejszy. Uważam, że liczy się pomysł i to, co autor ma mi do powiedzenia. Niestety, siedem zdań to naprawdę malutko aby zainteresować czytelnika.
    Po cichutku Ci powiem, że moje pierwsze pisanie też do najlepszych nie należało, a z interpunkcją mam cały czas kłopoty :)
  • Pasja 17.08.2017
    W Los Angeles mieszka też Ola projektantka
  • Pan Buczybór 17.08.2017
    Cóż za zbieg okoliczności...
  • Pasja 17.08.2017
    Pan Buczybór straszne
  • Canulas 17.08.2017
    Komentarzy już więcej niż tekstu
  • ausek 17.08.2017
    Nie wiem, ile masz lat i na jakim etapie skrobania jesteś. Wenę zostaw w spokoju, bo jak mówi mój znajomy ''tylko lenie tłumaczą się brakiem weny'' . By nie utknąć z opowiadaniem, przemyśl sobie kolejność zdarzeń - zrób sobie plan i wypunktuj najważniejsze momenty. Opisz sobie bohaterów cechami, które w trakcie pisania powoli będziesz pokazywać czytelnikowi - poprzez ich(bohaterów) zachowanie. Zaczynanie opowiadania od PROLOGU jest dość trudne. Jego zadaniem jest zainteresować czytelnika, by chciał pisać dalej, ale można go też szybko zrazić. Często stosowanym zabiegiem jest wstawienie na początku jednej z późniejszych scen - tej najciekawszej. Ale tu warunkiem jest wcześniej napisany tekst. Czekam na pierwszy rozdział, pozdrawiam. ;)
  • xXmrocznaXx 17.08.2017
    Spokojnie, wiem, że zbyt ładnie to nie wyszło jak na pierwszą część, ale już dodałam rozdział. Teraz czeka tylko na akceptację, więc mam nadzieję, że tym Was zachęcę, ale jeśli nie to cóż, takie sytuacje też się zdażają ;)
  • xXmrocznaXx 17.08.2017
    I nie będę na Was za to zła ;)
  • Canulas 17.08.2017
    Zdrowe podejście
  • xXmrocznaXx 17.08.2017
    TeodorMaj a jeśli chodzi o w......da to nie wchodziłam tam, więc możliwe. Słyszałam tylko negatywne komentarze na ten temat
  • detektyw prawdy 17.08.2017
    a.. Masz zamiar byc zla na krytyke?
    nikt tu ci nie napisal zlych slow, tylko opinie, jeden nie oznacza od razu ze troll...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania