Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

zły dotyk - gdy molestuje mnie ksiądz

drobne rączki i nóżki

młoda nieowłosiona skóra

im młodsze ciałko tym lepiej

 

bardzo to mnie podnieca

gdy delikatnie głaszczę po udach

ciebie młodej i bezbronnej

 

za chwilę otworzę rozporek

pokażę coś co przypomina szczura

i wsadzę podniecony do twoich ust

 

ssij go mocno i dobrze

czuję ciepło w kroczu

aż muszę poluzować koloratkę

 

muszę uważać by sperma

nie pobrudziła sutanny

jestem gnojem a nie księdzem

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Vampire Fangs miesiąc temu
    Opowi to portal wolny od cenzury. Ja jestem kontrowersyjnym autorem. Twierdzę, że cenzury nie powinno być na świecie. Wiem, że piszę „ostre” utwory, ale temat pedofili u księży musiałem poruszyć w sposób, który budzi kontrowersję, obrzydzenie i zgorszenie.
  • Florian Konrad miesiąc temu
    Jesteś niekontrowersyjnym małolatem, albo kimś o mentalności małolata, autorem żenującej kaszany powyżej. Sam jestem antyteistą, ale nie o tym rzecz. Ten tekściorek jest na poziomie... Popka, tak samo "mądry" jak on.
  • Vampire Fangs miesiąc temu
    Florian Konrad - jestem dorosły, inteligentny i mam magistra, którego zdobyłem ciężką pracą bez ściągania. Osoba taka jak ja nie ma „mentalności małolata”. Wiem na jakim poziomie jest wiersz. Napisałem go w sposób wywołujący u czytelników takie uczucia i przemyślenia jak Twoje. Był to zabieg celowy. Chciałem, by przekaz był kontrowersyjny, bo pedofilia jest obrzydliwa. Zwłaszcza ta u księży, którzy powinni chronić dzieci, a nie je krzywdzić.
  • wikindzy miesiąc temu
    Jak o księżach gwaucących, to może być, bo ładnie o nich pisać, to za duży szacun dla podsutannia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania