Zmiany

Jak trudno się zmienić

ciemnym wieczorem,

gdy wszystkie myśli

w głowie się kłębią,

przychodzą wyrzuty

głupiego sumienia.

Oczy zamknięte

widzą to, co pod wpływem

emocji kryło się

przez chwilę

i odkryło po czasie.

 

Obawy i myśli

wnet odpływają,

sen niespokojny

kłopocze głowę,

zajmuje, odciąża.

Wyłącza myślenie

to racjonalne,

co widzi problemy.

Postanowienia

gdzieś ulatują

i gdy się budzisz,

widzisz świat wokół

i może tli się

jeszcze wczorajsze

pragnienie zmiany,

lecz nie tak silne,

straciło wolę

walki z wadami.

Następne częścizmiany

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Niemampojecia96 20.04.2016
    Świetnie Cię rozumiem. Ja na opisaną problematykę polecam Xanax. Tudzież tańsze odpowiedniki.
  • little girl 21.04.2016
    Na razie nie biorę żadnych środków i mam nadzieję, że tak zostanie. Co prawda mam niekiedy trudne momenty, ale jak do tej pory jakoś sobie radzę.
  • Lotta 20.04.2016
    Skojarzyło mi się z typową wymówką: "Zacznę ćwiczyć (ewentualnie, przejdę na dietę czy rzucę palenie), ale od jutra... 5 ode mnie ;)
  • alfonsyna 20.04.2016
    Ja to czuję tak, że po prostu za mocno się przywiązujemy do codzienności, nawet jeśli nam się ona nie podoba i generalnie łatwiej jest przecież narzekać, że nam coś w tym naszym życiu nie pasuje, niż spróbować coś zmienić. Jest w tym dużo życiowej prawdy, 5 :)
  • Rasia 21.04.2016
    Porzucanie starych nawyków to jedno z trudniejszych wyzwań, które wymaga wiele samozaparcia. Fajnie to uchwyciłaś, zostawiam 5 :)
  • Haru 21.04.2016
    Bardzo dobry wiersz, bezbłędnie napisany. 5 :)
  • little girl 21.04.2016
    Dziękuję Wam bardzo :)
  • Upadły(D.F) 23.08.2016
    Fajnie określiłaś wyrzuty sumienia. Świetne jest także to że im bardziej pragniemy zmiany tym bardziej rozmyślamy co zmienić i pragnienie tego z sekundy na sekundę staje się tylko istną bujdą . Świetne 5 :)
  • little girl 24.08.2016
    Nie sądziłam że ktoś jeszcze tu zajrzy. Dziękuję :)
  • Upadły(D.F) 24.08.2016
    little girl Ależ nie ma za co stwierdzam tylko oczywiste fakty jak na poetę przystało bo w tym wierszu coś zagrzmiało :) Zapraszam do czytania moich jeśli najdzie cie ochota :)
  • little girl 24.08.2016
    Upadły(D.F) jest za co :) Opinia innych jest naprawdę ważna, bo mnie jak i pewnie wielu innych, napędza do działania. Daję motywację, potwierdzenie że to co piszę jest w stanie dotrzeć do innych że te wyrazy jednak nie stanowią przypadkowej mieszanki, w której nie ma się czego doszukiwać, a wręcz przeciwnie, jest w tym jakiś sens. trochę się rozpisalam xD. W najbliższych czasie postaram się zerknąć do Twojej twórczości :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania