.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Anonim 25.10.2015
    Niestety tak już jest na tym świecie, jednak moim zdaniem należy nadal być sobą, a ludzie wkrótce, kiedyś, chociażby jeden, ale weżnie z ciebie przykład. Całego świata naprawić się nie da, dla innych przekleństwa są jak najbardziej poprawną formą wypowiedzi i jeszcze bardziej uwzględniają stan ich uczuć. Co do "hejtowania", no to w każdym słowie, jest choć troszkę ziarenka prawdy, innego spojrzenia na naszą rzeczywistość.
    A tak poza dygresją, wiersz mi się bardzo podobał :)
  • ausek 25.10.2015
    To co czułam zbierając moje myśli w wiersz znacznie wytrąciło mnie z równowagi. Emocje jakie mną targały były prawdziwe, może nieco przesadzone ale taka już jestem. Wszystko to za sprawą paru wpisów na forum. Faktem jest, że jest to temat rzeka. Dziękuję za szczery komentarz. :)
  • Anonim 25.10.2015
    ausek, osobiście cieszę się, że zebrałaś tutaj wszystkie swoje emocje, uwielbiam takie wiersze, ponieważ aż bije od nich emocjami. Nieważne, czy przesadzone czy nie, tutaj teraz jak oceniam twój wiersz, jest najmniej istotne - wybacz jeśli uraziłam cię tym stwierdzeniem, jednak sądzę, że liczy się to co nam tutaj pokazałaś, a to co pokazałaś przemówiło do mnie, sądzę, gdybyś tutaj nie przesadziła, ale pisała zgodnie z racjonalnym (czyt. spokojnym) tokiem myślenia, tak bardzo by mi się nie podobało.
    ps: wpisów na forum? :O Nie było mnie przez dwa dni, już jestem ciekawa cóż się działo
  • ausek 25.10.2015
    Efria zerknęłam na toczącą się rozmowę i jakoś tak....ukłuło mnie jak ludzie się do siebie odnoszą. Wiem, że jestem nadwrażliwa ale jako postronny świadek takiej nieprzyjemnej konwersacji poprostu zwątpiłam... i tyle. I nie, nie uraziłaś mnie :)
  • Anonim 25.10.2015
    ausek, a moim zdaniem jesteś jak taki duszek, który podróżując po swoim ogródku szuka takiego jednego słowa, jednego impulsu, którego jak znajdzie to łapie w łapki i wykorzystuje go rozmnażając i tworząc wiersz. Taka wrażliwość cię cechuje :)
  • ausek 25.10.2015
    Efria fajne porówanie i może zgodzę się z tobą, a może napiszę o tym wiersz?
  • Anonim 25.10.2015
    ausek, a może mogłabyś, a może to zależy tylko od ciebie. A może - tak się przyczepię do tego słowa, ale mnie ujęło.
  • Slugalegionu 25.10.2015
    Błędy:

    1) internecie ~ wielką, to przecież nazwa własna.
    I tyle.

    Co do wiersza, jako hejter jestem za, jako człowiek też, jaki użytkownik jednak nie bardzo, bo to może wywołać kolejną kłótnię. Bez obaw, dwa do jednego, więc jestem za: ) Mimo to oceny nie daję.
  • Slugalegionu 25.10.2015
    BTW, czy ja byłem uczestnikiem tejże dyskusji, która Ciebie zainspirowała?
  • ausek 25.10.2015
    Szczerze po tym co tam czytałam akurat w tym wersie internet zostanie z małej. I tyle. To taki mały objaw buntu. :) Nie chodzi mi tu o kłótnię, a o moment refleksji...
  • Slugalegionu 25.10.2015
    Spoko, w wierszach można naginać zasady: )
  • ausek 25.10.2015
    Slugalegionu Hm, sam sobie musisz odpowiedzieć :)
  • Slugalegionu 25.10.2015
    Na jakie pytanie?
  • ausek 25.10.2015
    Slugalegionu a jakie zadałeś?
  • Slugalegionu 25.10.2015
    Aha, na tamto.

    No to ten tego...

    Jestem hejterem, jak już mówiłem, ale nie wyprowadziłaś mnie z "błędu", więc oczywiście, że tak.
  • Slugalegionu 25.10.2015
    na = no*
  • Marzycielka29 25.10.2015
    Bardzo lubie Twój styl :) 5
  • ausek 25.10.2015
    Dziękuję :) Cieszy mnie to niezmiernie. Słyszałam już, że piszę za'' staro'' jak na swój, wiek z czym się oczywiście nie zgadzam.
  • Slugalegionu 25.10.2015
    Pewnie, że to bzdura: D Ja już nie offtopuję, do zobaczenia.
  • Angela 25.10.2015
    Ważny temat i fajnie ugryziony : ) 5 za dojrzałe podejście.
  • Celaena Sa 25.10.2015
    Bardzo dobry tekst. Poruszasz temat, który jest trudnym tematem. Brak tolerancji dla osób innych, nie tylko z wyglądu, ale też z zachowania. Napisałaś prawdę, że w Internecie każdy może się czuć bezkarnie i wyżywać się na innych. No bo w sumie co mu można zrobić. Mnie także razi w oczy używanie wulgaryzmów i obrzucanie innych błotem. Daję 5/5 :)
  • ausek 25.10.2015
    Dzięuję :) Każda osoba, która to przeczyta i choć moment się zastanowi to już sukces.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania