Znienawidzony Ukochany

Tekst na Niepowtarzalny Styl

 

Kochany (Znienawidzony). Ni cholery nie wiem po co piszę ten list. Ba! Mam prawo sądzić, że po przeczytaniu mojego imienia na kopercie od razu to wyrzucisz. Ale źródło mojej nadziei jest nieskończone. Więc (wiem że od więc nie zaczyna się zdania, a ty tego nienawidzisz) się nie poddaje i piszę ten list.

Opowiem Ci o moich uczuciach do Ciebie. Po tym co mi zrobiłeś... Kiedy zobaczyłam Cię z Nią... Wchodziłeś w Nią, gdy mnie zauważyłeś. Patrzyłeś mi prosto w oczy, ale nie widziałam w nich bólu czy skruchy. Twoje oczodoły były pełne pogardy...

To było za wiele dla mnie. Znienawidziłam Cię w tamtej chwili najbardziej na świecie. Miałam ochotę zawiązać te twoje jaja na szyi i udusić Cię wraz z Nią. Niestety za bardzo mnie to załamało. Jedyne co mogłam zrobić to rozpłakać się i uciec... Uciec jak najdalej. I uciekam do tej pory. Dlaczego - spytasz. Bo Cię kocham idioto!!! Kochałam... Kocham... I będę kochać i nienawidzić już zawsze. Taka już jestem... Nie zmienię się chociaż bardzo bym chciała.

 

Twoja nienawidząca Cię i kochająca nadal BYŁA

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Była rockmana 12.05.2016
    Daję cztery, bo mogę sobie wyobrazić, co czujesz... Z listami pisanymi do ludzi, których już nie ma, w ten czy inny sposób miałam do czynienia, może nie osobiście, ale jednak... Widziałam proces tworzenia się takiego listu... Miłość i nienawiść paradoksalnie są za blisko siebie... Tak myślę... Trzymaj się :)
  • Kociara 12.05.2016
    Dzięki ale to było całkowicie wymyślone :) na Ns
  • Była rockmana 12.05.2016
    Hm... no to powiedzmy, że pisałam do bohaterki tego listu... Ja część z tego widziałam i odczułam, więc inaczej na to patrzę...
  • Angela 12.05.2016
    Też jestem w stanie doskonale zrozumieć podmiot liryczny. Tekst w jakimś stopniu jest mi bliski 5 ; )
  • Kociara 12.05.2016
    Dziękuję :)
  • candy 12.05.2016
    *nadziei ;)
    Auć, niestety też znam ten ból, może nie tak dosłownie, ale jednak... 5 w szczególności za fragment o jajach :D
  • Kociara 13.05.2016
    Dziękuję candy :D tak wiem ta nadzieja źle wyszła ale nie wiedziałam jak to się pisze :D
  • Okropny 13.05.2016
    Piąteczka za "Oczodoły pełne pogardy" :)
  • Kociara 13.05.2016
    Dziękuję :)
  • ausek 13.05.2016
    Twojego tekstu niestety nie rozpoznałam, ale ty mojego też nie... więc jesteśmy kwita :P Muszę Cię poczytać. ;)
  • Kociara 13.05.2016
    mało będzie tego czytania :) ja rozpoznałam tylko jeden tekst :)
  • Katja 20.05.2016
    Nawet nie wiem co mam napisać bo chyba każda BYŁA ma ten problem ;c Gorzej jest chyba tylko z nieodwzajemnionym uczuciem. W każdym razie ten list mocno łapie za serce :) zostawiam 5 ♥ xx
  • Kociara 20.05.2016
    Dziękuję Katja :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania