"ZNIEWOLONE" - (11)

Cd. (...)

"

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Karawan 25.11.2016
    Panie O. Przeczytałem Pańskie wpisy dotyczące mnie przy postach Adama T. Myślę, że główną wartością tego Forum jest wzajemne komentowanie i poprawianie. Nie podejrzewam aby ktokolwiek zwracał uwagę złośliwie, bo nikt doskonały nie jest, a błędów nie popełniają tylko ci co nic nie robią. Jeśli poczuł się Pan dotknięty - przepraszam. Jasno napisałem, że Pańska uwaga dotycząca mojego tekstu była w pełni zasadna i uznałem, że będzie uczciwie jeśli napiszę, że to nie ja, a Pan zwrócił na ten mankament moją uwagę.
  • oldakowski2013 25.11.2016
    Nie poczułem się urażony ale wszystko ma swoje granice. Przecież przy tamtych wpisach ja nie uczestniczyłem, a ty piszesz... Zresztą, jak byś się czuł, gdybym ja na innym opowiadaniu użył, ze karawan zarzucił mi to i to. Kogo to obchodzi, co było przy innym komentarzu. Przyjemnie by ci było? Z tamtymi komentarzami nie miałem nic wspólnego, a umieszczony tam jestem. Nic się nie stało, ale na drugi raz nie chcę takich praktyk. Co innego komentarz za komentarz, na tej samej stronie. Uważam tę sprawę za zakończoną.
  • Karawan 25.11.2016
    Niedobrze, gdy samego siebie się okłamuje Panie O! Zarzucił mi Pan, że się czepiam a teraz pisze Pan;"Nie poczułem się urażony ale wszystko ma swoje granice." Takie sformułowanie po łacinie nazywa się Contra dicio in adiecto - najkrócej: sprzeczność logiczna. Wygląda na to, że skoncentrowany na sobie kompletnie nie rozumie Pan ani tego co napisał Pan Adam T., ani tego co pozytywnie napisałem w Jego topicu o Panu. Cytowanie zaś prawidłowych uwag i krytyk nikogo ani nie ośmiesza ani ujmy mu nie przynosi. Nie przyszedłem na to Forum dla przyjemności a po naukę, którą z każdą celną uwagą dostaję i za to innym jestem wdzięczny. Pozdrawiam.
  • Szudracz 14.04.2018
    000000000000000000000000000000000000000000000000
  • oldakowski2013 14.04.2018
    No i co, ulżyło ci? Brawo, naprawdę jesteś świetny. Podziwiam cię!
  • Szudracz 14.04.2018
    Tyle było do oceny. Żegnam!
  • Writer'sWife 15.04.2018
    Dlaczego tu nie ma tekstu? Usunąłeś?
  • oldakowski2013 15.04.2018
    Tak, usunąłem dwa lata temu po nagonce na mnie. Dawniej nie bylem odporny na złośliwe komentarze, teraz na szczęście mi to przeszło. Piszę, ale na innych portalach, już ich tutaj wymieniałem. Ze względu na złośliwe komentarze, nie zamieszczam tutaj swoich "wypocin". Pozdrawiam.
  • Writer'sWife 15.04.2018
    Tytuł mi się spodobał, zawiewa dramatem. Mam rację? Gdzie można to przeczytać?
  • oldakowski2013 15.04.2018
    Na moim portalu ukazał się w tamtym roku pierwszy tom, teraz w odcinkach udostępniam drugi tom.
  • Pasja 13.05.2018
    Witam
    Zapukałam, a tu tylko straszy tytuł.
    Więc nic tu po mnie.
    Dobranoc
  • oldakowski2013 17.05.2018
    Widzę, że źle pukałaś. Nic na to nie poradzę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania