Znudzony Lucyfer

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Canulas 19.11.2018
    Ok. Wiesz, że ja jestem nieco "przypierdalatorski". Nooo, trudno.

    "- Alea iacta est, sieg heil, urraaa..... za rodinu.... za Sta... " - trzy kropki. Nie pięć, nie osiem.

    "- Cicho, Bitrik — Lucyfer nawet nie musiał podnosić głosu " - kropka po Bitrik, ale jeszcze raz wyjmę to zdanie.

    "- Cicho, Bitrik — Lucyfer nawet nie musiał podnosić głosu, a w głosie jego całowała się konwalia z jaśminem, okadzane dymem węgli głębokich kopalni, płynącym spomiędzy ud matki Natury. " - a wyjmę je, bo jest przezajebiście utkane. Naprawdę tego się nie kupi, nie wypracuje z książeczek. Przecinki, kropki czy inne gówienka, można ogarnąć, ale takie coś się ma lub nie. Bajka.

    "Ostatnio rzadko kiedy trzeźwa, na szczęście trzymała się od nich z daleka- Podłóż no do ogniska. " - dialog powinien być od nowej linijki, bo się zlewa.

    "Bitrik nie narzekał również, bo okoliczne pola roiły się od myszy, które dla zabawy łowił, dla zgrywy zagryzał i dla frajdy na powrót ożywiał. Lucyfer z kolei, kiedy już się na siebie napatrzył, otulał ciało kocem i czytywał Biblię na kilku zgniłych deskach, z których wyczarowywał doraźnie łoże, bliźniacze temu, na którym ruska caryca dławiła się ostatnim królem Polski, na koniec jeszcze oblizując dokładnie usta." - i znowu, Komes. Pierdolona magia. Nie chcę, żebyś mi tu obrósł w piórka, ale naprawdę taki zapis jest niepodrabialny. I już chuj tam. Mogę przymknąć oko na niedostatki w duperelach. - (Choć, uczciwie powiem, w samych technikaliach też się poprawiłeś).

    "- No to mamy ich! - Dupniak wycelował w Lucyfera paznokieć równie długi, co absolutnie złamany na pół — Gdzie reszta? " - brak kropki po "pół". Prosta piłka. Jeśli dalej zapisujesz z wielkiej, musisz poprzedzić kropką.

    Noo, dalej masz trochę fajerwerków w zapisie dialogów, czy braki w odstępach, ale jak będziesz chciał, to se znajdziesz sam.

    Ech, no. Nie mam pytań. Forma bardzo wysoka, ale (gwoli ścisłości) kilka bęłdó technicznych się trafiło.
  • Komes 19.11.2018
    Bawię się tym pisaniem i ubolewam czasem. Bo? Bo kiedyś, jak jeszcze wypiłem co nieco, a proza życia nie kręciła mi torby w imadle, to umiałem więcej.
    Dzięki za celne uwagi. Bitrika polubiłem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania