***

***

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (66)

  • candy 14.05.2016
    Osz kurna. To dopiero niezły pomysł na wiersz :) jako że uczę się właśnie do ustnego polskiego, mam wrażenie, że tutaj doszukałabym się wielu motywów. 5 :)
  • Neurotyk 14.05.2016
    candy, ja już zliczyłem sam co najmniej kilka, a interpretacji także :)
  • :) ciekawe spojrzenie, bo faktycznie Bóg nie jest tak odległy, jak nam się wydaje - dlaczego więc nie miałby obok nas tankować? ;)
  • Neurotyk 14.05.2016
    Jeżeli ktoś wierzy, że to siwy Pan w chmurach, to na pewno Go nie znajdzie, jeżeli natomiast znajdzie Boga w sobie, w swoich dłoniach i policzkach, już wie, gdzie szukać. :)
  • Lotta 14.05.2016
    Bardzo mi się podoba. 5 ;)
  • Neurotyk 14.05.2016
    Lotta, miło mi :)
  • Margerita 14.05.2016
    Mnie tez się podoba a Boga można znaleźć wszędzie w ptakach drzewach kwiatach ogólnie w przyrodzie którą stworzył a my ją bez szczelnie niszczymy lasy wypalamy i zaśmiecamy na biedne zwierzęta polujemy
  • Neurotyk 14.05.2016
    No, polujemy, trzeba coś jeść, ja na przykład nie wytrzymam na sałacie tylko :) Ale rozumiem twoją wrażliwość, akceptuję :)
  • NataliaO 14.05.2016
    Całodobowa naprawa wątpliwe by taka istniała.
    Ten zatankował do pełna,
    Spojrzał, nie oceniał,
    Kazał, abym wsiadał.
    Ale ja, taki grzesznik? Z Bogiem w jednym aucie?
    Nie przejmuj się, to gruchot, powiedział.
    Zupełnie jak ja, pomyślałem. - Spodobał mi się ten fragment. 4:)
  • Neurotyk 14.05.2016
    NataliO, miło mi :) Co do naprawy – tak, masz całą dobę, 365 dni w roku, przez całe życie na naprawę :)
  • NataliaO 14.05.2016
    Neurotyk Nie da się wszystkiego naprawić.
  • Neurotyk 14.05.2016
    NataliaO, 'podreperujmy' :)
  • Twardowskiego widzę i poetykę jego. Popraw mnie, jeśli się mylę :D 5
  • Neurotyk 14.05.2016
    Szymonie, jestem ignorant, zabieram się na Twardowskiego i zabieram jak sójka za morze, przeczytałem zaledwie kilka wierszy... Czy byłby zacny nasz poeta pisać tak 'nisko' o Bogu, chyba, tak, co? :)
  • Neurotyk 14.05.2016
    byłby skłonny*
  • Neurotyk poczytaj i sam odpowiedz sobie na to pytanie :)
  • Neurotyk 14.05.2016
    Szymon Szczechowicz, Ty, Szymon, jesteś' MOTYWATOR', takim Cię lubię :)
  • Neurotyk ja musiałem siedzieć nad tym pytaniem i nad wierszami Twardowskiego, analizując wiele z nich. Nie będę Ci nic ułatwiał, szczególnie, że dla każdego odpowiedź może być inna :)
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Neurotyk, mnie motywuje już samo to, że ktoś go tak szczękająco nazwał. Jego rodzice to muszą być ludzie o wspaniałym wyczuciu głosek szumiąco syczących, melodyjni, żartobliwi, wspaniali. Ja to czuję, bo kto inny by go tak sprawnie nazwał?
  • Neurotyk 14.05.2016
    Chcieli, aby zapadał ludziom w pamięć :)
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Żeby szczękał na wejściu. On się nazywa tak, jak Krzysztof pisze, Szymon się tak po prostu samoistnie nazywa, a pisze tak, że wiadomo, że podmiot liryczny jest niekontent, ale nie aż tak, jak ten z Trocin.
  • Niemampojecia96 motywuje Cię do czego moje połączenie imionazwiskowe? :D
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Szymon Szczechowicz, do wiary w to, że ludzie mają jeszcze jakiekolwiek gustowne ruchy w tańcu.
    Np. Twoi rodzice. Porządnie, gustownie, z klasą, z odpowiednią dozą poczucia humoru nazwali Cię.

    No? Kto by tak potrafił? Zrobić Szymon Szczechowicza, jeszcze Szymon, ja naprawdę interesowałam się swego czasu rosyjską literaturą dziewiętnastowieczną, wjebali ci w nazwisko Czechowa, mam problem z głoskami których masz mnóstwo, to nie jest wielki problem, może 5 procent ludzi usyłyszy wgl, że delikatnie zniekształcam sz, cz itd, wgl mało kto cokolwiek usłyszy, a Ty tu szczękasz na wejściu wyposażony przez rodziców wspaniale, jeszcze bratnie Czechy tam w Tobie siedzą, a Czesi są zabawni. Np. czescy mężczyźni mówią tyćko i to jest, że mało. Że coś wyświetlą, czyli wyjaśnią. Szukać - ma zupełnie inne znaczenie niż po polsku, i to jest standardowy polsko-czeski żart. Linia metra w Pradze to u nich linka. I wgl, z Czechami świetnie się gada.

    Więc zobacz, ile Ty masz.
    Szczękasz po gombrowiczowsku na start. Wszystkie polonistki w szkole muszą Cię kochać ot tak, na start, za dźwięczność.
  • Niemampojecia96 nie zapominajmy o Czechowiczu, idąc Twoim tokiem myślenia, chociaż on z humorem nie miał wiele wspólnego w spowich profetycznych, apokaliptycznych wierszach :) no i cieszę się bardzo iż me miano przywraca wiarę w cokolwiek :)
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    Szymon Szczechowicz, wszyscy musimy podziękować Freudowi za to, że możemy iść i podziękować za siebie rodzicom. Albo iść dokądkolwiek zechcemy.
  • Łowczyni 14.05.2016
    Ależ to interesujące. :)
    Pomysł na wiersz jest fantastyczny. Dobrze Ci to wyszło. :)
    5!
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    A mnie się to wydaje typowe, Neurotyk, tak mówi każdy, kto weźmie LSA, a wydaje mu się, że wziął LSD. Żartuję, oczywiście. Cholera, znowu mi się to kojarzy z jedną piosenką, a miałam już nie słuchać takiej muzyki, bo sama przed sobą przyznałam, że jest słaba, lubię ją, ale jest słaba.
  • Niemampojecia96 14.05.2016
    (wiersz nie jest słaby, by była jasność)
  • Neurotyk 14.05.2016
    Niemampojecia96 Z LSA czy LSD znam mercedesa SLR oraz kluby sportowe LZS, więć chyba o tym mówiłaś, dziękuję za komentarz i refleksję :)
  • Iskierka 14.05.2016
    Nie wiem, co mam napisać. Mam tak często po przeczytaniu wierszy, :( ale tutaj jest jeszcze problem mojej wiary/niewiary. Podobało mi się to, że Bóg był blisko, tak blisko, że można byłoby go dotknąć, że wreszcie stał się namacalny.

    Nie wszystko da się naprawić, nie wszystko nawet zamazać, żeby nie było widać uchybień, ale zamiast zastanawiać się nad tym co było, możemy się skupić na tym, co jest teraz i co będzie i wtedy już będziemy musieli mniej naprawiać, bo skoro od razu postąpimy właściwie... Ja tak zrozumiałam ostatni wers

    Przecinek stawia się po czy przed emotikoną?
  • 60secondsToDie 14.05.2016
    Ja przyjmuję raczej, że emotikona ustala koniec zdania :]
  • Iskierka 14.05.2016
    60secondsToDie, ale ja chcę wstawić ją w środku zdania, bo tam się najbardziej nadaje, i co? :D
  • 60secondsToDie 14.05.2016
    Iskierka, no tak, ale mogłaś napisać:
    "Mam tak często po przeczytaniu wierszy :( Ale tutaj jest jeszcze problem mojej(...)"
  • Neurotyk 14.05.2016
    60secondsToDie, dziewczyny, macie problemy :D
  • Neurotyk 14.05.2016
    Iskra, dziękuję za refleksję, jest Twoja, najcenniejsza ze wszystkich, bo twoja WŁASNA.
  • Iskierka 14.05.2016
    Nie pomyślałam
  • 60secondsToDie 14.05.2016
    Neurotyk, ja tam raczej nie mam, traktuję emotikony jako znaki interpunkcyjne :C
  • Neurotyk 14.05.2016
    60secondsToDie a ja tylko żartuję :)
  • 60secondsToDie 14.05.2016
    Neurotyk, nie zorientowałam się kompletnie : )
  • Iskierka 14.05.2016
    A ja traktuję emotikony jako wyrażenie uczuć. Podobno obrazy mogą czasami powiedzieć więcej niż tysiąc słów. Nawet takie małe i żółte :D
  • 60secondsToDie 14.05.2016
    Uczucia można wyrazić w słowach.
  • Iskierka 14.05.2016
    60secondsToDie, Neurotyk wyraził i nie zorientowałaś się kompletnie. A gdyby postawił ":D", wszystko byłoby jasne :)
  • 60secondsToDie 14.05.2016
    Iskierka, przecież postawił.
  • Iskierka 14.05.2016
    Ale osobiście preferuję słowa niż obrazy ;)
  • Iskierka 14.05.2016
    60secondsToDie, nie zauważyłam. Oj, okulista się kłania :D
  • Neurotyk 14.05.2016
    Iskierka, 60, bo znaczek ":D", jego interpretacja, zależy od kontekstu jeszcze, może być oznaką żartu, albo wredoty:) :D = świetnie nam się gada, lub ":D" = goń się leszczu. :)
  • 60secondsToDie 14.05.2016
    Neurotyk, goń się leszczu :D
  • Neurotyk 14.05.2016
    60secondsToDie też Cie kocham :)
  • 60secondsToDie 14.05.2016
    Neurotyk, znowu się uchlałeś?
  • Neurotyk 14.05.2016
    60secondsToDie, a uwierzysz mi na słowo, że nie?
  • 60secondsToDie 14.05.2016
    Neurotyk, innego wyboru nie mam.
  • Neurotyk 14.05.2016
    60secondsToDie, dlaczego, możesz mi nie ufać na słowo :)
  • 60secondsToDie 14.05.2016
    Neurotyk, okej, to ufam (:
  • Neurotyk 14.05.2016
    60secondsToDie :-)
  • Impresja rockowa 14.05.2016
    Bardzo ciekawy tekst :) Choć bardziej proza mi tutaj pasuje, to jednak pomysł się broni, daję 5 :) A ja nick zmieniłam i teraz będę zaglądała pod tą postacią :) Pozdrawiam!
  • Neurotyk 14.05.2016
    Impresja, nick równie fajny, jak poprzedni :) Dziękuję za komentarz, taka poezja 'prozowa' :D
  • Neurotyk 14.05.2016
    Impresja, wrzuć jeszcze raz wiersz, który dodałaś ostatnio, proszę :)
  • Impresja rockowa 14.05.2016
    No tak... wiesz, wolałam zniknąć z tamtego konta... Okrutny bez przerwy, że nick szowinistyczny, że nie taki, po za tym jest jeszcze jedna sprawa... a teraz mogę pisać co chce, bo nikt mnie nie zna ze znajomych :)
  • Impresja rockowa 14.05.2016
    Wrzucę, wrzucę, teksty i Wasze komentarze też, wszystko będzie, tylko chyba oceny znikną...
  • Neurotyk 14.05.2016
    Impresja rockowa, ocenimy na nowo :)
  • Impresja rockowa 14.05.2016
    Dziękuję :) Miło, że Ci się chce :)
  • O-Ren Ishii 14.05.2016
    Mnie, podobnie jak Szymonowi skojarzyło się z Twardowskim. W sumie, był moją pierwszą myślą. Podoba mi się, piąteczka leci. :)
  • demo 14.05.2016
    Uciekliście bez zapłaty za paliwo, to podobne do...Boga i jego przedstawicieli. Za cały ten syf my płacimy i pojebów coraz więcej. Usprawiedliwiony jesteś jedynie tym, że musiałeś gdzieś dojechać, ale jeśli obciągałeś mu...tfu. Masz w sobie Boga.
  • Neurotyk 14.05.2016
    Ja też Cię kocham :)
  • Znowu xD
  • Neurotyk 14.05.2016
    marcepanowypotwor, jak zwykle :) Niedługo wstawię iście "romantyczny" wiersz :D Bądź cierpliwa :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania