ŻÓŁW [droubble]

Podczas sprawy rozwodowej obie strony zażądały podziału majątku. Rozwiązano to prosto: W towarzystwie adwokatów i pracowników firm przeprowadzkowych, chodzili po posiadłości i zaklepywali kolejne graty. Pracownicy wynosili obrazy, meble, demontowali żyrandole - a adwokaci proponowali licytację wszędzie tam, gdzie małżonkowie nie potrafili się porozumieć.

W ostatnim pomieszczeniu została ozdobna laska z gałką i niewielki żółw stepowy.

- Ja żółwia, ty laskę? - zaproponował na próbę mąż, podnosząc podłużny przedmiot i podając go kobiecie. Na twarzy błąkał mu się kpiący uśmieszek. Żona rzuciła nań okiem i westchnęła ciężko, kucając przed nim.

Adwokaci porozumieli się wzrokiem. Dobrze znali te westchnienia. Zrobili kilka kroków w tył.

- W dupę sobie wsadź tę laskę, żółw jest mój. - Wstała już z żółwiem, wkładając stworzenie do torebki. Przez cały czas nie odrywając od siebie wzroku, zrobili krok w tył i zamachnęli się jednocześnie, on laską jak maczugą, ona torbą jak kiścieniem.

Adwokaci zakończyli sprawę spadkową dżentelmeńskim uściskiem dłoni, przekazując miesiąc później jedynemu spadkobiercy kwotę uzyskaną z licytacji majątku, pomniejszoną o ich honoraria.

Na żółwia nie było chętnych i jeden z prawników wziął go do domu.

Kilka dni później odgryzł palec koleżance córki, śpiącej na podłodze piętnastolatce. Winę zwalił na żółwia. Wszyscy, oczywiście, uwierzyli.

No, poza żółwiem, ale jego przecież nikt nie pytał.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Canulas 29.04.2018
    "Przez cały czas nie odrywając od siebie wzroku, zrobili krok od siebie i zamachnęli się jednocześnie," - tu byś mógł coś z tym 2x siebie ogarnąć, ale końcówka fajna. Taki suspensiak. Masz Ty ostatnio melodię do takich klimatów.
  • Okropny 29.04.2018
    Ogarnięte. Dzięki, man.

    Zaiste, melodia jest i czas jest.
  • Canulas 29.04.2018
    Okropny , a czemu tytuł do nas tak wulgarnie wielkimi literkami woła?
  • Okropny 29.04.2018
    Canulas, licencia poetica
  • Szudracz 29.04.2018
    Nie źle alibi. :) Zacznę bać się ludzi od tych potworności.:)'
  • Okropny 29.04.2018
    Ach, Szu ;)
  • Szudracz 29.04.2018
    Złe*
  • AniazKalisza 30.04.2018
    Dzieci i żółwie głosu nie mają? XD
  • Okropny 30.04.2018
    Ha, może być ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania