ZOZO

Starszych miało nie być przez dwa dni, więc całą noc przesiedziałem na kompie. Gdzieś około 3 w nocy zostałem zaproszony do grupy o nazwie ZOZO. Myślałem, że to jakiś żart, ale nie był. Okazało się, że dodał mnie tam kolega.

 

To, co tam zobaczyłem było przerażające. Nagrania z różnych rytuałów, zdjęcia zmasakrowanych zwłok, informacje jak omamiać swoje ofiary przy pomocy narkotyków i hipnozy oraz tym podobne. Przejrzałem materiały i wystąpiłem z tej grupy.

 

Następnego dnia, dowiedziałem się, że mój przyjaciel, ten sam, który mnie zaprosił, został bestialsko zamordowany. Szukałem więcej info o ZOZO i znalazłem, że to demon, który często dokonuje opętań podczas używania tablicy Ouija. Pewnie Ci ludzie to jego wyznawcy.

 

Oto link do tej grupy:

 

https://www.facebook.com/groups/220283054834525/

 

Grupa ta jest tajna, więc nie łatwo się tam dostać. Z tego co przeczytałem, musisz zostać wprowadzony przez dwóch członków lub jednego zaufanego, a potem przejść straszliwy rytuał przyjęcia.

 

Teraz wiem, dlaczego on został zamordowany. POKAZAŁ MI TO, ABYM POWIEDZIAŁ O TYM INNYM, teraz szukają też mnie! Już tu są...

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Nik ważny 29.09.2016
    Ymmm.... ok.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania