Zraniona

Ja jestem istotą z problemów stworzona,

i bardzo przez ludzi raniona,

tracę w swym życiu własny sens,

a to wszystko twoją winą jest.

 

Ignorowania mnie mam serdecznie dość

niech ci życie za to da w kość,

bo we mnie już siły brak,

czuje sie jak zagubiony ptak.

 

Gdy słyszę "ding ding" To ciągle myślę że to ty,

Lecz niestety to są tylko moje sny...

Chciałabym o tobie zapomnieć chcieć,

Ale nadal z moich oczu leci słona ciecz.

 

Nie mam już nic do odkrycia,

Jeśli masz mnie ranić to lepiej zniknij z mego życia

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (99)

  • betti 16.06.2019
    Całość śmieszna, ale ten kawałek powinien przejść do historii...

    ''Chciałabym o tobie zapomnieć chcieć''
  • _Julietta_<3 16.06.2019
    Dlaczego śmieszna?
  • _Julietta_<3 16.06.2019
    Przepraszam ale co w tym takiego smiesznego? Bo moim zdaniem nic bezczelny/a jesteś
  • sensol 16.06.2019
    "słona ciecz" też jest z dużym wykopem
  • Zaciekawiony 16.06.2019
    _Julietta_<3 podmiotka chce... chcieć? To się robi śmieszne się.
  • betti 16.06.2019
    Do bezczelności mi daleko, na razie szczerością jadę... Napisałaś dno, na dodatek przez dążenie do rymu wyszły idiotyzmy. Wierszy nie czytasz, nie widzisz jak są pisane? Kto jedzie taką topornością, dosłownością? Gdzie poezja?
  • Bogumił 16.06.2019
    betti, czepiasz się rzeczywiście, a przecież ten wiersz byłby znakomitą bazą do jakiejś piosenki, np. voxu "jesteś jak mlody ptak, mapę życia w sercu masz". Bardzo mi to przypomina. Nie wiem skąd wzięła się głupia moda na rymowane wiersze, i to w dodatku żeby robić z wierszy na siłę zagadnę, co autor miał na myśli i dlaczego. Owszem, jako jedna z form może coś takiego istnieć, ale nie jedyna i wyłączna forma.
  • Bogumił 16.06.2019
    Bogumił error, "nie wiem skąd wzięła się głupia moda na nierymowane wiersze". Pewnie coś przespałem, ale wiersz biały pokazywali mi w szkole jako przykład pewnej formy artystycznego wyrazu, ale nie jedynej, i jedynie obowiązującej.
  • betti 16.06.2019
    Bogumił, w którym miejscu się czepiam? Jakaś niedorozwinięta rymowanka ma być wierszem?
  • Bogumił 16.06.2019
    betti no może rzeczywiście ta słona ciecz lecąca z oczu nie jest najzręczniejszą alegorią, ale opowi nie jest chyba portalem wyłącznie dla arcymistrzów pióra.
  • betti 16.06.2019
    Bogumił a ''chałabym zapomnieć chcieć'', to już dla Cb normalne? A ''tracę w swym życiu własny sens'' to normalne? Tu wszystko jest napisane pod rym, dlatego wyszła głupota do potęgi. Niechby nawet rym był dokładny, ale niechby płynęło pięknie, to wtedy można powiedzieć, że ktoś napisał wiersz. Tu nie ma poezji, w ogóle.

    Ktoś, kto chce się parać piórem, powinien mieć chociaż elementarną wiedzę. Jaki sens zalewać portale taką grafomanią?
  • Bogumił 16.06.2019
    betti zaraz mi przychodzi takie niezręczne sformułowanie w Weselu Wyspiańskiego, z tymi chceniem
    „A, ja myśle, ze panowie
    duza by juz mogli mieć,
    ino oni nie chcom chcieć!”
  • betti 16.06.2019
    Bogumił to może zacznijmy tak pisać?
  • _Julietta_<3 16.06.2019
    Nie rozumiem dlaczego mnie hejtujecie moim zdaniem to jest bardzo fajne jedno z moich lepszych wierszy, a jak pokazywałam rodzinie i znajomym to powiedzieli że niesamowite no nie do końca super ale naprawdę fajne ... ????????????
  • betti 16.06.2019
    _Julietta_<3 to może pokazuj tylko rodzinie, po co się denerwować?
  • _Julietta_<3 16.06.2019
    betti Bo mówią że mam smykalke i chciałam to opublikować ? Ale zawsze na tej stronie ktoś ma jakieś "ale" dosłownie do wszystkiego
  • betti 16.06.2019
    _Julietta_<3 nie wiem do czego masz ''smykałkę'', wiem natomiast z całą pewnością, że nie do pisania wierszy.
  • _Julietta_<3 16.06.2019
    betti Przecież się rymuje o co wam chodzi?!
  • _Julietta_<3 16.06.2019
    betti Może do wierszy nie, ale umiem pisać w szkole pani też mnie pochwaliła że umiem pisać opowiadania i żebym opublikowała to a wy macie ból dupy
  • Kastor 16.06.2019
    _Julietta_<3 Na portalach literackich musisz mieć grubą skórę, nie brać do siebie hejtu, przyjmować życzliwą krytykę, szlifować formę, żeby być coraz lepszym. To tylko kilka porad, którem mam nadzieję, uwzględnisz w swojej dalszej twórczości.
  • betti 16.06.2019
    _Julietta_<3 to co, że się rymuje? Jak się rymuje, to już jest wiersz? Masz straszne braki w edukacji. Czytasz wiersze?
  • betti 16.06.2019
    _Julietta_<3 skoro Pani Ciebie chwali za opowiadania, to czemu piszesz wiersze, o których nie masz zielonego pojęcia? Myślisz, że wystarczy nagiąć rym i jest wiersz, chyba Ci się w dupie poprzewracało. Weź się ogarnij, bo nie da się czytać tych bzdur, które piszesz... rodzina chwali, to czytaj rodzinie, a nie byle czym będziesz tu ludzi denerwować.
  • _Julietta_<3 17.06.2019
    betti jak ci się nie podoba to nie komentuj i tyle a nie będziesz mi tutaj mówić co ja mam robić.
    Ten portal nie jest dla perfekcjonistów może to nie jest wiersz nie wiem ku*wa ale jak ci się nie podoba to po prostu napisz to w milszy sposób a nie że odrazu nie da się czytać.... Szkoda słów
  • betti 17.06.2019
    _Julietta_<3 napisałaś gówno więc jak mam Ci to podać w miły sposób? Nie da się. Grafomanię trzeba od razu w łeb porządnie zdzielić, żeby nie pleniła się na portalu literackim. Kup sobie zeszyt i tam pisz, w niedzielę czytaj rodzinie, nikt się nie będzie wtrącał...
  • betti 17.06.2019
    _Julietta_<3 jest jakiś LOL idź tam ze swoją ''sztuką'' ponoć to portal nie dla perfekcjonistów, może się odnajdziesz... tam będą Cię chwalić.
  • _Julietta_<3 17.06.2019
    betti dobra weź wypierdalaj
  • _Julietta_<3 17.06.2019
    betti Wkurwiasz mnie już przepraszam za przekleństwa ale weź wypierdalaj
  • betti 17.06.2019
    _Julietta_<3 nie denerwuj się, krytyka na portalu literackim, to normalka, trzeba się przygotować, że jak napisze się debilnie, to zachwytu nie będzie. Wulgaryzmy jako argument? Dobre!
  • Tomek Bordo 17.06.2019
    _Julietta_<3 pani w szkole wie że tak się wyrażasz?
  • Tomek Bordo 17.06.2019
    betti szanuję za twoją cierpliwość do tej gówniary. Na szczęście już ją zgłosiłem do admina za obrażanie i przekleństwa.
  • betti 17.06.2019
    Tomek Bordo czy ktoś Ciebie o to prosił? Po co do Admina, dobrze się czujesz?
  • Tomek Bordo 17.06.2019
    betti przecież to ty zostałaś obrażona, więc powinnaś temu przyklasnąć
  • Nuncjusz 17.06.2019
    Tomek Bordo zaraz ja ciebie zgłoszę trollu
  • betti 17.06.2019
    Tomek Bordo no właśnie. Ja, a nie Ty. Ja nie mam zamiaru tego zgłaszać więc jakim prawem Ty to robisz?
  • Tomek Bordo 17.06.2019
    betti pozwalasz na to by ktoś ci pluł w twarz?
  • betti 17.06.2019
    Tomek Bordo to, na co komu pozwalam jest moją sprawą, nie uważasz?
  • Kastor 17.06.2019
    Tomek Bordo Tomek, kogo, jak kogo, ale ciebie bym nie posądził o donosy do admina. Wstydź się, sam używasz różnych słów łacińskich w opowiadaniach, a innym bronisz.
  • _Julietta_<3 18.06.2019
    betti przepraszam emocje. Po prostu mam słabe nerwy i no... Wybacz
  • _Julietta_<3 18.06.2019
    Tomek Bordo Tak wie i co? Zajmij się sobą a nie zgłaszaniem ludzi i nie jestem gówniarą i proszę i szacunku
  • _Julietta_<3 18.06.2019
    Tomek Bordo Nie bądź taki mądry bł zapewne sam w życiu użyłeś wulgaryzmy więc nie zgrywaj tutaj niewiadomo kogo
  • Anonim 16.06.2019
    Mi się to kojarzy z przewrotną reklamą specyfiku na nietrzymanie łez ;) (koniec trzeciej zwrotki)
  • Anonim 16.06.2019
    Tak mnie trochę gryzie, że zbyt ostro Cię potraktowałem. Powiem więc bez humoru, wprost: Tekst słabiutki. Ale nie poddawaj się, poczytaj więcej, popróbuj, zobacz, jak reagują ludzie, wyciągaj wnioski.
  • Wrotycz 16.06.2019
    @ Bogumił, odnośnie: ""nie wiem skąd wzięła się głupia moda na nierymowane wiersze""

    Wiersz biały wprowadził ojciec polskiej literatury - sam Jan Kochanowski. :)
    Od niemal stu lat jest niekwestionowaną normą.
    Wiersz wolny rozkwitł po dramacie II wojny światowej, oddać chaos tragedii trudno było w jakiejkolwiek normie, w tym rytmicznej.

    Ale przecież Ty o tym doskonale wiesz :)
  • sensol 16.06.2019
    to tylko taka moda. jak hulajnoga :)
  • Bogumił 16.06.2019
    Że Kochanowski był prekursorem w Polsce nie wiedziałem. Nie kończyłem ogólniaka humanistycznego ani podobnego kierunku studiów, a chyba tylko tam o takich rzeczach wspominają. W Polsce ten typ wiersza nie wydawał mi się specjalnie popularny. Generalnie Kochanowski jako pionier tego gatunku wśród Polaków raczej nie zasłynął, ale przede wszystkim Trenami i temu podobnymi.
  • Zaciekawiony 16.06.2019
    Bogumił
    Białym wierszem były pisane niektóre fragmenty Odprawy Posłów Greckich.
  • Bogumił 16.06.2019
    Zaciekawiony Ba, teraz i ja to wiem, bo Wrotuś mnie oświeciła.
  • Something 16.06.2019
    Chcesz podniesienia poprzeczki?
    Chcesz nauczyć się pisać?
    Ćwicz i dużo czytaj. Zwłaszcza współczesnej poezji. Jeśli lubujesz klasykę, możesz dostrzec bogactwo form. Warto być otwartym na wszystkie kierunki, zwłaszcza, że literatura to płynna tkanka.

    Oceniając tekst - jest przeciętny. Miło, że bliscy Cię wspierają; niemniej radziłabym liczyć się z konstruktywną krytyką.

    Pozdrawiam.
  • Zaciekawiony 16.06.2019
    Jak lubię rymowane wiersze, to ten jest po prostu słaby. Szyk wyrazów jest ponaciągany do byle jakich rymów, wersy nie zachowują podobieństwa akcentów, całość nie czyta się płynnie. Policz choćby sylaby - 13/9/8/9
  • Mane Tekel Fares 17.06.2019
    Zawsze jest coś lepsze i gorsze. Zawsze jest początek. Zacytuję kogoś ważnego dla mnie: "Jeśli chcesz umieć pisać, czytaj Szymborską".
    Krytykę, nawet tą najbardziej dotkliwą, traktuj jako motywację do doskonalenia. Krytyka nie zamyka drogi. Ona ją otwiera, jeśli naprawdę pragniesz się uczyć.
  • Bogumił 17.06.2019
    Wiersze o Leninie Szymborskiej? Lepiej niech nie czyta. Bo napisze coś podobnego o Tusku. Fuj.
  • Zaciekawiony 17.06.2019
    Bogumił
    Szczerze mówiąc to nawet wiersze o Leninie były lepiej napisane.
  • Ritha 17.06.2019
    Kazdy od czegoś zaczyna, kazdy przdchodzi pewną drogę, by pisac lepiej. Czytalam tu wiele gorszych rzeczy i nie rozumiem skad ta burza akurat tutaj.
    Ode mnie trójeczka.
    Pozdrawiam :)
  • betti 17.06.2019
    To czemu Ritha na prozę reagujesz emocjonalnie, kiedy zobaczysz debilny tekst?
  • Ritha 17.06.2019
    betti absolutnie nie reaguje emocjonalnie. A napewno nie w takim stopniu :)
  • betti 17.06.2019
    Ritha reagujesz, nie chce mi się szukać, bo to bez sensu. Ja bym na pewno w mniejszym stopniu, gdyby do Autorki tego arcydzieła coś docierało, ale nic nie dociera... mur.
  • Ritha 17.06.2019
    Dno, gówno, niedorozwinięta rymowanka - to ma do niej dotrzeć? Ma przestać pisać, pomimo że to lubi, bo Ty tak chcesz? Wymagasz od innych, a sama krytykę ubierasz w słowa jak spod speluny. Już dawno nie czytam Twoich komentarzy, bo to niekończąca się krucjata, nawracanie na jedną słuszną wiarę siłą, znudziło mnie już z rok temu. Licz się jednak z tym, że Twoje opinie nawet nie stoją obok konstruktywnej krytyki, a zianie jadem na prawo i lewo jest przyczyną. Każda przyczyna ma skutek, więc nie płacz jak znów zbierzesz baty od gawiedzi. Rozumiem, że masz fiksację na punkcie poezji, ale piszesz do ludzi, chyba czasem o tym zapominasz. Nikt nie wejdzie z Tobą w owocną wymianę zdań, jeśli z góry wyskakujesz z jadem i jeśli skreślasz ludzi na starci. Powoduje to jedynie, że oni również skreślają Ciebie.
    ps. odnosząc się do twojego zarzutu - gdy ja piszę komentarze, to zwykle łapie dobry kontakt z Autorem i nawet jeśli są nieprzychylne, często słyszę "dziękuję", więc bądź tak łaskawa i nie naginaj argumentów.
    Pozdrawiam obie Panie
  • betti 17.06.2019
    Ritha ja też Ci podziękuję - bardzo serdecznie. Miłego dnia.
  • Ritha 17.06.2019
    Również Ci życzę miłego dnia, betti
  • betti cyt. nie umiesz się bawić... Zakładaj czapkę z daszkiem i się śmiejmy... raz się żyje.
  • betti 17.06.2019
    Francis - Gorzalka pokonałaś mnie moim własnym cytatem. Fakt, powinnam się śmiać przecież tak naprawdę w pisaniu wierszy najważniejsze jest, żeby się rymowały i nic poza tym... prawda?
  • wielcy tego świata byli maluczcy, więc julietto nie załamuj się tylko pisz, pisz i dużo czytaj... bo nie jest tak źle
  • betti 17.06.2019
    Ona nigdy nie będzie pisała dobrze, nie ma talentu, a nawet pojęcia czym jest poezja, ale niech pisze przecież portale zawalone grafomanią, więc jedna więcej nie robi różnicy...
  • Mane Tekel Fares 17.06.2019
    betti Poczułem się w obowiązku zaprotestować wobec tak kategorycznej oceny, a raczej wróżby, gdyż znamion oceny w tym poście nie odnajduję.
    Można ocenić utwór, ale nie wyobrażam sobie prognozowania przyszłości autora na podstawie tegoż utworu.
    Ja myślę, że ma szansę dobrze pisać o ile zostanie spełniony ważny warunek. Będzie się tego uczyć. My jako społeczność nie pomagamy jej w tym. A szkoda. Miarą umiejętności nauczyciela, jest sukces jego uczniów.
  • betti dlaczego tak sądzisz? Nie wolno nikogo pozbawiać marzeń i zabierać nadziei. Gorsze rzeczy dzieją się wokół nas niż takie pisanie... przecież nie robi nikomu krzywdy. A tak po za to nie wiem jak się rozpoznaje talent u kogoś kto po raz pierwszy się zaprezentował.
  • nimfetka 17.06.2019
    Począwszy od tego, że większość nie rodzi się z talentami, a ich umiejętności są wynikiem pracy. Nikt nie rodzi się pisarzem.
  • betti 17.06.2019
    Mane Tekel Fares można się nauczyć napisać poprawnie zdanie, można się nauczyć zasad pisowni, można na wylot znać gramatykę, ale żeby pisać poezję trzeba ją czuć, trzeba mieć po prostu albo aż - talent. Tego nigdzie i nikt się nie nauczy, to ma się we krwi, w każdym nerwie.

    To samo można powiedzieć o prozie, sami widzicie, że czytając tekst np Cana albo Nmp ma się ciarki. Słowa płyną wydawać by się mogło same, nie widać żadnego trudu tworzenia, jakby pisał ktoś natchniony. To jest piękne, to przejdzie do historii, zapisze się złotymi czcionkami.
  • Mane Tekel Fares 17.06.2019
    betti Pozwolę sobie wyrazić zdanie odrębne. Wyobraź sobie sytuację, że ktoś czuje poezję, ale nie potrafi jeszcze układać słów.To może mieć miejsce w tym przypadku. Nie znam się na poezji więc nie pomogę. Ale Ty, jak czytam w Twoich komentarzach, wiesz na ten temat bardzo dużo. Daj dziewczynie kilka podpowiedzi i zaproponuj ćwiczenia. Zobaczymy, a nuż się uda.
  • betti 17.06.2019
    Francis - Gorzalka talent rozpoznaje się od razu, czasami ktoś niemrawo pisze, ale jakiś wers zastanowi i pozwoli dopatrzeć się jakiegoś znaku, że coś tam jest - wtedy się mówi, że ten ktoś rokuje i powinien się uczyć. Tutaj nic nie rokuje, a jeszcze z info od Autorki wynika, że przecież napisała rymem więc to wiersz. Ona nie ma zielonego pojęcia o pisaniu poezji.
  • betti 17.06.2019
    Mane Tekel Fares nie uda się, to byłaby strata nerwów i czasu z mojej strony. Czy kogoś, kto nie ma słuchu można nauczyć śpiewu?
  • jesień2018 17.06.2019
    betti to jest jakaś młoda dziewczyna, zachęcona przez nauczycielkę.
    Oczywiście, że się broni, bo zabierasz jej nadzieję! Tego nie wolno robić.
    Naprawdę NIE JESTEŚ W STANIE stwierdzić w tej chwili, czy ma talent, czy nie. Za wcześnie na to, przed dziewczyną jeszcze sporo poszukiwań.
    Niech pisze, skoro lubi to robić. Daj jakieś konkretne rady, jeśli takie masz, i to wystarczy. Nie musisz czytać.
  • Mane Tekel Fares 17.06.2019
    betti Może rzeczywiście odpuść. Zastanów się tylko, dlaczego ta dziewczyna dostała tak wiele wsparcia?
    Ja będę kibicował każdemu, kto próbuje i się uczy. A postępów nie ocenia się na pierwszej lekcji.
  • betti pamiętam, jak zaczynał Canulas i Nmp... z całym szacunkiem dla nich, różnie bywało. A z tą historią, to bym się nie wygłupiała, jest przewrotna, humorzasta i od interpretatorów zależna. A złoty blask ułudą bywa.
    A teraz możecie rzucić mi się do gardła. ;)
  • Canulas 17.06.2019
    Francis - Gorzalka, się zgadzam, jeśli idzie o mnie. Nie tyle bywało, co dalej bywa. Nie ogarniam opór rzeczy, więc ten, tego... Franszeska Wódeczka może mieć rację. Mam sporo utworów podobnie wierszoidalnych. Chyba z pochodniami, to niekoniecznie pod to okienko.
    No ale każdy se swoim własnym kątem i sumieniem.
    Co do utworu: nie podgrzał mnie, ale i za mocno nie wyziębił.
    Pozdrox
  • Canulas jeszcze jedno piszesz dla pewnej grupy odbiorców, którzy się nakarmią, inni nawet nie spróbują, bo nie przełkną. Twój język jest specyficzny i nie można tych drugich winić, że nie rozumieją. Trzeba przymknąć oko na niektóre rzeczy, bo inaczej się pozabijamy
  • Canulas 17.06.2019
    Francis - Gorzalka, a ja gdzieś to robię?
  • Canulas nie jarzę... ja wyraziłam tylko inność ludzi piszących tutaj podpinając się pod tą dyskusją. Nie wszyscy muszą wszystkich zrozumieć i nikt nie jest tutaj wyrocznią. Wchodząc po czyiś tekst możemy czytać lub wycofać się jeśli mi nie odpowiada. Ciebie postawiłam jako przykład.
    Modne ostatnio koalicje zmieniają widzenie.
  • Canulas 17.06.2019
    Francis - Gorzalka, aaa, to git
  • _Julietta_<3 18.06.2019
    Dziękuję wam że staneliście po mojej stronie
  • _Julietta_<3 18.06.2019
    A droga betti, Wiesz gdybym była takim bez mózgiem to by mnie nauczycielka nie pochwaliła bo może do wierszy nie mam smykałki ale zawsze warto próbować i nie będziesz mi tutaj wmawiać że będę nikim bo to jak już tutaj do innych piszesz jest pomału bezczelne Rozumiem że ci się to nie podoba ale nie musisz mi tutaj wmawiać chamsko że się do tego nie nadaję bo już przeginasz
  • betti 17.06.2019
    Ja nie widzę talentu i tutaj go nie zobaczę, tego jestem pewna. Nie zabieram nadziei, bo tu nie ma żadnej nadziei, są jedynie złudzenia. To samo napisaliby ludzie, którzy parają się poezją na każdym portalu, niech zaniesie tam swoje ''wiersze'', im wcześniej pozna prawdę tym lepiej dla niej, po co się oszukiwać i ośmieszać.

    A może niech zacznie jak ja, niech wyśle to do jakiegoś wydawnictwa do oceny, po co żyć złudzeniami, kiedy można poznać prawdę. Proste.
  • Mane Tekel Fares 17.06.2019
    Tak tylko z ciekawości zapytam i chętnie poznam odpowiedź. Co wydawnictwa odpowiedziały?
  • Duża szansa, że masz rację. Ale nikt poważny z uznanych portali literackich tu nie przyjdzie, bo nie ten poziom, ona nigdzie nie pójdzie prawdopodobnie dalej , bo i zapewne potrzeby takiej nie ma, a prawda jest subiektywna. Dla jednych prawda objawiona, a dla innych gównoprawda. Jacy autorzy, taki portal. Gdyby komuś zależało na poziomie tego portalu, dziewięćdziesięciu procent obecnych tu tekstów odbiłoby się od moderacji. Mozemy się tutaj wszyscy w różny sposob jedynie pomądrzyć, udając jakimi jesteśmy fachowcami.
  • Mane Tekel Fares 17.06.2019
    Francis - Gorzalka I pouczyć. Ja tu jestem dla wiedzy. I uwielbiam, kiedy ktoś mi wskazuje na błędy.
  • betti 17.06.2019
    Mane Tekel Fares to było w podstawówce, Pani z wydawnictwa napisała, że jest potencjał i żebym ''to'' rozwijała. Pamiętam, że było mi wtedy przykro, myślałam, że już jestem wielką poetką, kiedy pokazałam ten list mojej Pani od polskiego ta z kolei ucieszyła się jak nie wiem i stwierdziła, że miała rację. Od tamtej pory się zaczęło, nie dała mi żyć, musiałam poznać wszystkie wiersze. Pamiętam, że jej nie lubiłam, była koleżanką mojej mamy i często nas odwiedzała, gdy inni chodzili na dyskoteki - ja czytałam. Wtedy znienawidziłam tę poezję i przez ładnych parę lat nie napisałam niczego, a potem wróciło to do mnie z podwójną siłą, weszłam na portale. I tutaj też potencjał i brak szlifu, więc zaczęłam szlifować... i robię to do dziś.
  • Mane Tekel Fares 17.06.2019
    betti Przeczytaj to jeszcze raz i wyobraź sobie Juliette
  • betti 17.06.2019
    Mane Tekel Fares no widzisz, różnica polega na tym, że tu nie ma potencjału... żeby chociaż jeden wers. Sorry, kłamać nie będę.
  • betti gratulacje dla wytrwalości!
    Uważam, że kopanie się z koniem o jakość literacką z niektórymi autorami o ich utwory z zażartością rozwścieczonego bulteriera, nie ma sensu, bo:
    - nie docierają argumenty
    - nie pojmą, o czym mówisz
    - nie chce im się
    - oni sami w krótkim czasie zapomną, że zaczęli tworzyć
    - stwierdzą, że teraz na przyklad wolą śpiewać
    Nie sugeruj się własnymi doświadczeniami, bo one w większości nijak się mają do innych osób, a przeważnie schemat rodzenia się twórczości i dojrzewania twórców, oraz zapotrzebowania na konkretną sztukę, zmienia się wraz z rozwojem odbiorców na miarę czasów.
  • Zaciekawiony 17.06.2019
    betti Przypomina mi to jak miałem 12 lat i wysłałem opowiadania do Nowej Fantastyki. Dostałem bardzo uprzejmy list zwrotny, że jeszcze dużo mam do poprawy i że teraz teksty są niepublikowalne.
  • Ritha 17.06.2019
    Julietta, dodam jeszcze kilka słów, pod tą żałosną krucjatą betti.

    "Nie pytaj, czego świat potrzebuje.
    Pytaj o to, co sprawia, że chce Ci się żyć.
    I właśnie tym się zajmuj.
    Bo świat przede wszystkim
    potrzebuje
    ludzi, którym chce się żyć".
    H. Thurman
  • trafione!
  • Canulas 17.06.2019
    Zajebiste.
  • Canulas no aż tak
  • Agnieszka Gu 17.06.2019
    Nic dodać, nic ująć.
  • _Julietta_<3 18.06.2019
    Dziękuję :)
  • betti 17.06.2019
    „Dobrzy pisarze często chwytają życie. Średni przesuwają po nim szybko ręką. Źli gwałcą je i zostawiają padlinę.” – Ray Bradbury
  • Mane Tekel Fares 17.06.2019
    Bardzo pojemne do interpretacji.
    Muszę poczytać, coś tego gościa, bo nie miałem okazji.
  • Pan Buczybór 17.06.2019
    Julietta, cztery miesiące temu skomentowałem, zapomniałem, kolejny tekst i od razu gruba dyskusja. Widać, że wiersze przyciągają gównoburze, a tak poza tym...
    Wiersz słaby :)
  • _Julietta_<3 18.06.2019
    Wiem ze słaby ale betti to trochę przesadza chcialam spróbować nie udało się no trudno!! Nie jestem perfekcjonistką rozumiem że ludziom nie musi się podobać ale chociaż ty umiesz kulturalnie napisać opinie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania