...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Czanatan 03.07.2019
    Makabryczne ale czyta się z zaciekawieniem, co dalej? zmieniłbym to na bardziej realny, że trumna stała nad grobem, a grabarze w ten chłodny dzień pili wódkę. Z zasypanego grobu się nie wydostaniesz, jak spod lawiny. Upraszczaj np. szedł slalomem (niepotrzebny ten slalom)...więcej realizmu nawet w taką makabreskę. Te wychodzenie z grobu bym przedłużył, żeby czytelnik poczuł trud. No i zbyt szybko stwierdził, że leży w trumnie. Sądzę, że po takich poprawkach wyjdzie prima sort, którego nie powstydziłby się E.A. Poe.
  • droga_we_mgle 03.07.2019
    Dziękuję za konstruktywną krytykę, wezmę to pod uwagę. Co do niemożności wydostania się z zasypanego grobu, pomysł podsunął mi właśnie film na YouTube o tym, co robić w takiej sytuacji, ale zdaję sobie sprawę, że łatwe to nie jest i rzeczywiście mogłam to zrealizować inaczej. Właściwie, tworząc zakończenie otwarte, nie planowałam dalszego ciągu, ale pomyślę nad tym.
  • Czanatan 03.07.2019
    A kto powiedział, że on (Tomek Ostrowski) umarł, a może dostał od sanitariusza Pawulon i zmeczony lekarz uznał go za trupa i może on w miejskiej kostnicy się obudził, a z nim....i to nie był Ostrowski tylko Kulczyk (Kyczluk-anagram) i robi się ciekawie. Był bogaty a teraz goły i wesoły i wie, że chcą go zabić...tylko kto?
  • Agnieszka Gu 03.07.2019
    Witam,
    Ciekawe i dość por, ad ie napisane opowiadanie. Może bez jakiegoś polotu ale czytałam z zainteresowaniem.
    Podobało mi się. Pozdrawiam :)
  • Agnieszka Gu 03.07.2019
    *Ciekawe i dość porządnie...
    Korekta
  • droga_we_mgle 03.07.2019
    Dziękuję za komentarz i też pozdrawiam :)
  • Abbadon 04.07.2019
    Dobre. Naprawdę dobre. Może nie perfekcyjne, ale na dobrej drodze.
    Ale tę anegdotę z początku to bym chyba skrócił. Chcę akcji, nie gadania o stawaniu rano!
  • droga_we_mgle 04.07.2019
    Zdarza mi się za bardzo rozpisywać, przyznaję.
  • Miałem często koszmary że budzę się w trumnie
  • Canulas 08.07.2019
    Ej, to jest bardzo fajnie napisane. Dobrze oddene leżenie w trumnie, reszta nie gorzej.
    Gdzieś tam, raz czy dwa, brakuje spacji po dialogowej kresce, ale cały tekst bardzo, bardzo na tak.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania