"Ja tylko udaje obojętną tak naprawdę strasznie mnie to dotyka i płacze po.nocach"

To wszystko dzieję się od dawna.. Przyjaciółka Anastazji która nie ma dla niej czasu.. Chłopak który twierdzi że ją kocha choć tego nie okazuje.. Znajomi którzy w nią nie wierzą..

Od 7 kwietnia była bardzo szczęśliwa.. Zaczął się jej związek z O. , przyjaźń zaczęła się układać.. Tylko teraz odkąd Anastazja jej praktycznie nie obchodzi a wszyscy mówią jej że on pojechał do Włoch i ma tam grać w butelkę to jest ciągle zamyślona.. Nacodzień znajomi starają się ją zdenerwować i twierdzą że on tam się całuje ze swoją była itp.. Stara się nie zwracać na to uwagi ale to naprawdę.. Denerwuje... Bardzo go kocha i oboje starają się żeby było dobrze, lecz nie zawsze tak jest.. Anastazjaa jest czułą i naiwną dziewczyną .. Lecz cierpi.. Stara się być miła lecz nie zawsze jej wychodzi.. On jest jej "ostatnią deską ratunku" pomaga jej, stara się.. Ale ona wciąż ma obawy że on.coś zrobi.. Że ją zostawi a ona ? Ona się nie pozbiera.. Przecież on tyle dla.niej znaczy.. Nie może przestać o tym myśleć, ciągle ma w głowie "on i tak cię zostawi" , "może mieć lepszą", "pomyśl on teraz się z kimś całuje" .. Ludzie nawet nie zdają sobie sprawy z tego jak ją rani.. Ale ona walczy..

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Anonim 04.06.2015
    A jakiej porady oczekujesz? :0 Sytuacja taka że najlepiej ze wszystkimi szczerze pogadać
  • Anastazja 04.06.2015
    No właśnie w tym problem.. Tylko O.. Ma dla mnie czas :(
  • Anastazja 04.06.2015
    W niedzielę..
  • Anonim 04.06.2015
    Echh.. może to twoja przyjaciółka po prostu chce zmiany otoczenia? Czasami tak jest że drogi się rozchodzą i chce się znaleźć nowe towarzystwo...
  • Anastazja 04.06.2015
    Może i masz rację.. :( tylko ehh... Dlaczego mi tego nie powie o tylko mówi że jeszcze jej zależy.. Poprawka mówiła* ehh.. To boli..
  • Anonim 04.06.2015
    Bo są takie tematy o których się nie mówi :0 Wszyscy myślą, że z odpowiedniego zachowania da się wyciągnąć konkretne wnioski :0 Słowa to tylko słowa...
  • Anastazja 04.06.2015
    O tym wolałabym usłyszeć.. Wolę wiedzieć jak jest i na czym stoję..
  • Gruchot 04.06.2015
    Pamiętaj, że bardzo często (szczególnie w Twoim wieku) niektóre związki trwają krótko, a przyjaźń może trwać dużo dłużej. Dlatego nie przedkładaj związku nad przyjaźnią. A może Twoja przyjaciółka coś wie o Twoim chłopaku, czego nie chce Ci powiedzieć, bo wie, że może Cię to zranić? Oczywiście tylko tak spekuluję, niekoniecznie musi tak być.
  • Anonim 04.06.2015
    Cóż mam powiedzieć? Poobserwuj czy będzie chciała nawiązać z Tobą jakiś kontakt, czy oddali się jeszcze bardziej...
  • Anastazja 04.06.2015
    Nie robię tego.. Staram się jak mogę nad kontaktem z nią.. Czasami wychodzi czasami nie.. Ten trwa miesiąc.. On tam o nauce mówi że musi oceny poprawic, że mama mu nie pozwala .. ;(
  • Anonim 04.06.2015
    Trudno powiedzieć. Jak dla mnie nauka to najgłupsza wymówka, no bo co godziny czasu nie znajdzie? Tym bardziej, że pewnie jesteście z gimnazjum, a tam do zdania wystarczy być obecnym...
  • Anastazja 04.06.2015
    Nie tylko.. Jego mama jest naprawdę wymagająca .. Z tego co mi opowiadali to mama mu naprawdę nie pozwala przez naukę często wychodzić.. Jak juz pisałam jest młodszy.. Ale dojrzały .. Będzie szedł do gimnazjum.. Znajduje czas.. Ale to rzadko.. 1-3 razy w tygodniu..
  • Anonim 04.06.2015
    Więc jest w 6 podstawówce :0 No to nic dziwnego
  • Pospolita 04.06.2015
    Tekst pisany prosto z serca. To się chwali. Myśle, jednak, że powinnaś więcej czytać. Poprawi to twój zasób słownictwa. Popracowałabym też nad opisami. Rozbuduj je, dodaj więcej szczegółów. Ogólnie opowiadanie nie jest złe, tylko napisane zbyt prostym językiem. Zostawiam 4.
  • Gruchot 04.06.2015
    Może coś przeskrobał i ma karę i nie może się spotykać
  • Anonim 04.06.2015
    Pospolita to nie jest opowiadanie tylko hmmm... "pytanie" i prośba o radę
  • Pospolita 04.06.2015
    Jared: Odebrałam to nieco inacznej
  • Anastazja 04.06.2015
    Pospolita : Dzisiaj nie bylam w stanie.. Jutro będzie dłuższe i bardziej udoskonalone..
  • Anastazja 04.06.2015
    A czytam bardzo dużo.. Bardzo lubie..
  • Pospolita 04.06.2015
    I to mnie cieszy. Nie wiedziałam, że jesteś dopiero w szkole podstawowej. Jak na ten wiek to i tak nieźle napisane. Kiedyś pisałam podobnym stylem...
  • Gruchot 04.06.2015
    Fakt faktem powinno to chyba wylądować na forum pod tytułem "Proszę o radę" ;)
  • Anastazja 04.06.2015
    On jest.. Ja w pierwszej.. Może to być głupie że mam młodszego ale naprawdę go kocham..
  • Ekler 04.06.2015
    Serio... boisz się, że twój 13 letni chłopak... całuje się z kimś na wycieczce szkolnej... co najwyżej mama go całuje do snu :x
  • Anonim 04.06.2015
    Spokojnie, dziewczyno. Znajdziesz sobie jeszcze wielu innych. To nie tak, że jest się z jednym chłopakiem do końca życia ;)
    Pozdrowionka XD
  • Gruchot 04.06.2015
    Shiroi gdybyś miała chłopaka uspokoiłyby Cię Twoje słowa ? :)
  • Anonim 04.06.2015
    Tak ;)
  • Gruchot 04.06.2015
    Zapytajmy Anastazję czy ją uspokoiły :)
  • xnobodyperfectx 04.06.2015
    W twoim wieku to normalne problemy. Ja bym się tak tym nie zamartwiała. Byłam za granicą 7 dni, a ten głupek (Ekler) napisał do mnie zaledwie kilka SMS-ów! XD Na pewno się z nikim nie całuje, ale z koleżankami pogadaj o swoich zmartwieniach. ;)
  • DuŚka ^.^ 04.06.2015
    A.. myślałam,że napisała to dorosła kobieta, jestem tylko o rok starsza, więc moja rada- zająć się nauką teraz, bo w tym wieku związek raczej długo nie potrwa, w każdym razie nie zamartwiaj się tym, szkoda czasu... Pozdrawiam : )
  • Anastazja 04.06.2015
    To nie całkiem o mnie.. Ale podobnie.. Sorka .. ;(
    Ps zajmuje. Przepraszam jeszcze raz..
  • KarolaKorman 05.06.2015
    Przeczytałam te przykre zwierzenia i pozdrawiam, nie oceniam :)
  • joana 05.06.2015
    Bardziej wygląda to jak pamiętnik w formie opowiadania, ale z racji Twojego wieku rozumiem, że musisz wyrzucić z siebie emocje. Nie oceniam, życzę jedynie, żeby wszystko się ułożyło. (Jeśli to faktycznie o Tobie) i pamiętaj, że z każdej sytuacji jest jakieś wyjście. Pozdrawiam.
  • Anastazja 05.06.2015
    Dziękuje..

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania