"Życie którego nikt nie chciał wygrać"

Hermiona siedziała w swojej komnacie i nie mogła powstrzymać łez płynących jej z oczu.

Czuła ich ochydny zapach .Wiedziała ,że ją znajdą ,że to o nią chodzi...ale Hermiona nie bała się o siebie ,bała się o Severusa ,który po roku związku w dalszym ciągu nie chciał jej powiedzieć jak wrócił do żywych.

Kobieta wiedziała ,że Czarny Pan po latach tkwienia w za światach zemnści się na Severusie za to ,że wszedł w związek z mugolką . Bolała ją to ,ale nie chciał go zostawić ,ani on jej.

Zapach się nasilił .Od tego smrodu zakreciło jej się w głowie.

Nie wiedziała co robić ,czy uciekać ,czy walczyć z nimi. Siedziałą dalej na łóżku płacząc .Severus wszedł do jej komnaty w swoim mrocznym stylu.Wiedział co się święci. Podszedł do kobiety i przytulił ją mocno do siebie ,wycierając swoimi szatami jej łzy.

 

-Hermionko...

Nie płacz kochanie.Obiecuje ,że nic mi nie będzie -powiedział czułym głosem Snap.

 

Kobieta na odpowiedz zaszlochała .

Mistrz eliksirów musnoł wargi Hermiony tak czule ,że kobieta zapragnełą go więcej.Kochała te uczucie które w niej wywoływał .Te porządanie ,ale nie...nie było czasu na igraszki .Byli już w Hogwarcie i Hermiona wyraźnie to poczuła ,Severus również .Pocałował kobietę gorąco tak jakby miał by to być ostatni pocałunek w ich życiu po czym z trudem oderwał się od ukochanej i wyszedł z jej komaty z bólem serca.

 

CDN.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Drassen Prime 14.12.2014
    Sevmione? WUT?
  • Co będzie dalej? ciekawe
  • T. Weasley 14.12.2014
    Ogólnie NIENAWIDZĘ sztucznych historii miłosnych w fanfikach, ale to tylko moja opinia. Poza tym spację stawia się po znaku interpunkcyjnym, a "zaświaty" piszemy razem.
  • NIIE! Nie czytam, nie słucham. Nie chcę!
  • Drassen Prime 14.12.2014
    Zygfryd sie przestraszyl haha
  • Bardzo! Ja tu wchodzą i chcę się zainspirować, a tu taki tekst.
  • mariolka 14.12.2014
    O kurde, niezłe. Po pierwsze nie wiedziałam, że łzy śmierdzą, po drugie to ta Hermiona jest jakimś trans? Bo jakoś raz jest wiedziała raz wiedział, nie wiadomo o co chodzi. Poza tym pełno literówek, błędów ortograficznych. Porządanie? rly?
    No i ta fabuła. Zaczęłaś o jakichś smętach, nie wiadomo czemu głupia beczy, ktoś tam wchodzi, mówi, że ją kocha i sobie idzie. Nic nie wiadomo, to w ogóle nie zachęca do dalszego czytania, nawet jeśli byłoby poprawnie napisane. Kiepsko.
  • T. Weasley 14.12.2014
    Dobra, już nie chejtujcie, bo się zniechęci.
  • NataliaO 14.12.2014
    zgadzam się z Weasley, nie ma jak to stawiać pierwsze kroczki :)
  • T. Weasley 14.12.2014
    OK, żeby nie było, źe nie ma oozytywów: napisane nieźle, boli tylko tematyka i spacje przed znakami interpunkcyjnymi. Pisz dalej, potrzebujemy fanfikowców Harry'ego.
  • Drassen Prime 14.12.2014
    No Właśnie
  • NataliaO 14.12.2014
    weszłam na Twoją stronę przeczytałam całość, fajnie napisane:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania