Życie ma sens..

Hej. Jestem Ada.. I chcę udowodnić, że życie ma sens.

 

Pewnego dnia jechałam pociągiem, słucham muzyki, patrzę przez okno.. Nieznajomy chłopak zapytał -Mogę się dosiąść?-

Odparłam jasne. Rozmawialiśmy przez całą noc i dzień. Nazywał się Kuba. Nie miałam narazie hajsu bo rodzice mi jeszcze nie przysłali. Więc zanocowałam u Kuby. Oglądaliśmy filmy i graliśmy na x-boxie. Staliśmy się przyjaciółmi. Byliśmy nierozłączni. Nadeszły wakacje. Pojechaliśmy nad morze. Było wspaniale. Poszliśmy na imprezę, wszędzie razem! Obiecaliśmy sobie, że nigdy siebie nie opuścimy. Z czasem Kuba stawał się bardziej stanowczy i agresywny. Nie miał dla mnie czasu. Płakałam nocami.Nie chodziłam do szkoły i nie chciałam jeść. Dlaczego? Mialam depresje z powodu rozłączenia kontaktu z Kubą. Po roku Kuba przyjechał z czekoladkami i różami. Popłakałam się poraz kolejny. Kuba poszedł ze mną do mojego pokoju. Przeprosił mnie, czekałam na ten moment. Ale on mnie nie pocałował.. Zakochałam się w nim. Zakryłam swoje blizny, bo się cięłam. On powiedział, czy wszystko w porządku. Powiedziałam, że tak. Okazało się, że Kuba zostaje u mnie na tydzień. Bo byłam u siebie w nowym domu na wakacje. W końcu nadszedł ten moment. POCAŁUNEK.. Staliśmy się parą. Gdy dorośniemy, weźmiemy ślub i zamieszkamy razem..

Następne częściŻycie biegnie dalej..

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Canulas 16.12.2017
    W tekście jest sporo do poprawy, ale sam wydźwięk jest na swój sposób uroczy.
    Nie wypiszę wszystkich bęłdów. Rzucę Ci kilka rzeczy na początek.

    "Pewnego dnia jechałam pociągiem, słucham muzyki, patrzę przez okno.. Nieznajomy chłopak zapytał -Mogę się dosiąść? - Niezgodność czasów. Piszesz "jechałam" a potem masz " słucham muzyki, patrzę przez okno". Pasowałoby więc ujednolicić.
    Albo zapisać: "Pewnego dnia jechałam pociągiem, słuchałam muzyki, patrzyłam przez okno. Albo: "Pewnego dnia jadę pociągiem, słucham muzyki, patrzę przez okno.. - Dialog chłopaka od nowehj linijki.

    Druga kwestia.
    "On powiedział, czy wszystko w porządku. Powiedziałam, że tak" poszukaj bardziej pasujących alternatyw dla słowa "powiedział". Np: On zapytał, czy wszystko w porządku. odparłam, że tak

    Jest jeszcze kilka innych kwestii, ale nie wszystkie naraz.
    Powalcz na razie z tymi. Edytować możesz w profilu.
    Powodzenia. Chwilowo bez oceny.
    Pozdrawiam.
  • (NightDoll) 16.12.2017
    nie za bardzo miałam pomysł i pisałam na szybko, żeby po prostu wrzucić xd.
  • Canulas 16.12.2017
    Spokojnie. Cykliczne publikowanie, analizowanie i wszytko będzie strawniejsze.
    Jest na portalu kilka porad, odnośnie konstrukcji zdań, zapisu dialogów i ogólnie.
    Pisz, wstawia, wyciągaj wnioski. Staraj się odróżnić zasadą krytykę od hejtu i będzie git.
    Pozdro
  • Caroline 16.12.2017
    Jest sporo błędów, każdemu się zdarza. Takie trochę nijakie, według mnie. No i najważniejsze, gdzie jest dowód na to, że życie ma sens?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania