Żywot wilkołaka

Nastała ciemna noc. Księżyc wspiął się na swój podniebny tron, a gwiazdy zaczęły świecić. Wśród mroku lasu słychać było dziwne i niepokojące dźwięki. Stare sosny uginały się od podmuchów wiatru. Na jeden z większych kamieni wyszedł straszliwy potwór - wilkołak. Potężna bestia napawała się widokiem lasu - swego królestwa. Królestwa bólu i cierpienia, w którym przetrwają tylko najsilniejsi. Czuł się jak Simba po zwycięstwie nad Skazą. Pełen dumy i władzy. Nagle stan wilczej nirwany przerwało dziwne światło. Wychodziło z polany znajdującej się kilkadziesiąt metrów dalej. "Pewno jacyś głupi ludzie wtargnęli na mój teren. Ach, pożałują tego. Jak słodko będzie znowu poczuć smak krwi" - pomyślał w duszy wilkołak. Zerwał się ze swej skały i ruszył w głąb lasu. Przemierzał kolejne metry nie zwracając na nic uwagi. Jego głód był ogromny. Dawno już nie polował na ludzi. Znowu poczuł adrenalinę jak za dawnych lat. Był już coraz bliżej źródła światła. Zwolnił kroku i schował się za krzakami. Wyjrzał za nich, żeby się rozejrzeć. Ujrzał grupę nastolatków siedzących w komórkach. Stukali w ekrany jak szaleni i nie zwracali uwagi na otoczenie. Nie jednym nawet siedział dzięcioł, który ochoczo stukał w jego głowę w rytm stukania w telefon. "Eh. Znowu te nastolatki. Coraz częściej tu przychodzą. Z nimi nie ma nawet zabawy" - westchnął w myślach wilkołak. Co tu robić? Mus to mus. Nawet nastolatkami musi się zadowolić. Wilkołak wyskoczył z krzaków i ryknął donośnie. Młodzież nawet nie zareagowała. Jedyne dzięcioł się zląkł i odleciał. Potwór podrapał się po głowie. "Może jak rozszarpię jednego to wykażą jakieś oznaki życia?" - pomyślał wilkołak. Wziął pierwszego z brzegu chłopaka i wykręcił jego głową jak śrubkę. Resztę ciała rozszarpał i porozrzucał po okolicy. Odczekał chwilkę. "Może zareagują?" Jednak nie. Jedyne co zrobili to wytarli ekrany smartfonów z krwi kolegi. Wilkołak podniósł brwi. Nie mógł uwierzyć w ich ignorancję. Nie wiedział co ma zrobić. Jego serce pękło w pół.

- Mam dosyć! Walę tą robotę! Od dzisiaj gram tylko w Zmierzchu! - krzyknął wilkołak. Wyszedł ze sceny i pomknął do garderoby. Ubrał się tam w lisie futra. Huknął drzwiami i wyszedł z planu filmowego.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Tanaris 17.04.2017
    Genialne :D tak to jest kiedy ktoś wkracza na prywatny teren... Tylko, że co tu za zabawa, skoro nikt nawet w majtki nie sika xD Też bym poszła robić coś innego. 5 leci.
  • Pasja 17.04.2017
    Siedzą w komórkach i jak świstaki stukają w te sreberka. A wilkołak w tych lisich futrach może chodzić jako koza po Kujawach. A zmierzch niech zostawi komórkowcom. Pozdrawiam
  • Ewcia 18.04.2017
    Dawniej to by nastolatki narobiły
    ze strachu w majtki.Dzisiaj nawet człowiek Piła nie zrobiłby
    na nich wrażenia.Ale za wilkołaka dam 5 bo szkoda chłopaka.
  • Szudracz 18.04.2017
    Wilkołak jest starej daty i nie znał współczesnych realiów. :) 5
  • illibro 19.04.2017
    Ha ha :)
  • fanthomas 18.04.2017
    Świetne.Udało ci się ugryźć wilkołaka z nietypowej strony i doprawić historię absurdalnym humorem. 5
  • Pan Buczybór 18.04.2017
    Dziękuję serdecznie za wszystkie miłe komentarze i oceny
  • detektyw prawdy 18.04.2017
    kategoria o zyciu?
    hahaha
  • Pan Buczybór 18.04.2017
    A czemu nie. Życie to życie, nawet wilkołaka.
  • Szalokapel 18.04.2017
    Walę tą robotę! - tę.

    Początek niezwykły. Dobre wprowadzenie do niezłej historii. Najbardziej podziwiam opisy, świetnie Ci wyszły.
  • Pan Buczybór 18.04.2017
    Dziękuję. Opisy to chyba mój największy atut.
  • Anonim 18.04.2017
    nie spodziewałam się takiego zakończenia.
    nieźle Panu to wyszło, Panie Bó.
    pięć Set wyrwał głów.
  • illibro 19.04.2017
    Zajebiste :D Piąteczka jak nic :D
  • Jo-anka 19.04.2017
    Fajne !!! Piąteczka ;)
  • Pan Buczybór 19.04.2017
    Aż trzy wykrzykniki? To chyba super fajne.
  • Jo-anka 19.04.2017
    Pan Buczybór Oczywiście ;)
  • Piotrek P. 1988 07.06.2017
    Czasy się zmieniają nieubłaganie i nieodwracalnie. 5.
  • Zdobycze naszej cywilizacji pokazane w krzywym , a moze właśnie nie ... zwierciadle .
  • Canulas 12.08.2017
    Kolejny luźny tekścik. Nawet bardziej mi się podoba od (Piątej)
    Jeden błąd.
    Nie jednym z nich siedział dzięcioł. "Na“

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania