***

 

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (233)

  • Canulas 21.11.2017
    Nie wiem, czy tu dać gwiazdki, czy nie, ale serdecznie ozdrawiam.
  • Canulas 21.11.2017
    pozdrawiam, znaczy. O ozdrawianiu nic mi nie wiadomo. Klawiatura stęka. Trza było mi nie żreć nad nią
  • Adam T 21.11.2017
    Pasjo, moja siostra bardzo Cię lubiła, mimo że nie znała Cię osobiście, tyle co z Twojego pisania i komentarzy. We mnie również wzbudziłaś głęboki szacunek.
    Przykro patrzeć, tym miejscem zaczyna rządzić cynizm i bezduszność. Anonimowość wyzwala wstrętne cechy. Nic na to nie poradzimy, ludzi się nie zmieni (piszę tu również o sobie).
    Przykro mi, że pojawiają się tu wpisy takie jak Twój w tej chwili.
    Z drugiej strony uważam, że odchodząc (bo tak rozumiem Twój wpis) pokazujesz, że nie Ty wygralaś, a lepiej wyglądalby w tym momencie Twój środkowy palec (a najlepiej link do aukcji Twojej książki ;)) i kolejne ciekawe opowieści.
    Ciepło pozdrawiam ;)
  • refluks 21.11.2017
    Adam T
    Panie Adamie T, ja pana miałem za poważnego człowieka.
    Pomyliłem się.
    Jesteś pan częścią tej kupy, co zorganizowała się na forum podobno literackim.
    Odchodzą obrażeni, hamletyzując do urzygu, bo im się napisało, że nie potrafią pisać.
    W mojej ocenie należy zmienić szyld nad tym przybytkiem.
    „Forum dla zabawy”.
    Ale nie literackie.
    Wtedy nie zabłądzi tu nikt, kto chce się nauczyć pisać.
  • Adam T 21.11.2017
    Pomyłki - rzecz ludzka, miss/mister ref ;) A z tego, co widzę, Pan się sam nurzasz w kupie.
  • Gregor 21.11.2017
    refluks jesteś taki kul karaluch, to dlaczego przybrałeś maskę mężczyzny. Przecież jesteś kobietą. To ty zabladziłaś tutaj chowając się za kogoś kim nie jesteś. Zdemaskowałem cię dawno, ale czekałem karaluchu jeden, aż pokażesz swoją twarz.
  • refluks 21.11.2017
    Gregor Co za tryumf Dżordża!
    Siedząc w maglu dowiedział się coś od maglar.
    Następny odcinek twego dzieła musowo poświęcony być musi detektywowi prawdy Dżordżu Korbie.
  • Gregor 21.11.2017
    refluks ka nie chodzę do magla w przeciwieństwie do ciebie maglareczko. A pod sukienką co masz?
  • betti 21.11.2017
    Gregor odjeb się od Refluksa!
  • refluks 21.11.2017
    Gregor Fora ci się pomyliły, maglarzu.
    Tu się komentuje utwory.
    Podobno.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Ech. #Osobiste wycieczki?

    Nie. Pasjo - zostało Ci powiedziane, że nie napisałaś haiku, bo

    Na stu allahów - nie napisałaś.

    Dobrze, przyznaję. Być może było Ci mówione zbyt wielokrotnie i zbyt drastycznie, bo?

    Nie przyswajałaś.

    Dobrze, trzeba było wiedzieć, kiedy ze sceny zejść - niepokonanym. Racja.

    Ale. Pasjo,
    mesje wykazał, czy madam wykazała, skoro płeć tego ono stała się tu nagle motywkiem przewodnim dysputy - ono wykazało, że wie, czym jest haiku.
    można do betti mieć osobiste wycieczki - ale wykazała, że wie, czym jest haiku.
    pokazywałam Ci cierpliwie i iks razy, gdzie mesje wykazał, dopowiadałam, Zaciekawiony
    (jako jedyny z naszej trójki) - mówił grzecznie, ale w istocie - mniej więcej to samo.


    Pasjo, nie były to osobiste wycieczki.
    Było to na okoliczność tekstu.

    Powiedz mi, CÓŻ Ci po opiniach:

    ''nie wiem: czytać to jako całość, czy to trzy różne - ale daaaaje do myślenia.''

    ''nie wiem, haiku to czy nie haiku - ale mnie się podoba.''

    Jak, jak mamy być lepsi, skoro się nie uczymy?
    Jak, jak pasjo mamy rozwiązać równanie, skoro nie znamy wzoru i nie umiemy doń podstawić?

    Co za różnica - czy refluks to kobieta, czy niekobieta?

    Ludzie, stuknijcie się w łeb, co? Ja przepraszam, ale ono jest oskarżane o bycie inwalidą umysłowym, o robienie gównoburz?

    Kiedy mesje jest merytoryczny(ą).

    Ja przepraszam, ale kto robi gównoburze na okoliczność płci mesje right now?


    ''Odchodzą obrażeni, hamletyzując do urzygu, bo im się napisało, że nie potrafią pisać.''

    Niech se będzie obojniakiem, transwestytą.

    Ma rację.
  • Gregor 22.11.2017
    Niemampojecia96 jak to pisałaś, byłaś trzeźwa na umyśle. Kręcisz się jak Kataryniarza... haiku to nie było haiku i w kółko Macieju. Ty pewnie masz coś wspólnego z naszą władzą. Polacy prze osiem lat itd
  • Ant 21.11.2017
    O co tym razem poszło?
  • riggs 21.11.2017
    Jezu Pasja co się dzieje? Nie rób tego. O co chodzi?
  • Karawan 21.11.2017
    Pani(e) refluks jesteś zwykłym palantem! Nadęty pychą pseudokatobezrozumu. Nie stworzyłeś tego Forum więc nie próbuj go porządkować i urządzać wg swojego widzimisię. Są tu mądrzejsi od Ciebie, są lepiej wykształceni i jakoś dziwnie nie czują się upoważnieni do robienia z tego Forum Akademii Sztuk Pięknych. Nie podoba się to spierdalamento cara mia a nie indoktrynuj jełopie i to po chamsku.
  • Dekaos Dondi 21.11.2017
    Pasjo - przyznaje, że mało Ciebie czytałem, ale życzę wiele dobrego. Czasami najlepszym sposobem na pozbycie się upierdliwej piłeczki
    jest likwidacja ściany, od której może się odbijać. Szkoda, że tak nie zrobiłaś. Nie jestem przeciwnikiem krytyki - ale liczy się forma.
    Krytyka nie może być sposobem - dowartościowania swojego - ego. Dla mnie ważne jest to, czy coś mi się podoba czy nie. I tylko to się dla mnie liczy. Nie jakieś regułki pieprzone. Nikt nie odczuwa cudzym umysłem, tylko swoim. Szkoda, że odchodzisz, tak czy siak.Pozdrawiam serdecznie.
  • Gregor 21.11.2017
    Szkoda cię karaluchu drogi, ale cóż inne karaluchy nie dają żyć. Napiszę o tobie w następnej części.
  • betti 21.11.2017
    Podziwiam ludzi, którzy w jesieni życia wracają na przerwane studia albo zaczynają studia... Tobie Pasjo nie chce się uczyć, uważasz, że to zbyt trudne. Krytyka też za trudna do przyjęcia... Współczuję Ci, piszę to szczerze.
  • Karawan 21.11.2017
    Dokładnie to co napisałem refluksowi Tobie się również należy. Gorsza od wrzodu na dupie, ani usiąść ani się pochwalić! Oboje jesteście żałośnie niedowartościowanymi dupkami, którym wydaje się, że są czymś znacznie ważniejszym niż jesteście. Żałosne małe złośliwe mendoweszki.
  • Okropny 21.11.2017
    Karawan <3
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Okropny, serduszko dla osobistych wycieczek? SERIO, Ty? Ja przepraszam, ale przypominam, że znajdujemy się na portalu pseudoliterackim.

    Mesje i betti wykazali, że to niehaiku - to nie haiku.

    Kurwa, i dla mnie - tu jest koniec tematu.
    Bo jednak znajdujemy się na portalu pseudoliterackim.
  • Zaciekawiony 21.11.2017
    Karawan
    Betti i refluks znają się z internetu już od jakiegoś czasu, zresztą może to jakaś jego krewna, dlatego broni go jak lew przed każdym atakiem.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Zaciekawiony, TO są osobiste wycieczki. Chuj w to, kto się skąd zna, kto się nie zna.

    Do jasnej anielki, to była konkretna okoliczność.

    Sam świetnie i grzecznie, socjalnie dopowiadałeś. To samo, tylko grzecznie.

    Kto więc rację w tym wypadku miał?
    Hmmm?
  • Gregor 21.11.2017
    Tak kochani karaluchy refluks to kobieta i jaki ma bogaty język, że aż miło się robi na duszy, jak się ją czyta.
  • Robert. M 21.11.2017
    Bardzo Pani dziękuję za wyrozumiałość i życzliwość wyrażaną w komentarzach pod moimi
    wypocinami. Za przymykanie oczu na wszelakie błędy a rozpatrywanie ich przez pryzmat taki
    ludzki. Za refleksje w postaci sugestywnych wrażeń, wspomnień, które mi sprawiły wielką radość.
    Było to bardzo sympatyczne i stanowiło powód do kontynuowania opowieści o mych dziecięcych
    latach. Po prostu Pani zaangażowanie było mi potrzebne by aż tyle sobie przypomnieć....
    Dziękuję
    Pani zadecyduje czy to ostateczna decyzja ale liczę, że ....Pozdrawiam
  • Blanka 21.11.2017
    Betty, a ja podziwiam ludzi, którzy posiadają wiedzę i potrafią z niej korzystać. Współczuję tym, którzy są święcie przekonani, że ją posiadają i totalnie zapomnieli o wszystkim, poza swoją zajebistością. Wnioskując z Twoich komentarzy, rozumiem, że jesteś na tyle kompetentna, iż możesz nas, lud nieoświecony i przygłupi, informować co ma GŁĘbie a co nie. Co jest godne uwagi a co nie. Really, zapraszam Cię serdecznie do przedszkola. Tam uczą podstawowej komunikacji z ludźmi, ludźmi podkreślam. Myślę, że bardzo by Ci się to przydało. Póki co, brzmisz drażniąco i odpychająco, a Twoje "dobre chęci" chyba źle wyszły z progu. Powodzenia w dalszej karierze ratowania świata przed literackimi impotentami!
  • Karawan 21.11.2017
    Trafione!! <3
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Blaneczko, ja Cię uwielbiam.
    I kiedyś zawzięcie krzyżowałam florety z betti. Bardzo brzydko ją nazwałam.
    Próbowałam iks razy wykazywać, że jak mi się wydawało - mówi w taki a taki sposób, by sobie zrobić dobrze, nie by innym pomóc.

    ALE. W tym wypadku: haiku ma hardą, trudną, bardzo określoną formę.

    To nie było haiku.

    Betti o tym wiedziała.

    Pokazała przykład świetnego haiku.

    Była grzeczna, gdy np wcięła się Rithcie w komentarz - rzekła: przepraszam, rzeczywiście: wcięłam się.


    I tak dalej.

    Ludzie, drama jest o to, że się komuś, kto nie napisał haiku wykazuje, że niehaiku napisał?

    To się jednak robi po coś.

    To nie jest powód do takich zrywów, naprawdę.
  • Zaciekawiony 21.11.2017
    Niemampojecia96
    Drama jest o styl krytyki a nie sam jej fakt czy obiekt. Z Refluksa nie dało się wycisnąć odpowiedzi co konkretnie mu się w danym wierszu nie podoba, zamiast tego mieliśmy galerię odsyłań do słownika, narzekania na jakość całego forum i przypominanie, że na innym forum to mu chcieli za wiersze nagrody dać, tylko tutaj nikt się nie poznał (to ostatnie brzmiało bardzo dziecinnie). Zaczął zresztą nakręcać sytuację po tym jak dostał kilka ocen 1/5 pod swoim haiku.

    To tak jakbym napisał Margerycie pod opowiadaniem, że to nie opowiadanie, a na pytania o co chodzi odpowiadał, że niech sobie zerknie do słownika literackiego. Od takich uwag niczego by się nie nauczyła.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Zaciekawiony, ja sądzę, że mesje jednak (biedny, pomylił się, przyznaję) sądził, że jak ktoś piszę coś w danej formie i konwencji - to się choć na tyle w niej orientuje, żeby po lekkim sygnale przyswoić. Że we własnym zakresie będzie się potrafił udoskonalić.

    Racz zważyć, Zaciekawiony, że ja JEJ WYTŁUMACZYŁAM - gdzie mesje był merytoryczny.

    ZACYTOWAŁAM. POKAZAŁAM. JAŚNIEJ SIĘ NIE DAŁO.

    Mesje inaczej nie umie, bo jest pytonowaty.

    Trzeba trochę oleju w głowie mieć - by jego krytykę zrozumieć, warunek niezbędny.

    Trzeba było wiedzieć ciut o limerykach, by jego sarkazm zrozumieć, czyż nie?

    To, że mówi pytonowato - nie znaczy, że nie ma racji.

    Gdy jej byłam wykazałam, że ma rację - powiedziała '' żegnam, idę przewietrzyć pomieszczenie.''

    I waliłam grochem o ścianę iks, iks, iks razy - bo złociste pierdolety na oczy zakładała.

    Mesje wykazał jej - pytonowato, ale merytorycznie, że nie haiku napisała.

    Co, co na stu allahów zrobiła pasja?

    Rzekła mu jak Margarita, za przeproszeniem: ''mówisz tak, bo tak haiku jak ja nie umiesz napisać.''

    I kto tu się jak dzieciak zachowuje, kto tu się wywyższał szajs napisawszy?

    Mesje odrzekł wówczas, dalej merytorczynie, z poczuciem humoru, że T a k na szczęście pisać nie potrafi : ).

    Nazywajcie se mnie groupie mesje, nazywajcie se go moim guru, mnie jego psychofanką przezwyajcie - bo zauważyłam, że już niektórzy w nurt ten popadają.

    A mnie o co chodzi?
    O to - że mesje, do kurvy nędzy - RACJĘ miał.
  • Gregor 22.11.2017
    Niemampojecia96 przez osiem lat..itd
  • riggs 21.11.2017
    Betti szmaciaro studia Ci nie pomogą, bo masz klapki jak koń. Niegodna jesteś Pasji butów czyścić. Jesteś jak ta menda, myslałem naiwnie, że poszłaś w pizdu, ale ty nie masz krzty honoru. Jesteś pierwszym przypadkuem kobiety, ktorej bym wpierdolił, chociaż 42 lata uważałem to za obelgę na męskim honorze. Obyś miała srakę cały rok.
  • betti 21.11.2017
    Uśmiałam się...
  • Karawan 21.11.2017
    betti z własnej głupoty i chamstwa? Nie? Współczuję!
  • betti 21.11.2017
    Karawan odpierdol się ode mnie. Nie moja wina chamie jeden, że niczego się Pasja nie nauczyła... to był jej wybór. Dorosła przecież.
  • Nuncjusz 21.11.2017
    uuuu wulgaryzm! XD
  • betti 21.11.2017
    Rodzice nie żyją więc mogę sobie pozwolić... poza tym uczę się od mistrzów!
  • Karawan 21.11.2017
    betti Głupia byłaś, głupia jesteś. To nie Twoje dziecko idiotko i nie twój zasrany interes czego się uczyła a czego nie ! Nikt nie każe Ci czytać, a tym bardziej oceniać jeśli treść niemiła durnoto.
  • Nuncjusz 21.11.2017
    betti brawo! XD Może niedługo prześcigniesz Mistrza - to moja misja, wtedy poczuję się spełniony
  • Gregor 21.11.2017
    betti albo ma się klasę, albo nie. Rodzice nie żyją, to można. Słabe wytłumaczenie jak na ciebie
  • Karawan 21.11.2017
    betti na chamstwo?
  • betti 21.11.2017
    Nuncjusz spierdalaj, jesteś nędzną kreaturą. Chamem do n-tej potęgi.
  • betti 21.11.2017
    Gregor pieprzyć klasę, kiedy większość tylko taki język rozumie.
  • Karawan 21.11.2017
    betti Kiedy byłaś ostatnio u psychiatry? Widzę wyraźny syndrom mojej ulubionej posłanki Krysi od sałatki
  • betti 21.11.2017
    Karawan idioto, wystawiając na forum, a tym jest opowi, oddała publikację pod krytykę. Każdy miał nie tylko prawo, ale i obowiązek napisać własną opinię. Przedszkole zrobiliście z forum. Pieprzone mimozy...
  • Nuncjusz 21.11.2017
    Proszę Państwa! Róbmy screeny, takie dobro nie powinno się zmarnować, jak ta betti pięknie klnie! :)
  • Nuncjusz 21.11.2017
    betti OBOWIĄZEK? Coś ci się chyba pomyrdało! XD
  • Blanka 21.11.2017
    betti Ty naprawdę nie rozumiesz czy tylko udajesz?!
  • Blanka 21.11.2017
    betti Ty naprawdę nie rozumiesz czy tylko udajesz?!
  • refluks 21.11.2017
    riggs betti krytykuje, a ty byś jej za to wpierdolił.
    Rozumiem, ze gdy jedziesz tramwajem smarkule robia dym, to ty ich nie tkniesz.
    Siedzisz zesrany na foteliku.
    Ale jako avatar avatarce to byś przyjebał.
    I jeszcze jedno: nie ubliżaj jej.
    Szmaciary se w rodzinie bliższej lub dalszej poszukaj.
    I to nie jest pierwszy raz, gdy podjechałeś do niej z wulgaryzmem.
  • betti 21.11.2017
    Nuncjusz MOŻE I POMYRDAŁO... Nie przeszkadzaj, muszę przypomnieć sobie wszystkie epitety...
  • Karawan 21.11.2017
    betti Obowiązek masz być człowiekiem a potem krytykiem i mądralą. Jesteś głupsza od wiadra bez dna i nie chcesz zrozumieć, że fanatyzm, zelotyzm, arogancja to gorsze od faszyzmu! Nikt nie prosi Cię o oceny! Wręcz przeciwnie proszono niejednokrotnie byś swoją mikrowiedze wsadziła sobie tam gdzie słońce nie zagląda! Przypomnę Ci delikatnie permanentny niedorozwoju umysłowy, że idiota to przestarzała jednostka podziału ułomności umysłowych u potomnych. Może Ci się przyda w Twojej pseudopoezji.
  • Gregor 21.11.2017
    refluks czym siusiasz?
  • betti 21.11.2017
    Karawan ja się nie dziwię, że nie rozumiesz mojej poezji, za trudna dla takiego oportunisty... Poza pieprzę, co piszesz. Chwal lepiej, na tym się znasz. Chwal puste teksty o dupie Maryny, napisane dla upośledzonych.
  • Karawan 21.11.2017
    betti Chwalę co chcę i nic Ci do tego. Twojej pseudotwórczości nie trzeba ani rozumieć ani czytać, bo szkoda czasu. Wolę Schopenhauera, bo choć wrednie ale dorzecznie!
  • Margerita 21.11.2017
    betti
    a ty łaskawie odpierdol się od Pasji
  • riggs 21.11.2017
    refluks co ona krytykuje? kim jest żeby? z tą marną grafo poezją? Z TAKIM wykształceniem. Wykształcenie nie pomoże jak brak talentu i jest się miernotą
  • riggs 21.11.2017
    refluks co ona krytykuje? kim jest żeby? z tą marną grafo poezją? Z TAKIM wykształceniem. Wykształcenie nie pomoże jak brak talentu i jest się miernotą
  • refluks 21.11.2017
    riggs O czym ty, chamie, radośnie komunikujesz?
    Ubliżasz jej, deklarujesz chęć obicia twarzy i tu mi coś o beetinowej krytyce?
    A wal się na twarz, prymitywie.
    I miej na uwadze, że jak grozisz betti, to grozisz mnie.
    A ja nie mam problemu spotkać się z tobą na twardym gruncie.
    Jeszcze raz jej ubliżysz, kmiocie, to szybko się skończy twoja kariera tutaj.
    Chcesz spróbować?
  • Nazareth 21.11.2017
    O kurwa, umieram i kisnę XD będzie ustawka przez haiku na opowi. Chopacy ale weźcie to skamerujcie i wrzućcie lincza, ok?
  • betti 21.11.2017
    Nazareth to nie przez haiku, tylko alergię na krytykę. Ja winię za to wszystko Violet, to jej ''praca'' doprowadziła do konfliktu. Przez durne chwalenie, żeby być lubianą niszczyła każdą próbę szczerej opinii. Zniszczyła to forum chorym podejściem. Sama pisze dobrze, a innych blokuje chwaleniem za nic. Kiedyś to przyniesie efekty...
  • riggs 22.11.2017
    refluks chcesz się zmierzyć? Chętnie. Ale radocha.
  • akwamen 22.11.2017
    riggs z babą chcesz?
  • betinka 22.11.2017
    refluks siad!!!
  • akwamen 22.11.2017
    betti tego nie zauważyłem... Ja pierdolę to violka, violet , violetta zepsuła opowi?! Kto się czuje zepsuty przez violet łapy w górę. Ale jaja jedna violetta rozłożyła portal! To po kiego ja tyle lat haruję tyle na szkoleniach, da Afganów wysłać Violkę :) Ha, ha!
  • betti 22.11.2017
    akwamen nikt się nie poczuje zepsuty dopóki nie pójdzie dalej, na lepsze forum. Kto spróbował jednak, ten wie, kle warte głupie chwalenie dla poklasku.
  • akwamen 22.11.2017
    betti poszłaś i cię wywalili, ale ja cie przygarnę nie bój się :)
  • Blanka 21.11.2017
    Pasja, a Ty się nie wygłupiaj tylko wracaj, babo. Jesteś inteligentną, świetną kobietką. Korzystaj z rad tych, którzy potrafią je dawać. To nie jest uniwerek, to nie jest wyścig szczurów. Ja w każdym bądź razie na Ciebie liczę. Pozdrawiam
  • betti 21.11.2017
    Biedna Pasja. Nie potrafi przyjąć krytyki. Rany, od tego się nie umiera, ale jak ktoś przyzwyczajony do durnego chwalenia za byle co... to fakt, trzeba zrobić z siebie ofiarę losu. Płakać i szukać pomocy... Parodia po prostu.
  • Nuncjusz 21.11.2017
    Pasja, na złość betti zostań.
    Nie lubie jak ludzie odchodzą, zwłaszcza z byle jakiego powodu ;)
  • Dekaos Dondi 21.11.2017
    Dobrze powiedziane...zwłaszcza koniec...
  • betti 21.11.2017
    Masz rację Nuncjusz. Odchodzić, bo nie umie się przyjąć krytyki, to żałosne.
  • Gregor 21.11.2017
    betti a może Ty jesteś chłop, jak twoja koleżanka baba. Robicie odwrotnie za kogoś kim nie jesteście
  • Canulas 21.11.2017
    Tak. Zuch Nun
  • riggs 21.11.2017
    Betti - nie zabiłbym psa, kota, nawet myszy, ale takiego kurwiszona jak Ty to bym poderżnął jak wieprza i patrzył jak krwawisz szczając ci w międzyczasie na pysk. Możesz podać mnie do sądu
  • refluks 21.11.2017
    riggs Ach, ach, a gdzie to wszyscy obrońcy pokrzywdzonych, gdy riggs kobiecie od kurwiszona wyzywa i deklaruje chęć poderżnięcia jak wieprza?
    Ostrzeżenie dla ciebie to nic.
    Twoje konto po czymś takim powinno być zdilitowane.
  • betti 21.11.2017
    Ja ciebie mam w czterech literach. Cham dla nie istnieje...
  • betti 21.11.2017
    refluks przecież oni tylko takie mają argumenty... pieprzone nieuki.
  • riggs 21.11.2017
    refluks twoje obsrane
  • riggs 21.11.2017
    betti bo ty nie kobieta jesteś. Operacja?
  • refluks 21.11.2017
    betti Co?!
    Grafomanka konto kasuje i jęk.
    Ciebie obraza się brutalnie, deklaracjeprzestępcze i wszyscy morda w kubeł!
  • Karawan 21.11.2017
    refluks Ani Ciebie ani @betti obrazić nie sposób - Wasz poziom umysłowy ujemny oraz przerośnięte ego tworzą doskonałe ZERO, nie da się tego obrazić, poniżyć, opluć, bo to jest nic - precyzyjniej nothing!
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Karawan, nieprawda.
    Mam wątpliwości, co do rozmiarów ego betti, owszem. Być może jest przyduże.

    Ale nie jest idiotką.


    Nazywanie mesje ''inwalidą umysłowym'' - bawi mnie niepomiernie, bo mesje jest inteligentny (bez względu na to, co ma między nogami - bo widzę dymy tlą się na okoliczność sprawdzenia).

    Dymy o to, co ma mesje!

    ''Szmaciaro'' - do kobiety, która nie wyraziła ochoty bycia tak nazywaną, na żadną okoliczność?

    To jest śmieszne, to hipokryzja, to przegięcia.

    Krzyżowałam kiedyś z Neurotykiem florety, było fajnie. Potrafił dobrze przyjebać. Kiedy nazwał mnie:

    ''zwykłą kurwą i szmatą'' - przestałam krzyżować. Bo kiedy ktoś schodzi poniżej poziomu moża - trzeba ze sceny zejść, niepokonaaanyyyym (i wszyscy juzerzy - robimy falę, wszyscy razem).
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    morza, korekta*
  • refluks 21.11.2017
    Karawan Adwokacie z urzędu, bronisz, jak ci płacą, więc za darmo i kijowo.
    Ale pies drapał ciebie.

    Ja mam pytanie gdzie są damy tutejsze, tak wrażliwe, uniesione i wznioślone na krzywdę, gdy betti wyzywa się od najgprszych i deklaruje, że gdyby, toby wpierdol.
    Ano udają, że nie widzą.
    Ja rozumiem, że można kogoś nie lubić, ale gdybym przemoc wobec niego widział, huzia na juzia, nie ma opcji, żebym nie zareagował.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    refluks, nieprawda. Byłam i zareagowałam na to. Alergicznie.
  • refluks 21.11.2017
    Niemampojecia96 Ty jesteś dama uperfumowaną eą, bułkę przez bibułkę, pretensje wznosząca do talentu i omdlewająca pod pierdoletem?!

    Wioleka, ho no tu!
    Ty taka uwznioślniona jesteś.
    riggs naubliżał betti i gdyby mógł, to by jej twarz obił.
    Co ty na to, damulko?
  • Violet 21.11.2017
    refluks A ty, co na to fluksie? Gdzie Twój męski honor? Sama bym to zrobiła!
  • Aisak 21.11.2017
    Pasjo! na to, że barany beczały, beczą i beczeć będą nikt nie ma wpływu.
    To ich barania natura.
    Zostań i zniszcz wszystkie barany!
    Zrób z nich cieplutkie milutkie sweterki.
    :]
  • betti 21.11.2017
    Nie potrafi, szkoda beczenia, zbyt delikatna...
  • Aisak 21.11.2017
    Baranom źle na ósmym piętrze
    Więc beczą w innym miejscu dźwięcznie
    Aż przyjdzie baca
    I o głowy je poskraca!
    xD
  • Ozar 21.11.2017
    Jestem tu nowy i dlatego patrze na to z boku. To podobno portal pisarski... Ja znam wielu ludzi z portali historycznych. Są tam ludzie inteligentni, kulturalni, mający duża wiedzę. Niestety są też trutnie i złośliwcy przekonani o swoim geniuszu piszącym bzdety i obrażający się na krytykę. Zapisując się tutaj myślałem, że poziom intelektualny, czy kulturalny będzie dużo większy. Jednak czytając niektóre odpowiedzi na to, co wyraziła pasja swoim krzykiem zaczynam się zastanawiać...
    Ktoś tu musiał pasji dopiec tak, że ma już dosyć...
    Każdy popełnia błędy, ja także, ale przyjmuje krytykę i poprawiam. Do mnie także trafiają teksty do oceny, ale nigdy nie napisałem nikomu, że mówiąc skrótowo jest osłem i nic nie potrafi.
    A wyzywanie się i rzucanie inwektywami jakoś mi nie pasuje do takiego portalu.
    Jak już pisałem, nie znam korzeni tego sporu, ale to co czytam wygląda mi na spór ludzi, którzy nie potrafią mówić o swoich problemach językiem, który powinien cechować władających piórem. W tekstach widać i czuć nienawiść. Ja nie rozstrzygam kto ma rację, tylko opisuję formę w jakiej uczucia są tu okazywane.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Trzeba umieć rozgraniczyć: osobę i tekst.

    Pasja odnosi do siebie to - co odnosiło się do jej umiejętności w zakresie napisania haiku, przyswojenia
    MERYTORYCZNEJ krytyki (nawet jeśli ono zapodało pytonowo - zapodało merytorycznie).

    Takie jest moje zdanie.
  • Karawan 21.11.2017
    Spróbuję wyjaśnić; zarówno @betti jak i @refluks uważają, że zostali powołani do tego aby zrobić z tego portalu nie tyle świątynię sztuki co raczej Ich wyobrażenie o sztuce. Nie akceptowałem i nadal nie chcę akceptować formy w jakiej za każdym bez wyjątku razem próbują wykazać błędy innych. Nie chcą również przyjąć do wiadomości, że to nie jest uczelnia i znęcanie się nad kimkolwiek nie poprawi jego warsztatu. Inaczej mówiąc "Uczył Marcin Marcina a sam mądry jak kuropatwa".
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Karawan, NIE, nie filozofuj.

    HAIKU. Haiku ma bardzo, bardzo, bardzo trudną, hardą, pewną, ustaloną formę.

    Nie chodziło o ICH świątynię sztuki.
    Chodziło o coś bardzo, bardzo, bardzo konkretnego.

    Uczył Marcin Niemarcina, bo sam tę formę ZNAŁ!
  • Karawan 21.11.2017
    Niemampojecia96 Z tego co mi wiadomo o haiku to - jak to pisałem wcześniej - odeszło bardzo daleko od pierwotnej sztywnej formy. Polecam literaturę amerykańską "w tym ustępie". Stąd i moja opozycja ( z tej wiedzy). @betti poetką nie jest i to fakt, co nie oznacza, że nie może napisać poezji. Marcin, Marcina uczyć może pod warunkiem przyzwolenia przez ucznia i kultury przekazu. Inaczej to pomyłka będzie. Nie musisz mnie przekonywać co do haiku, bo ze mnie ani literat ani poeta ani twórca wierszy a najmniej haiku, które jest forma trudną. Ja lubię bajki i to wszystko.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Karawan, mesje na to haiku nieklasyczne XD - zareagował pięknie - o limeryku mówiąc, ale na okoliczność. I tam odsyłam. Haiku ma też esencję pięknego paradoksu, w moim odbiorze: w minimalnej formie zawiera się pewna wielkość. Sorry, musi - by to obok haiku stało.
  • riggs 21.11.2017
    Karawan w samo sedno - ja tak nie umiem, bo jak Riggs - "czasem wpadam w szał".
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    riggs: mężczyzna winien umieć się kontrolować. Nie umiejąc: nie będzie w stanie kontrolować nikogo i niczego, nie tylko siebie. Nie myślałeś tak o tym nigdy?
  • Pan Buczybór 21.11.2017
    ha!, czyli betti wygrała. Hej, czarne charaktery nie mogą wygrywać... To trochę nie teges, że pasja przegrała ze złem...
  • Pan Buczybór 21.11.2017
    i tak btw, zaskarżyłem do Piotra, żeby się przyjrzał betti. Jej zachowanie nie jest zbyt w porządku, więc chyba warto podjąć jakieś kroki...
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Śledzę jej poczynania od dawna. Zaczynam twierdzić, że nie jest czarnym charakterem - ona jest idealistką, ona patrzy w moich oczach JEDNAK (przyznaję, myliłam się) tak (przykład losowy, do niczego konkretnego się nie odwołujący): ten juzer gówno napisał. Inni juzerzy zbiegli się, krzyczą, że juzer świetnie napisał. Ale...ten juzer nie napisał świetnie w oparciu o pewną wiedzę, na okoliczność formy, którą juzer ów uprawiać próbuje.
    Biedny ten juzer, bo okłamywany przez innych juzerów, którzy może i nie wiedzą, że nieprawdę mówią.
    Ale wszyscy tu omijają rdzeń, ja powiem. Ja się narażę i powiem juzerowi.

    Co z tego, jeśli robi to trochę kobrowato?
    Boże, jak ona dostaje po łbie.
    Więc dziwita się, że pazurki pokazuje?

    Wiecie, że wszystko zależy od tego JAK się z kimś rozmawia?

    Wiecie, że ja ją kiedyś od wszy wyzwałam i takiej szmacianej lalki, co jak chcę - porzucać se nią mogę?

    Może Pierre mnie się przyjrzeć powinien?

    Pierre, przyjrzyj się mi.

    I wiecie, że ja wtedy - po chwili dłużej betti poobserwowałam, przyszłam, przeprosiłam ją za tę odzywkę.

    I wiecie, że mówiła wczoraj ''dobra, zapomnijmy o przeszłości'', i normalnie ze mną rozmawiała, dodam, że na pewnym poziomie?
  • Pan Buczybór 21.11.2017
    Niemampojecia96 Znaczy, może z betti się da i może ona też umie, tylko Piotru mógłby ją trochę przycisnąć, żeby nie stłukła na kawałki szklanych osób (jak pasji). Oto chodzi mniej więcej. Albo jakoś trochę zmieniła podejście, ton wypowiedzi i w ogóle lekko złagodniała i nie zaganiała tych co zaganiani być nie chcą.
  • betti 21.11.2017
    Pan Buczybór moje zachowanie jest karygodne. Ośmieliłam się mieć inne zdanie niż pozostali, mało tego pojechałam wulgaryzmami[fajne to było, oczyszczające, teraz bardziej rozumiem Niemampojęcia]. Wszyscy tacy dla mnie milu, a ja wredna szmata, kurwa - taka niewdzięczna. Trzeba to zgłosić, koniecznie. Dziękuję.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    betti - w dziesiątkę tym razem.

    Zgadzam się sto pro.
  • Pan Buczybór 21.11.2017
    betti dobra, inaczej: Po prostu na złą osobę trafiłaś ze swoją krytyką. Nie wszyscy są gruboskórni. Są też kruche wazony, które się tłuką nie ważne co powiesz (pasja chociażby)

    A tak w ogóle, Piotru ma wywalone i nic nie zrobi. Co najwyżej maila ci wyśle, żebyś uważała na to co robisz lub takie tam. Znaczy, trochę głupio, ale musisz przyznać, że nie musiało tak być, prawda?
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Pan Buczybór, mądrze prawisz. Zważyłeś na aspekt, na który i Can wczoraj mądrze zważył, a na który betti, ja i mesje - nie zważaliśmy.

    Przyznaję to.

    Ale ja dalej swoje: na portalu pseudoliterackim jesteśmy. Że nie haiku - to nie haiku - wykazaliśmy.

    I Can miał rację - trzeba było wiedzieć, kiedy ze sceny zejść, niepooookonanym.

    Nie zauważyłam, już zbyt grubą skórę mam.

    Ale ja dalej swoje: na portalu pseudo......................................


    I jednak, na tę okoliczność: że nie haiku to niehaiku - wypadało rzec.
  • Nuncjusz 21.11.2017
    Ja tam nie wiem...refluks pare razy przylazł do mnie, pochwalił przeważnie, raz tylko stwierdził miernotę i zasugerował usunięcie.
    Czy miałem w związku z tym wyskoczyć na niego z buzia, że czego chamie kcesz? Wypad jak się nie podoba! itp, wiecie że potrafię zbluzgać i zbluzgałbym, jakby mnie to wkurwiło. Ale nie wkurwiło
    Dlaczego nie wkurwiło i go nie zbluzgałem?
    Bo miał rację!
    Za to,że ktoś ma rację, pisząc że mój tekst jest do dupy, nie sposób się denerwować i bluzgać, to bez sensu. Co prawda, nie dziękowałem mu wylewnie za taką opinię, aż taki do przodu nie jestem, w sumie nic się nie odezwałem. Bo i po co? Tłumaczyć się? Po chuj - przyjąłem do wiadomości i zapamietałem. Jeden głos na nie, ważny głos, bo na nie, czyli warto nad tym się pochylić
    Dla mnie takie coś jest cenne
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    ^To, to, to <3.
  • Nuncjusz 21.11.2017
    Zacytuję go, ktoś inny dostałby pewnie spazmów po takim komentarzu :)


    refluks 4 dni temu
    Eee, z dupy wzięte.
    Ciągniesz mesje twórczość, bo nick znany i zawsze tam ktoś piątale wlepi.
    Zdilitować to.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Cóż - trzeba mieć dystansu do siebie.

    MÓWIŁAM, że gdyby mesje zjawił się pod czymś moim i powiedział: eee, to gówno jest - to rozważyłabym, już choćby na przyuważony intelekt mesje.
  • Karawan 21.11.2017
    betti 37 min. temu
    Karawan idioto oddałem com dostał choć może to niegodne. Odnośnie refluksa to juz dawno podpadł był u mnie za swoje ideo-pieprzenie a forma i tym razem smutna jakaś. Oboje i betti i on tym się charakteryzują, a wypadałoby aby zważać, że nie każdy ma naturę polityka co to jak mu na łeb srają to mówi, że fajnie bo mżawka. Tym więcej, że oboje uważają się za upoważnionych do udowadniania swoje wyższości. Po co? Jeślim pewny swego - mówię kończę. Chcę dyskutować - rozmawiam na argumenty a nie na "komplementy" i nie mów, że w takiej rozmowie forma nie jest ważna. Zresztą wiesz, bo to piszesz!
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Forum jest od tego, by tam rozmawiać o tym, co nas interesuje. Ale widzę, że o pewnych rzeczach nie wypada? Egzekucja dla mesje za to, że o polityce mówi, bo go ten temat interesuje. Egzekucja dla mnie za to, że mi smutno, bo Charles Manson odszedł. PEWNYCH rzeczy robić nie można. Poczytaj se może Gombrowicza - to może przyswoisz, że każdy charakteryzuje się, na każdą okoliczność. Och, nie każdy ŚWIADOMIE, taka mała różnica ;)))).
  • Karawan 21.11.2017
    Niemampojecia96 Uzasadnilem swoje stanowisko. Bez egzekucji! Mówić nie wypada o polityce - tak jak i o swoim seksie czy przekonaniach religijnych. Może to robić podmiot liryczny w utworze. Od dyskusji o polityce i reszcie powinno być PW a skoro go nie ma to szanujmy się nawzajem i nie indoktrynujmy! bo przestanie to byc forum paraliterackie! Uczucia - oczywiście ale nie na pierwszej stornie a na Forum. Tak to widzę. Pasuje ?
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Karawan, niestety musimy skłonić się sobie grzecznie i iść w przeciwnych kierunkach. Nie pasuje.

    Nienawidzę wszelakich ograniczeń, na żadną okoliczność.
  • betti 21.11.2017
    Czytam i się śmieję... Zastanawiałam się, jaką Pasja obmyśli zemstę za wczorajszą krytykę. Lepiej zrobić nie mogła, To pochwalę, bo przemyślane.
    Wiadomo było, że jeśli napisze, że odchodzi, to wszyscy rzucą się na mnie i Refluksa, jako sprawców tego czynu.. W punkt Pasja.
  • Pan Buczybór 21.11.2017
    Wiesz, ty byłaś podmuchem wiatru, który strącił kruchą szklankę na podłogę...
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Betti: Czy się rzuciłam na Ciebie albo Refluksa?

    Wiesz o co chodziło, Betti.

    3 osobom, co się na formie haiku znają - o haiku.

    A reszcie?

    Chuj wie.

    Ja przepraszam, ale na portalu pseudoliterackim jesteśmy.

    I szczujecie osoby, które o haiku coś wiedzą za to, że osobie co haiku chce pisać, że nie haiku napisała!

    I robicie dymy na okoliczność tego, co mesje ma między nogami z tej okazji.

    Stuknijta się w łeb.
  • Violet 21.11.2017
    Ty głupia kobieto! Nawet nie wiesz co narobiłaś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    za to, że powiedziały osobie, co haiku chce pisać, że nie haiku napisała!* - zeżarło mi.
  • betti 21.11.2017
    Violet co znowu napisałam prawdę... wybacz!
  • Karawan 21.11.2017
    Teorie spiskowe niemodne, a fe! Przemyślenie wpisu by pomogło - tak potwierdza tezę o ego!
  • Violet 21.11.2017
    Niemampojecia96 przestań z tym haiku, bo przez to paplanie o nim zarzygam monitor!
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Violet, ale o to jednak się w założeniu rozchodzi na portalach pseudoliterackich.

    Przepraszam, że usilnie ciągnę juzerów w stronę tematów pseudoliterackich, rozumiem, że juzerzy o ego betti wolą rozmawiać, o tym, co mesje między nogami ma......
  • Violet 21.11.2017
    betti czyją? swoją? równie głupią jak ty sama. Wsadź sobie ją w tyłek bezmyślna istoto! Haiku czy nie haiku, gówno to kogo obchodzi!!!
  • betti 21.11.2017
    Violet Moemampojęcia jeszcze nie wie, że to gra. Wybacz jej, młoda, chociaż bardziej myśląca niż większość tutaj, ale tym razem poszła nie w tę stronę...
  • Violet 21.11.2017
    betti Spadaj idiotko!
  • betti 21.11.2017
    Niemampojecia96 Violet nie obchodzi haiku, ani poezja. Ona ma szansę mo dokopać. Nie przeszkadzaj jej w tym szczytnym celu...
  • Nuncjusz 21.11.2017
    betti dlaczego uważasz, że wiesz najlepiej co ktoś sobie myśli? Jesteś jasnowidząca? Czytasz w myślach? Opanuj się z tymi swoimi nadprzyrodzonymi zdolnościami
  • Violet 21.11.2017
    betti mam cię gdzieś! tysiąc takich jak ty nie jest wartych jednej łzy Pasji.
  • betti 21.11.2017
    Nuncjusz intencje innych są tak przejrzyste, że nie trzeba być jasnowidzem... wystarczy odrobina inteligencji.
  • betti 21.11.2017
    Violet czyli mamy siebie w tym samym miejscu... Możesz pocieszyć Pasję- kłamstwami, jesteś przecież w tym najlepsza.
  • Nuncjusz 21.11.2017
    betti niekoniecznie. Na tym właśnie polega twoja pycha i za to ludzie cię nienawidzą. Za etykietowanie, za szufladkowanie, za upraszczanie., za przypisywanie komuś swoich wad itd
  • Violet 21.11.2017
    betti ty idiotko, jeszcze nie rozumiesz co sie stało!!!
  • Nuncjusz 21.11.2017
    betti masz jedną narrację i pychę w sobie. Nie przypisuj komuś cech jakich nie posiada
  • betti 21.11.2017
    Nuncjusz oni nie nienawidzą mnie tylko swoich słabości, które obnażam... ma mnie spada gniew, za prawdę. Za kłamstwo byłabym kochana, ale kłamać mi się nie chce, to domena słabych.
  • Nuncjusz 21.11.2017
    betti nie. I nie wmawiaj komuś swoich podejrzeń, hipotez, bo to nie jest wiedza żadna. Ty tego nie wiesz, tylko się domyślasz.
    Mnie też wkurwiasz, własnie za to co wymieniłem powyżej
  • betti 21.11.2017
    Nuncjusz ale Ty potrafisz rozmawiać, nawet jak Cię wkurwię... Inni mają tylko epitety, żadnych argumentów. Rozumiesz?
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Violet, ''Haiku czy nie haiku, gówno to kogo obchodzi!!!'' - XDDDDDD


    NA PORTALU PSEUDOLITERACKIM.



    Ja jebie.




    DRAMAT PORTALOWY:

    ''Niehaiku napisano''

    Osoby:
    Mesje
    Zryta
    Betti
    Fiolet
    Wena

    Wena: Haiku napisałam, upubilczniłam.

    Mejse: Niehaiku to jest.

    (Dym, wielki dym)

    Betti: Haiku mistrza raczyć wstawiłam na okoliczność.

    Zryta: O, znam. Świetne.

    Wena: Mesje, takie haiku jak ja byś pisać chciał, dlatego spinasz się.

    Zryta: Kiedy mesje racje ma, niestety.

    (Dymy, dymy)

    Sto lat później, na portalu pseudoliterackim:

    Fiolet: Haiku czy nie haiku, gówno to koggo obchodzi!!!!!!!

    Zryta: słów jej zabrakło, Perfect włączyła.

    Trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść, nieeeeepokonanym.


    Gówno kogo obchodzi na pseudoliterackim, czy haiku to haiku.
    Nie wpadałabym na taką możliwość samodzielnie.
  • betti 21.11.2017
    Violet ty idiotko, co się stało?
  • Violet 21.11.2017
    Niemampojecia96 no, to akurat nie nowina.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    XD

    Niemampojęcia nie wpadłaby na to, że na portalu literackim nikogo nie obchodzi, czy twór spełnia warunki konwencji bardzo ustalonej, w którą celuje.

    Niemampojęcia rzeczywiście - jest za głupia by na to wpaść, że na portalu literackim będziemy dyskutować pod tworem o tym - co mesje Refluks ma między nogami.

    Na taki abstrakcjonizm istotnie - Niemampojęcia nie wpadłaby.

    XD
  • Gregor 22.11.2017
    Niemampojecia96 powtarzasz się
  • Gregor 22.11.2017
    Niemampojecia96 przez osiem lat..itd
  • refluks 21.11.2017
    Zaraz, zaraz! betti tu niewinna.
    Ja, refluks, napisałem, że twory pasjii obok haiku nie stały.
    Więc do mnie pretensje.
    Po kolei czy grupowo - wsio mnie rawno.
    Dawać!
  • betti 21.11.2017
    Refluks winna, bardziej niż Ty. Za chwilę się o tym przekonasz...
  • Karawan 21.11.2017
    Napisałem na forum, powtórzę; Uwagi forma nie taka! Forma refluksie a nie treść. Gdybyś bowiem napisał, że; "według mnie to nie haiku bo..." sprawy zapewne by nie było.
  • Pan Buczybór 21.11.2017
    W punkt!
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Pan Buczybór, ale ludzie, nie czaicie, że mesje mógł zakładać, że jak ktoś tę formę pisze, to na jego szturchnięcie kijem powinien sam ogarnąć o co chodzi, skoro - no kurva - tę formę piszę. Ja się i tak dziwię, że mesje krew nie zalała, jak mesje usłyszał: gadasz tak, bo tak haiku jak ja pisać nie umiesz! A mesje? Opanowanym był, poczucie humoru przejawił: T a k na szczęście nie umiem :) - zwięźle, zabawnie rzekł. Ja bym chyba będąc na jego miejscu już robiła szermierczy wypad wtedy, bo
    ignorancja
    wywyższanie się
    nierozumienie krytyki na okoliczność czegoś, co niby pisze xd

    juzerka przejawiła.
  • Zaciekawiony 21.11.2017
    I do tego próbowałem go na samym początku skłonić. Bo samo odsyłanie do definicji to forma traktowania z góry. Udało się wycisnąć problem z ilością sylab, kwestię filozofii haiku następnego dnia podjęła Betti. Co innego mieć rację a co innego wkurzać innych swoją racją.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Zaciekawiony, ale będąc podprowadzonym pod mur konkretów: mieć rację - to mieć rację. Nie mieć racji i się wywyższać - to nie mieć racji i się wywyższać.

    Nawet mieć rację i się wywyższać - jest o wiele lepiej.

    Na okoliczność formy tak ustalonej, tak hardej - jaką jest haiku.
  • Zaciekawiony 21.11.2017
    Niemampojecia96
    A mieć rację tylko nie umieć jej wyartykułować? Ani wyargumentować bez używania obraźliwych dla drugiej strony określeń? O to mi chodzi w tej dyskusji. On sądzi, że jeśli ma rację to może obrażać innych bo jego to usprawiedliwia.
  • betti 21.11.2017
    Zaciekawiony czyli reasumując, trzeba swoje racje przemilczeć, nie można się nimi dzielić, bo się podzieli.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    betti, o. Dokładnie.
    I jeszcze się zaczną dymy na okoliczność, ''Szmaciaro'' (sarcasm)!
    Co mesje ma między nogami!
    Zamknij się, Niemampojęcia, bo nikogo tu nie obchodzi, czy haiku to haiku!!!
  • betti 21.11.2017
    Niemampojecia96 to teraz wiesz, dlaczego jestem znienawidzona. Nie obchodzą mnie ploteczki, ani co Refluks ma między nogami, tylko obchodzi mnie poezja, która nikogo nie obchodzi.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    ^To <3.

    ''Och, Niemampojęcia skończ ze słowem haiku, rzygam już tym słowem. Lepiej słuchajta tego skandalu: wiecie co mesje ma między nogami...?!!''
  • refluks 21.11.2017
    betti Temat na artykuł, ankietę pod tytułem "Co refluks ma między nogami?
    Dżordze się zbrandzlują na śmierć na okoliczność zgadywaności prawidłowej.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    refluks,Ty ''inwalido umysłowy''. Huju zbanczony, jeśli nie umiesz milczeć o tym, że nie haiku - toniehaiku jest - opuść proszę te lokale. Tu nikogo to nie obchodzi. Zostać możesz tylko pod warunkiem, że powiesz, co masz między nogami, gdyż gawiedź dym na tę okoliczność zrobiła.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Oblałam się kawą ze śmiechu, to najśmieszniejszy tu dym od dawna. Kłamiesz, kłamiesz o przetartych kąpielówkach ze szmateksu!!! Kreujesz się!!!! Prawdę powiedz, co Ty będziesz o haiku półpieprzył.
  • Zaciekawiony 21.11.2017
    Niemampojecia96
    On nie tylko nie potrafi milczeń o tym, że coś nie jest haiku, ale mówić też.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Zaciekawiony: mesje uznał pewnie, że ktoś kto w danej konwencji coś pisze - sam na sygnalizacje będzie wiedział, na jaką chorobę choruje. To tak, że do lekarza pacjent przychodzi. Pacjent mówi lekarzowi: tu mnie boli, panie tego, tuuu. A lekarz co? Co? Lekarz ma powiedzieć: ale huju zbanczony, Ty mi nie mów inwalido umysłowy, co cię, ciulu boli. Na co chory jesteś powiedz mi. Skąd ja mam wiedzieć, chuj, żem lekarz..............
  • refluks 21.11.2017
    Niemampojecia96 Huju zbanczony zdyscyplinowało mię w momencie.
  • Ant 21.11.2017
    To będzie komentarz w rodzaju: nie znam się to się wypowiem.
    Nie czytałem tego haiku (bo go już nie ma), a z pobieżnej lektury komentarzy wywnioskowałem, że Pasja się obraziła na całe Opowi za krytykę jej Haiku Szesnaste. Osobiście uważam, że to nieładnie się tak obrażać za krytykę utworu. Nawet jeśli komentarze są na niskim poziomie. Nie wiem Pasjo ile masz lat, ale wydaje mi się, że tym bardziej powinnaś młodym leszczom dawać przykład, uczyć kultury, inteligentnie i bez zbędnych emocji odnosić się do konstruktywnej krytyki, a trolli olewać. Trolle często robią syf, bo sami nie potrafią niczego stworzyć lub sami nie radzą sobie z krytyką lub się jej panicznie boją. Po prostu trzeba im współczuć. Jeszcze nie znaleźli tego czegoś.
    Sztuka jest zbyt piękna, żeby tak łatwo odpuszczać. Pozdrawiam Cię
  • Canulas 21.11.2017
    A pogoda jaka? ;)
  • Nazareth 21.11.2017
    Zniknie człowiek na chwil, czy miesięcy a tu nic się nie zmienia. Dlatego kocham opowi, w każdym momencie trwania jakaś gównoburza :D Ktoś ma chęć/cierpliwość napisać mi w telegraficznym skrócie, o co tym razem poszło?
  • Nazareth 21.11.2017
    Kilka*
  • Pan Buczybór 21.11.2017
    >pasja pisze haiku, które nie jest haiku
    >refluks mówi dosadnie, że to nie jest haiku
    >betti dosadnie to potwierdza
    >wybucha wielka gównoburza o to, że betti i refluks się czepiają i napastują (http://www.opowi.pl/haiku-szestnaste-a37206/)
    >pasja się obraża (stłukła się)
    >pasja odchodzi
    >wybucha druga gównoburza na ten sam temat
  • betti 21.11.2017
    O mnie znowu, chociaż tak do końca nie wiem, bo niby Refluks zawinił[ napisał prawdę w komentarzu, popełniając tym zbrodnię] ja potwierdziłam jego racje. Pasja nie zniosła krytyki, odchodzi, ja zostałam szmatą i kurwą[ ale to mniejsza zbrodnia niż przykry komentarz]. Tyle w skrócie.
  • Pan Buczybór 21.11.2017
    Masz jeszcze skrót od Niemampojecia (który jest lekko wyżej)

    "DRAMAT PORTALOWY:

    ''Niehaiku napisano''

    Osoby:
    Mesje
    Zryta
    Betti
    Fiolet
    Wena

    Wena: Haiku napisałam, upubilczniłam.

    Mejse: Niehaiku to jest.

    (Dym, wielki dym)

    Betti: Haiku mistrza raczyć wstawiłam na okoliczność.

    Zryta: O, znam. Świetne.

    Wena: Mesje, takie haiku jak ja byś pisać chciał, dlatego spinasz się.

    Zryta: Kiedy mesje racje ma, niestety.

    (Dymy, dymy)

    Sto lat później, na portalu pseudoliterackim:

    Fiolet: Haiku czy nie haiku, gówno to koggo obchodzi!!!!!!!

    Zryta: słów jej zabrakło, Perfect włączyła.

    Trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść, nieeeeepokonanym."
  • Nuncjusz 21.11.2017
    Pan Buczybór czy to już Pasta?
  • Pan Buczybór 21.11.2017
    Nuncjusz Raczej surowe ciasto
  • Okropny 21.11.2017
    Pan Buczybór ciasto jest kłamstwo
  • Nazareth 21.11.2017
    Pan Buczybór dzięki, dzięki za skrótowiec. Czyli generalnie to co zawsze. Ktoś powiedział coś co można było olać bo właściwie poco się spinać. Ale nie olał tylko się spiął a z nim pół opowi. To trochę jak bójka w barze.
    Jasiu pyta Kasi, czy chce jeszcze piwa, ale Kasia usłyszała że jej morda jest krzywa, więc ucieka urażona, wpada na kumpla Zbysia i mówi, że Jasiu nazwał ją kurwą. Więc Zbyś daje Jasiowi po ryju, na co zrywa się Grześ ciulać Zbysia bo to kumpel Jasia, ale Łysy i Żarówa do Zbysiowe ziomy i nie dadzą kumpla łatać, o nie... i tak śnieżka zmienia się w lawinę a pół minuty później napierdala się cały bar i ktoś wpada na pomysł żeby podpalić na zewnątrz śmietnik. Bo w sumie kurwa, czemu nie? Byłem na tej imprezie XD
  • Okropny 21.11.2017
    Ale wy wszyscy jesteście kurwa słabi z tym haiku niehaiku na patyku. Układ 5-7-5, tematyka taka czy sraka. I co z tego? Gównoburza taaaaka o to, kto co powiedział i analizowanie każdego posta i przypierdalanie się.

    Serio, kurwa, słabe to jest. Jeszcze elenęwest tu zaproście, kurwa, i popcorn jej kupcie.
  • Nazareth 21.11.2017
    ^To dokładnie.

    Tęsknię za eleną... kupię jej popcorn jeśli wróci.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Ty mnie dzisiaj zaskakujesz, Paskudo.

    Na portalu literackim ''ale wy wszyscy jesteście, kurwa, słabi z tym haiku niehaiku na patyku.'' - plus w dalszej części wypowiedzi: omijasz esencję, robisz coś w stylu pakietu mini dla idiotów. Sorry: ale haiku ma etymologię, genezę, esencjonalnym jak czaj winno być...

    (A ta głupia Niemapojęcia dalej o haiku, gdy to wszystkich nuuuudzi na portalu literackim xd).....
  • Okropny 21.11.2017
    Niemampojecia96 no i chuj, ze haiku ma lub nie ma?
  • Okropny 21.11.2017
    Moje haiku są o chujach ze złota, palcach w dupie i robakach, so what?
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Okropny, haha, faaakt, chuj z tym na portalu literackim. Twoje haiku są żartobliwe i nie reagujesz: ''phi, tak haiku jak ja chciałbyś, ciulu, pisać. I na tę okoliczność spinasz się.''
  • Nazareth 21.11.2017
    Bo o to chodzi by mieć się nawzajem w dupie? To naprawdę takie trudne? Wystawiając swoje prace publicznie wystawiasz się na krytykę. Zarówno dobrą jak i złą. Możesz się spinać albo mieć to w dupie. Podobnie czytając czyjś tekst, który Ci się podoba, lub nie, wszystko jedno, możesz coś o nim napisać lub mieć to w dupie. Przecież to takie proste, świat byłby dużo piękniejszy gdyby wszyscy mieli wszystkich w dupie, jak jedna wielka orgia analna. A jak nie mają to jest takie, pierdolenie bez ładu i składu jak powyżej.
  • Okropny 21.11.2017
    Niemampojecia96 bo mam to w pizdzie! Pasja widać nie potrafi się na was i wasze smętne pierdolamenta wyjebać, szkoda-nieszkoda, żal-nieżal, ale ludzie, ...!

    To co tu się odpierdala, to nawet za Moni i Eleny nie było. Naskakiwanie i obracanie w pizdu tego samego argumentu na tysiąc sposobów, plus te jebane CAPSLOCKI bo przecież ludzie to debile i czytają źle

    Jezu, kurwa, gorzej wam przez jesień, czy ogólnie, popierdoliło?
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Okropny, wkurwia mnie, jak ktoś zrobi szajs, jest niezdolny do ujrzenia krytyki, mówi jak powyższa: ''spinasz się, bo JAK JA CHCIAŁBYŚ HAIKU PISAĆ'', po ukazaniu najsilniej jak się da - nie raczy nawet zauważyć - ''przewietrza pomieszczenie i wychodzi''. Aha, i argument: ja jestem już hiper stara. I co? Jak ja będę już hiper stara i ktoś mi powie, że gówno napisałam, to ja mam powiedzieć: ale ziom, ja już jestem hiper stara...xdd ?
  • Okropny 21.11.2017
    Niemampojecia96 no i chuj, ze tak powiedziała?
  • Okropny 21.11.2017
    Niemampojecia96 tak trudno jest się wziąć i odpierdolić?
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    #walka z wiatrakami.
  • Karawan 21.11.2017
    I tu Okropny nareszcie zaciągnął szmatę z napisem End!
  • Pan Buczybór 21.11.2017
    o, w końcu
  • riggs 21.11.2017
    Okropny - spoko za obiektywizm.
    To gówno betti zesrała się kiedy ją wyzwałem na pojedynek literacki i jeszcze pierdzi resztką sraki.
    Ja zaraz też chyba stąd wypierdolę, bo rzygać się chce - oprócz kilku osób
  • betti 21.11.2017
    Ja się ''zesrałam'' czy ty damski bokserze? Tobie wystarczyło walczyć w komentarzach, na pojedynek zabrakło jaj...
  • riggs 21.11.2017
    Tobie waginy,
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    Mnie trzech milionów dolarów amerykańskich.
  • fanthomas 21.11.2017
    A ja tam nie wiem co tu się dzieje w ogóle.
  • Canulas 21.11.2017
    Oj, Panie.
  • Felicjanna 21.11.2017
    Wniosek- żeby otrzymać milion komentarzy, należy:
    !1 napisać chujowe haiuku, które nie jest haiku
    !2 wszelkiej maści komentatorom pokazać dystyngowanie środkowy palec
    !3oznajmić o odejściu
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    ^To.
  • betti 21.11.2017
    To nie wystarczy. Trzeba jeszcze należeć do Kółka Różańcowego i razem się modlić nad pokonaniem wspólnego wroga, czyli, żeby dostać się do ''elity'' trzeba mi dokopać. Mogą być wulgaryzmy i takie tam prymitywne sztuczki...
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    betti, na portalu literackim odcygania się wszystko tylko nie poezja i proza na poziomie.


    Nie denerwuj się, dla odstresowania zobacz sobie faceta na poziomie:


    https://www.google.pl/search?q=mężćzyzna+na+poziomie&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=pj5PO5VgjOrxjM%253A%252CXHBboqbvhpImrM%252C_&usg=__DHSiunfihliIxZpODrVRbgok3Sw%3D&sa=X&ved=0ahUKEwju3PytttDXAhUBvRoKHYgsA_sQ9QEIKDAA#imgrc=pj5PO5VgjOrxjM:
  • betti 21.11.2017
    Niemampojecia96 ja się odstresowuję przy Twoich komentarzach. Są zajebiste!
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    betti, wiesz, już przestałam wywijać tu włócznią merytorycznie: na okoliczność tego, że ''haiku czy nie haiku - mamy to w dupie.''

    Już po prostu ten tera będzie ''strajkował'' na głównej, już tera dym poniżej poziomu morza, obserwujemy koralowce, które wyrosły na okoliczność tego, że, kurva

    ktoś komuś ośmielił się powiedzieć - że nie haiku, a niehaiku napisano.
  • betti 21.11.2017
    Niemampojecia96 riggs marzy by mieć dużo komentarzy...
  • refluks 21.11.2017
    betti Musi złamałaś serce riggsowi
    Inaczej tej nienawiści nie idzie roztłomaczyć.
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    betti, mówiłam, że dym jest atencyjny.

    Pożegnanie Margharity - atencyjne.
    Pożegnanie Pasji - atencyjne, plus rozkładający na łopatki argument: ''jestem już hiper stara''.

    I atencyjny strajk.

    Dym na okoliczność płci mesje w tle.

    Na włoskiej ostatnio naprawdę zadymione.

    Pomyślcie o nowym juzerze, pomyślcie o różowym panterze.

    Jak on się musi czuć, bidny?
  • akwamen 21.11.2017
    betti dawaj jeszcze coś fajnego, poliż dupkę, no dawaj nie krępuj się ha, ha :)
  • betti 21.11.2017
    refluks, ja wiem, że działam na mężczyzn... dziwny jest ten schemat. Pamiętasz Karolka, tak samo się zachowywał...
  • betti 21.11.2017
    akwamen ty też chcesz do ''elity''? Dobra droga, tak trzymaj...
  • akwamen 21.11.2017
    betti jam wolny strzelec, droga damo. Chyba przyjrzę sie waszmości, lubię takie ;)
  • akwamen 21.11.2017
    betti zadziałaś ;) będę cię wielbił. Lubię takie niby ostre a chętnehi, hi;)
  • refluks 21.11.2017
    betti bebulek. Do tej pory nim myślę. I cni mi się za nim.
  • akwamen 21.11.2017
    betti jaki karolek? zaraz zrobie z niego tatar! Śmiał cię moja lasko obrazić?
  • betti 21.11.2017
    Niemampojecia96 zawiódł plan z Pasją. Miał być lincz na mnie, zmuszenie mnie do odejścia... jakoby przez moją obojętność na ludzką krzywdę... więc teraz jest drugi plan- riggsa, który też przeze mnie... Rozumiesz?
  • akwamen 21.11.2017
    refluks ty a ty babo chlopie czy kim jesteś , spadaj od mojej flamy. uczepiłeś sie supełek
  • akwamen 21.11.2017
    betti kto ci krzywdę jawnogrzesznico robi, morde mu obiję
  • betti 21.11.2017
    refluks mnie przestraszył, ale szybko doszłam do siebie. Na początku był fajny... potem coś w niego wstąpiło...
  • akwamen 21.11.2017
    betti ten babochłop, spuszcze mu lanie. nie zadawaj sie z tymi , jaki im tam transs coś tam. ja cie ogarnę bo widzę jeszcze niskich lotów jesteś, ale to nic nie opuszczę cie w biedzie
  • akwamen 21.11.2017
    refluks ty nie myśl tylko trzymaj tę czapeczkę zakonnicy czy co tam masz na tej łepetynie i zbieraj sie od mojej flamy, skarży sie na ciebie, a ja tego nie zdzierżę!
  • betti 21.11.2017
    akwamen w domu wszyscy zdrowi?
  • akwamen 21.11.2017
    betti w twoim? przekonam sie jak wpadnę do ciebie, laseczko hi, hi.
  • betti 21.11.2017
    akwamen w moim to ja wiem, pytałam o twój... niby proste pytanie, a jednak za trudne jak widać...
  • akwamen 21.11.2017
    betti widać, lasunio, widać. Ja też widzę że chcesz być ostra, uff! lubię takie, oj lubię! :) a widzę że i ty wiesz jak podrywać ;)
  • betti 21.11.2017
    akwamen refluks to facet, ale z takich, który nie bije kobiet więc wątpię, że ciebie zainteresuje.
  • betti 21.11.2017
    akwamen tak, ja wszystko wiem... z tego jestem tu znana. Ciut nie geniusz...
  • akwamen 21.11.2017
    betti ale ja mogę pobić jego. Widać że krótko na tym światku żyjesz i jak ludzi nie zasz z którymi sie zadajesz ha, ha. Facet, no żart miesiąca :) :))
  • akwamen 21.11.2017
    betti dobra, możesz se być i geniusz, mnie tam nie przeszkadza
  • betti 21.11.2017
    akwamen gdy ktoś pisze kobieta, odbieram to jako żart... chociaż Refluks puścił kiedyś taką plotkę, bo to jajcarz... ale możesz wierzyć, mi to raczej obojętne.
    Następny chętny do bicia... chociaż uważa, że Refluks może być kobietą, to jednak zwarty i gotowy... i to siebie nazywa mężczyzną... ja kalectwem.
  • Gregor 22.11.2017
    Niemampojecia96 przez osiem lat..itd
  • Gregor 22.11.2017
    Niemampojecia96 przez osiem lat..itd
  • akwamen 21.11.2017
    ha, ha ale wesoło :))
  • Pan Buczybór 21.11.2017
    hej, akwamen. Co tam u ciebie?
  • akwamen 21.11.2017
    Pan Buczybór wróciłem z dalekich wojaży i patrz na co trafiłem. ja pierdziu ;)
  • Angela 21.11.2017
    Nie wiem o co poszło, komentarzy nie czytałam, bo zbyt wiele, ale droga Pasjo, nie przejmuj się tak, bo to nic dobrego.
    Troszkę grubszej skóry i będzie dobrze.
  • akwamen 21.11.2017
    cholera nie znam Pasji. Fajna jest?
  • Niemampojecia96 21.11.2017
    akwamen, hiper stara.
  • akwamen 21.11.2017
    Niemampojecia96 tylko tyle?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania