-

 

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (50)

  • Tak nieraz się zdarza
  • yanko wojownik 18.04.2019
    Mnie szczególnie jest to znane i żeby nie wiem co, to pojęcia nie mam czemu tak się dzieje.

    Dzięki i pozdra!
  • A. Hope.S 17.04.2019
    ale czasem to małe jest większe od kogoś wielkiego ;)
  • yanko wojownik 18.04.2019
    małe jest małe, nie sądzę by ponad jakiś poziom wyrosło.
  • betti 17.04.2019
    Nie wiem co to jest. Bełkot jakiś.
  • A. Hope.S 17.04.2019
    Czasem jedno małe miłe słowo, znaczy więc niż milion zdań rzuconych na wiatr. Niekiedy właśnie te małe rzeczy mają większa wartość niż kolosy. A niekiedy skromność człowieka robi go Ogromnym.
  • yanko wojownik 18.04.2019
    betti jesteś niewątpliwie specjalistką od poezji (i w ogóle wszystkiego) i nie mam normalnie żadnych kontr-agumentów. Twoje przekonanie o słuszności racji jest Twoim triumfem i spełnieniem, może nawet orgazmem mentalnym, dlatego ma tendencje być też być (masturbacja na tym poziomie) powtarzalne.
    Ja Ciebie też… i dlatego Cię okmentuję - czytając wpierw Twe treści - ocen Ci nie dam - chyba, że mnie coś poruszy aż tak na pięć.
  • yanko wojownik 18.04.2019
    betti - jak ma się Twoje drugie konto - tak samo dobrze, tylko mniej zeń opierdalasz. Oj za dużo masz wierszy i tylko kilko kilka Ci skomentowałem, bo powtarzalność wali mnie schematem w ryj, jak troglodyta maczugą w zagrożeniu.
  • yanko wojownik 18.04.2019
    A. Hope.S, betti to ja sobie określiłem :) Ego ucierpi, ego nie ucierpi - zwariuje, zadymi, zagwiastkuje, czy pójdzie w diabły, albo na drugi profil. Bynajmniej nie chodzi o krytykę grafomanii, że mojej, ale chodzi o cwaniactwo właściwe o zasięgu lokalnie - globalnym na tu teraz.
    Och, ach i uwielbienia, a ja mówię - schemat i potrzeba dowartościowania, potwierdzenia i podwindowania swoich racji - pewnie rozstrzeliwała by w kościele - już to rozważano za ZCHNu - kiedy krzyżyki z religijką do szkółek wrypali, a faceci w czerni i pingwiny pojawiły się w sejmie. Ostatecznie Watykan czy inny Kler przestał inwestować w Niesiołowskiego i jakiś osiągnięty próg, uznano za zadowalający dla kies i z "igrzysk" zrezygnowano.

    betti - jesteś zakonnicą - jak nie to zostań - się spełnisz, a grzeszyć możesz wtedy skrycie. Na początku pewnie tylko na wibratorach Ci każą polecieć - musi być jakiś rodzaj ujęcia przyjemności i to pewnie na takich bez bajerów.
  • betti 18.04.2019
    yanko wojownik żeby komentować trzeba coś tam wiedzieć, a Ty jakoś niewiele wiesz i te komentarze niewiele wnoszą, a raczej nic. Metafory nie kumasz zupełnie, a metaforę wziąć dosłownie, to klęska... Niemniej bawi mnie czytanie bzdur, więc nie żałuj sobie...
  • yanko wojownik 18.04.2019
    betti, tak betti kasuję się, czasowo, ale nie miej satysfakcji, bo nie z Twojego powodu, tylko mam taką fantazję. Nigdzie nie napisałem, ze znam się na czymkolwiek - no chyba że żartowałem.
    I dlatego napisałem np. myśl: pewną, która jeszcze chwilę do obczajenia gdzieś tam.
  • betti 18.04.2019
    yanko wojownik nie interesują mnie zupełnie powody Twojego kasowania. Wywołałeś mnie do tablicy - odpowiedziałam.
  • yanko wojownik 18.04.2019
    betti, ani mnie, ale chciałem byś wiedziała, że to nie dzięki Tobie, ale że tego erotyka przez Ciebie nie przeczytałem... - tego Ci nie zapomnę. W żadnym pornolu takich rzeczy nie widziałem - szkurde no...
  • betti 18.04.2019
    yanko wojownik, żebyś Ty wiedział jak ja nad tym erotykiem ubolewam...
  • yanko wojownik 18.04.2019
    betti, ja dużo bardziej.
  • Margerita 19.04.2019
    yanko wojownik mówisz o moim erotyku?
  • yanko wojownik 19.04.2019
    Margerita, tak:)
  • yanko wojownik 19.04.2019
    yanko wojownik, ale już nie robię zadym.
  • Margerita 19.04.2019
    yanko wojownik dobrze jutro wstawię 6 części w jednym kawałku ale tylko na dwa dni
  • yanko wojownik 19.04.2019
    Margerita, Dzięki!:)
  • Justyska 17.04.2019
    Hehe dobre, bardzo lubię jak tresc uzupelnia formę. Tu to jakby wiersz mowil o sobie :)))
  • yanko wojownik 18.04.2019
    ja przypuszczam, że może to robić - wiersze czasem przemawiają - no tam, że o czymś.

    Dzięki!
  • Angela 17.04.2019
    Każdy tak się czasem czuje.
    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 18.04.2019
    Jest to się zdarzające.
    Dzięki i pozytywności!
  • Ritha 18.04.2019
    Nie widze tu metafor, sama prawda.
    Pozdrawiam
  • yanko wojownik 18.04.2019
    Dzięki Ritha! - jesteś miła.
  • Angela 18.04.2019
    A gdzie teksty? O D D A W A J !!!
  • yanko wojownik 18.04.2019
    Awatary znikają, ludzie znikają, teksty znikają:(
    Oddałbym Ci go, ale tu poniosło mnie z innego powodu, zaś wyżyłem się w tym miejscu, to może on zbędny ten tekst, tak o niczym.
    Ale skasowałem z fantazji - sprawdzając jak to jest, i potem, to moderacja jest jak się tak skasuje - np. nowych.

    A może ci i oddam, ale trochę - coś konkret chcesz?
  • Angela 18.04.2019
    yanko wojownik nie konkret,po prostu uważam,że nie należy kasować swoich tekstów,jeśli już się
    człek zdecydował oddać je pod ocenę zdziczałego tumu : )
    Jeśli mogę mieć życzenie,to poproszę ten z setką cytatów. Przecież miałam tapetować pokój :)
  • yanko wojownik 18.04.2019
    Angela, no trochę mnie przekonałaś, ale te myśli podobno nie za mądre, ale są na powrót.

    Tez tak myślę o tekstach, ale moje są niedopracowane - oj bardzo...
  • A. Hope.S 18.04.2019
    yanko wojownik Jasiu ale ty właśnie głupoty piszesz... Mannn. gdzie ta pozytywna energia?
  • A. Hope.S 18.04.2019
    yanko wojownik czyje teksty są dopracowane? Nie ma człowieka ideału... a teraz masz tu kielicha U, ja mam kielich U - no to chlub w ten głupi dziób.
  • Angela 18.04.2019
    yanko wojownik hopie, to Ty nawet nie wiesz co to są niedopracowane teksty. U mnie to dopiero był dramat. Ale zostały, żeby sprawdzić czy jest progres. Tak więc luz i chluśniem bo uśniem :)
  • A. Hope.S 18.04.2019
    Angela czytałaś moją opowieść? błąd na błędzie. ślęcze nad poprawkami by były lepsze, a i tak kupa z tego wychodzi. Dlatego sobie odpuszczam upiększanie, tego co napisałam dwa lata temu. jeśli się komuś nie spodoba, trudno. Ale nie oszukujmy nikogo Angela. Nie każdy jest Asem w pisaniu, a opowi to opowi, każdy wrzuca coś z czym chce się podzielić. Mam rację? :)
  • Angela 18.04.2019
    A. Hope.S masz i nie masz. Tak, opowi to taka nasza włoska wieś, bardzo ciekawa i różnorodna. Znajdziemy tu naprawdę dobre teksty, jak i te, które dyplomatycznie mówiąc, dobrymi nazwać nie
    można. To est właśnie fajne.
    Nie masz racji z tym całym odpuszczaniem jak coś nie wychodzi. Nie wyjdzie raz piąty, dziesiąty,
    ale za piętnastym się uda : )
  • A. Hope.S 18.04.2019
    Angela mi nie chodziło o odpuszczenie w poprawie, bo nie ma bata... ale odpuszczam z sobie rycia dyni ( głowy) by być idealnym. są błędy, to będą. Uwierz mi ostatnie 24h dało mi po du**, ale doszłam do jednego wniosku i tak pisarką nie zostanę, ale przynajmniej podzielę się z innymi moją pracą.
  • yanko wojownik 18.04.2019
    A. Hope.S, zdechła pewnie albo zaszlachtowana - na jedno idzie - nie żywa.
  • yanko wojownik 18.04.2019
    a po kielichu ja też.
  • Angela 18.04.2019
    A. Hope.S nic na siłę, mało kto ma tutaj jakieś mega aspiracje, to zabawa, a poprawę zobaczysz.
    Nie wierzysz, porównaj moje pierwsze i ostatnie teksty. Gwarantuję niezapomniane wrażenia,
    kiedy to stawiałam przecinek przed i : )
  • A. Hope.S 18.04.2019
    yanko wojownik no jeszcze jednego. teraz na lewą nogę. dla ciebie U, dla Angela U i dla mnie U. Prost.
  • Angela 18.04.2019
    A. Hope.S grunt, żeby kulawym nie chodzić :) Zdrowie
  • A. Hope.S 18.04.2019
    Angela o matulu Angela... gdybyś ty widziała moje pierwsze rozdziały przed poprawkami, to byś dała mi krzyżyk na drogę, takie słabe były. W chili obecnej mieląc po raz tysięczny tekst widzę gdzie one są, w końcu mam za sobą 213 rozdziałów, ale jak te błędy poprawię to i tak nie jest dobrze, co doprowadza mnie do szału, bo mi nie wychodzi.
  • A. Hope.S 18.04.2019
    Angela na prawą nogę już było, teraz na lewą, a następny na poprawienie humoru :D
  • Angela 18.04.2019
    A. Hope.S kolejny na dobre spanie, bo rano trza wstać.
  • A. Hope.S 18.04.2019
    Angela to nie zwlekamy… Aby nasze dzieci miały bogatych rodziców.
  • Angela 18.04.2019
    A. Hope.S : D
  • A. Hope.S 18.04.2019
    Angela kurde idę do ciebie na obczjkę… :D spacer mi się już włącza... ;D
  • Angela 18.04.2019
    A. Hope.S prynajmniej piszesz kolejne, cenię wytrwałość. Ja żadnego projektu nie mogę skończyć.
    Będzie coraz lepiej, bez obaw.
    Uciekam spać, dobrej nocki życzę.
  • A. Hope.S 18.04.2019
    Angela ja już mam dwa tomy zakończone. tzn. pisałam tylko tak o sobie, ale moi bliscy zajrzeli do tekstu i przez rok mielili mi ucho bym to posłała w świat. zanim weszłam na opowi skończyłam drugi tom, z ko kolejnym pomysłem na nową powieść. aleee… jak przeczytałam 30 rozdziałów z I tomu... to se myślałam " kobieto, tobie już nic nie pomorze." no i też nic nie pomorze, no bo jak? Redaktorem wydawnictwa nie jestem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania