Pokaż listęUkryj listę

ANIMASY OD IGNIS: Końcówka anime "Wolf's Rain" :D

Wolf's Rain pozytywnie mnie zaskoczyło. Anime podzielono na trzy części - życie prywatne Cher i jej byłego męża Hubba, historia Chezy oraz przygody młodych wilków. Bardzo przywiązałam się do postaci takich jak Kiba, Toboe i Hige. Tsume nie lubiłam od samego początku. Nie mam pojęcia czemu. Po prostu był odpychający. Jednak bardzo spodobał mi się jego stosunek do Toboe. Był dla niego jak starszy brat i nauczyciel. Cała seria tego oto anime bardzo mnie zainteresowała. Jednakże końcówka sprawiła, że osłupiałam. Śmierć mych ulubionych bohaterów była ciosem w serce. Liczyłam na szczęśliwe zakończenie, ale muszę przyznać, iż taki koniec też nie jest zły. Lubię być zaskoczona, więc według mnie Wolf's Rain zasłużyło na dobrą 9.

 

Postaci: 8/10

Grafika: 9/10.

Fabuła: 10/10.

Muzyka: 9/10.

 

Anime warte zobaczenia ;)

 

* * *

ANIMASY OD IGNIS to seria moich przemyśleń na temat anime. Pierwsza część jest o końcówce "Wolf's Rain". Zachęcam do oceniania i komentowania :)

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Anonim 27.06.2015
    Niby dobrze napisane, ale zdradzasz zakończenie :/ Ale nie oglądałam jeszcze anime więc nie wiem xD
  • Ignis 27.06.2015
    To jest dla tych, którzy już obejrzeli :D Taka moja opinia na temat zakończenia.
  • Anonim 27.06.2015
    Aha, no to spoko XD Obejrzę jakoś to anime i wtedy się odezwę ;)
  • Vasto Lorde 27.06.2015
    Oglądałem, polecam! Ignis wyruszyła z inicjatywą "Animasy" zacznę czytać twoje opinie :D Wracając do WR, krótkie i miłe dla oka. 4 :)
  • Ignis 27.06.2015
    Vasto ogląda anime :o
    Haha. Będzie jeszcze więcej anime, jeśli znajdę czas :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania