*

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • KarolaKorman 07.11.2016
    ,,błękity stanął anioł.'' - błękitny
    Toś pięknie obrócił kota ogonem na koniec ha, ha :) Za humor 5 :)
  • Adam T 08.11.2016
    Karola, "umarł" mi wczoraj internet dlatego dopiero dziś odpisuję. Dziękuję za wysoką ocenę i za to, że mimo "wisielczego" początku dotrwałaś do końca:) Jest mi z tego powodu podwójnie miło:)
  • katharina182 08.11.2016
    Świetne: D zostawiam 5
  • Adam T 08.11.2016
    Katharina, wielkie dzięki:)
  • Pan Buczybór 11.11.2016
    Absurdalne, zabawne i po prostu świetne. 5
  • Adam T 11.11.2016
    Dziękuję, Panie Buczyborze :) Cieszę się, że mój Anioł Ci się podobał :)
  • Neurotyk 12.11.2016
    Super! :) 5.

    Daję Cię do obserwowanych, świetny, groteskowy humor prezentujesz.
  • Adam T 12.11.2016
    Dziękuję, miło mi bardzo. Z tym humorem to różnie ale zdarza się :)
  • AndreaR 12.11.2016
    CZyzby inspiracja 'Liliami"? Świetne:)
  • Adam T 12.11.2016
    Jeśli o tych samych "Liliach" myślimy to tam pan leżał głęboko a u mnie nie :) Tak na poważnie, chciałem napisać coś, co brzmiałoby trochę "ludowo', stąd taki trochę gminny klimat:) Dziękuję za odwiedziny i cieszę się, że Anioł "wpadł Ci w oko" :)
  • AndreaR 12.11.2016
    Ja też czasem popadam w "klimaty" Mickiewiczowskie. :)
  • Adam T 12.11.2016
    ... Nie powiem, też "To lubię" :)
  • illibro 19.12.2016
    Potrafisz odwracać akcje zaskakująco w samej końcówce ;-) Obawiam, się, że jesteś w tym bardzo dobry. Dynamiczny, mocny wiersz z bardzo szybkimi zwrotami akcji. Wiersz sensacyjny ;-) Ale co racja, to racja, często nie można się doprosić jakiejkolwiek uwagi. Trzeba sięgnąć po drastyczne środki. Ukazałeś smutną prawdę w sensacyjnym wierszu napisanym lekko i z humorem. Podoba mi się ;-)
  • Adam T 19.12.2016
    Dzięki, za komentarz :) Powiedziałbym raczej, że czasami udają mi się końcówki, ale żeby aż "dynamiczny z bardzo szybkimi..." Miło, że tak piszesz :)
  • Little Brunette 19.08.2017
    Właśnie miałam napisać, że brzmi to jak mickiewiczowskie "To lubię" ale już mnie uprzedzono :)
  • Adam T 19.08.2017
    E tam, zaraz Mickiewicz. Jak na spowiedzi powiem, inspiracją do tego tekstu był film Tarantino "Bękarty diabła". Gdybym nie zobaczył filmu, tekst pewnie by nie powstał.
    Ale To lubię, bardzo lubię. To jest niesamowita, "gotycka" opowieść, chociaż trochę długawa ;)
    Dziękuję za odwiedziny ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania