Artivalium Prolog

Artivalium Prolog

Kiedyś świat był jednością, jednakże pewnego dnia nastała Wielka Wojna Gehfartycka ,która podzieliła świat na 5 frakcji podstawowych. Paladium, Awenor, Inryktium, Oldera, Akantia, powstały w różnych celach, wojownicy chcący dać dziecią wybór stanięcia po stronie ciemnej mocy Paladium, lub mocy harmonii Awenor wysyłają je do Inryktum frakcji ,która zajmie się nimi do dnia 16 urodzin. Wtedy też dzieci mogą wybrać pomiędzy tymi dwoma. Dla ludzi ,którzy nie chcą brać udziału w wojnie powstała Akantia, jej zadaniem jest prowadzenie handlu. Natomiast Oldera jest frakcją ,którą wybierają wojownicy za starzy na dalsze branie udziału w walkach. Ludzie przez setki lat wykształcali nowe rasy ,które są wybierane podczas wyboru frakcji. Paladium posiada Nekromantów - magów władających śmiercionośnią magią, Altinów - wojowników z bardzo rozwiniętym refleksem jednakże najczęściej lekkim pancerzem, Tytanów - posiadających ciężkie uzbrojenie oraz bardzo wielką i ciężką broń, Mrocznych elfów - wspaniałych łuczników. Awenor posiada Magów - posiadających wielką leczniczą moc, Paladynów - rycerzy posiadających średnie opancerzenie oraz ostre jak kły miecze, Szajenów - silnych jak golemy ale wolnych jak ślimaki wojowników posiadających lekkie uzbrojenie jednakże ciężkie ale ostre jak brzytwa uzbrojenie, Elfy - łuczników o niemal jastrzębich oczach. Zarówno Paladium jak i Awenor posiada wielkie drewniano, kamienno, matalowe golemy ,które są w stanie rozbić szeregi wroga w pył, albo rozpaść się przy pierwszym kontakcie, budowniczych ,którzy są prawdziwymi mistrzami architektury obronnej, i oczywiście wierzchowce: smoki, gryfy, konie, wielkie wilki oraz wiele innych.

To moja pierwsza pròba pisania jakiś prologów więc prosze o wyrozumiałość, mam nadzieje ,że sam prolog wam się spodobał i chcecie zobaczyć kontynuacje. Wszelkie porady, błędy, uwagi proszę pisać w komentarzach. Dajcie znać czy chcecie kontynuacje Pozdrawiam Rivet

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • NataliaO 23.07.2016
    niektórzy zwracają uwagę na cyferki, które podobno pisze się słownie, ale to chyba jak komu co pasuje, co do treści tak czytałam i kojarzy mi się z niezgodną czy jak to tam nosi tytuł ; co do prologu szkoda, że od razu wszystko wyjaśniłeś i nie zostawiłeś nić na potem, jeszcze zajrzę ; 3:)
  • Szaqu 23.07.2016
    *dzieciom *metalowe
    Prolog brzmi jakbyś objaśniał klasy w grze RPG, a nie książka. Wszystko brzmi ambitnie, mam nadzieję że się w tym nie pogubisz ;) Daję 4.
  • Rivet 23.07.2016
    Mamm dużo ukrytych wątków ale dziękuję za uwage, faktycznie nie pomyślałem i zrobiłem głupi i niepotrzebny błąd więc dziękuje za zwrócenie mi na to uwagi w przyszłości postaram się ich nie popełniać. Faktycznie sam rodzaj fabuły jest bardzo podobny ponieważ czytałem Niezgodną: wszystkie części + jednyną książke o Tobiasie.
  • Rivet 23.07.2016
    Mam*
  • Szalokapel 07.10.2016
    Zaprosiłeś mnie do tego opowiadanie, więc o to jestem. Na początku powiem, że jestem wybredna w opowiadaniach. Gustuję w horrorach oraz dramatach, także tekst nie powalił mnie. Szaqu wypisał błędy, zresztą w swoim komentarzu zawarł to co chcę przekazać. Póki co widzę tu chaos, nigdy nie miałam głowy do takich gatunków literackich, wolę sprawy przyziemne, w każdym razie, opisy są ułożone w lekkim nieładzie. Całość nie spaja mi się wystarczająco dobrze. Ogólnie z tego co zauważyłam, źle stawiasz spacje przy przecinkach, więc: przed przecinkiem NIE MA spacji, jest dopiero PO. Także ogólnie, podsumowując może wyjść z tego niezła opowieść, ale póki co zostawiam trójkę. Trzymam kciuki za Twoje dalsze pisanie, pozdrawiam. A do kolejnej części wrócę, zapewne jeszcze dzisiaj.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania