Bękart diabła - Prolog

Stanęła nad rzeką, a wokół niej było pełno demonów. Stała patrząc prosto przed siebie, aż pojawił się koło niej diabeł i dopiero wtedy się zlękła. Bo czymże są demony, skoro widzimy je na co dzień?

 

Dziewczyna spojrzała na diabła, który był brzydką kobietą, szczerzącą kły.

 

-Czego chcesz? - zapytała dziewczyna.

 

-Oto poczniesz mi syna. Antychrysta.

 

-Nie chcę! - przestraszyła się.

 

-Już za późno. Zapłodniłam cię.

 

-Ale ja jestem dziewicą.

 

-Maryja też była, a jednak nie sprzeciwiała się Bogu.

 

-Nie urodzę tego dziecka!

 

-Nie masz wyboru - mówiąc to, szatan wybuchnął śmiechem i zniknął.

 

Dziewczyna stała dalej przerażona. Nie wiedząc, co robić, rzuciła się w akcie desperacji do rzeki. Nagle bękart w jej łonie zaczął rosnąć, a gdy był już w rozmiarze dziewiątego miesiąca, wygryzł dziurę w jej brzuchu. Dziewczyna chciała krzyknąć z bólu, ale gdy otworzyła usta, do jej płuc napłynęła woda i dziewczyna szybciej umarła. Tymczasem piekielny bękart, rozdzierał resztki łożyska i przedzierał się przez krew nieboszczki. Gdy dopłynął do brzegu, doczołgał się pod drzwi domu młodej kobiety, gdzie począł płakać jak normalne dziecko.

Następne częściBękart diabła - Rozdział I

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Kano 06.03.2019
    Fajne, bardzo mi się podoba!
  • Kapelusznik 06.03.2019
    eeee... ok...
    za szybko
    ale dam szansę 4
  • Canulas 06.03.2019
    Krótko i niestety dość słabo. No ale "nowemu juzerowi" ;) się podobało.
  • Zaciekawiony 06.03.2019
    Dialogi się rozstrzelały, zgaduję że to efekt przeklejenia tekstu z jakiegoś edytora. możesz to poprawić, na tym portalu możliwa jest edycja tekstu. Po myślnikach robi się spacje. Masz powtórzenie "dziewczyny". ogółem całość na razie idzie za szybko.
  • Angela 06.03.2019
    Nie potrafię ocenić, trochę jak tekst 10-latki.
  • Light 07.03.2019
    No nie wiem... Najbardziej zastanawiające są te komentarze "nowych do nowych".
  • Canulas 07.03.2019
    No mi (sorry L) jakoś nie siadło. Jest zaczyna, ale jak widzę brak odstepów po myslniku, to nie wiem czy nie zmylasz specjalnie czy co.
  • Light 07.03.2019
    Canulas słucham?
  • Canulas 07.03.2019
    Light, Tyś chyba nie autorka? Ja się dookreślam ogólnie
  • Trochę w stylu Margerity...
  • Pan Buczybór 07.03.2019
    bardzo skrótowo opisane. Aż się prosi o rozwinięcie, albo raczej dopowiedzenie, bo wszystko "lata w powietrzu"
  • ART 13.03.2019
    Faktycznie, w tekście jest sporo do poprawienia, bo jest chaotyczne, ale ma potencjał. Sam pomysł jest niby ograny, ale jeżeli dobrze go przedstawisz, inaczej niż do tej pory, to kto wie, może być bardzo dobrym tekstem. Powodzenia :) Moja ocena to 3, na zachętę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania