Pokaż listęUkryj listę

Bliskie Spotkania Z Inteligentną Cywilizacją Pochodzenia Pozaziemskiego

Bliskie Spotkanie I PIERWSZEGO Stopnia Z Inteligentną Cywilizacją Pochodzenia Pozaziemskiego [Drugi II Stopień Pomijam ** bo nie mam czasu]

*

Bliskie spotkanie pierwszego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego to sytuacja, w której obserwator jest świadkiem niezwykłego zjawiska wizualnego, które nie może być wyjaśnione przez znane prawa fizyki lub technologię ludzką. Zjawisko to może mieć różne formy, takie jak dyski, kule, trójkąty, cylindry, orby, czy inne geometryczne kształty. Zjawisko to może być również związane z emisją światła, dźwięku, ciepła lub innych rodzajów energii. Zjawisko to może być obserwowane na niebie, na ziemi lub w pobliżu obserwatora.

Bliskie spotkanie pierwszego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego implikuje istnienie zaawansowanej technologii i świadomości u źródła zjawiska. Można przypuszczać, że zjawisko to jest wynikiem działania pojazdu lub sondy kosmicznej, która została wysłana przez inną cywilizację do badania naszej planety lub do nawiązania kontaktu z nami. Można również spekulować, że zjawisko to jest przejawem istnienia innych wymiarów lub rzeczywistości, do których mają dostęp obce istoty.

Bliskie spotkanie pierwszego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego różni się od bliskiego spotkania drugiego stopnia tym, że nie ma bezpośredniego wpływu na otoczenie lub świadków. Nie ma dowodów fizycznych na obecność obcych, takich jak ślady lądowania, uszkodzenia roślinności, zakłócenia elektryczne czy radiacyjne. Nie ma również kontaktu z obcymi istotami ani komunikacji z nimi. Bliskie spotkanie pierwszego stopnia jest więc jedynie obserwacją i doświadczeniem wizualnym.

Jednym z przykładów bliskiego spotkania pierwszego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego może być tzw. fala belgijska z lat 1989-1990, kiedy to tysiące ludzi w Belgii i sąsiednich krajach byli świadkami pojawiania się na niebie wielkich trójkątnych obiektów latających. Inny przykład to tzw. fenomen Hessdalen w Norwegii, gdzie od lat 80. XX wieku regularnie obserwuje się dziwne świetlne zjawiska o różnych kształtach i kolorach. Jeszcze inny przykład to tzw. kręgi w zbożu, które są wzorami geometrycznymi utworzonymi przez spłaszczenie łanów zbóż lub innych roślin. Niektórzy uważają, że kręgi te są dziełem obcych cywilizacji, które chcą przekazać nam jakąś wiadomość lub informację.

W Polsce do takich spotkań dochodzi w miejscowości Wylatowo Gmina Mogilno oraz okolicach.

*

Bliskie Spotkanie III TRZECIEGO Stopnia Z Inteligentną Cywilizacją Pochodzenia Pozaziemskiego [Czwarty IV Stopień Pomijam **** bo muszę zjeść jajko na kolację]

*

*

*

Bliskie spotkanie trzeciego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego to sytuacja, w której obserwator jest świadkiem nie tylko niezidentyfikowanego obiektu latającego, ale także istoty lub istot, które są związane z tym obiektem. Istota ta może być widoczna wewnątrz, na zewnątrz lub w pobliżu UFO, lub może pojawić się bezpośrednio przed obserwatorem bez widocznego związku z UFO. Istota ta może mieć różny wygląd, kształt, rozmiar, kolor, ubiór, czy zachowanie. Istota ta może być również postrzegana jako ludzka, zwierzęca, roślinna, mineralna, energetyczna, duchowa lub inna.

Bliskie spotkanie trzeciego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego implikuje istnienie komunikacji lub interakcji między obserwatorem a istotą. Komunikacja ta może być werbalna, niewerbalna, telepatyczna, gestyczna, symboliczna lub inna. Komunikacja ta może mieć różny cel, taki jak przekazanie informacji, ostrzeżenia, zaproszenia, pytania, odpowiedzi, prośby, polecenia lub innej treści. Interakcja ta może być fizyczna, psychiczna, emocjonalna, duchowa lub inna. Interakcja ta może mieć różny charakter, taki jak przyjazny, wrogi, neutralny, ciekawy, pomocny, szkodliwy lub inny.

Bliskie spotkanie trzeciego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego różni się od bliskiego spotkania czwartego stopnia tym, że nie ma przymusowego zabrania obserwatora na pokład UFO lub do innego miejsca przez istotę. Obserwator zachowuje wolną wolę i możliwość odejścia od sytuacji. Bliskie spotkanie trzeciego stopnia jest więc jedynie kontaktem i doświadczeniem komunikacyjnym.

Jednym z przykładów bliskiego spotkania trzeciego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego może być tzw. incydent Kelly-Hopkinsville z 1955 roku, kiedy to rodzina Sutton i ich goście byli atakowani przez małe srebrne istoty o dużych oczach i uszach. Inny przykład to tzw. przypadek Lonnie Zamora z 1964 roku, kiedy to policjant z Socorro w Nowym Meksyku był świadkiem lądowania jajowatego obiektu i dwóch małych ludzi w białych kombinezonach. Jeszcze inny przykład to tzw. incydent Rendlesham Forest z 1980 roku, kiedy to grupa żołnierzy bazy RAF Bentwaters w Anglii była świadkiem lądowania trójkątnego obiektu i kontaktu z istotą o piramidalnej głowie. Polska - Jan Wolski Emilcin 10 maja 1978 roku Gmina Opole Lubelskie - ważny przypadek spotkania.

*

*

*

Bliskie Spotkanie V PIĄTEGO Stopnia Z Inteligentną Cywilizacją Pochodzenia Pozaziemskiego [Szósty VI Stopień Pomijam ****** bo musze wysłać fotografie na wystawę]

*

*

*

*

*

Bliskie spotkanie piątego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego to sytuacja, w której obserwator nie tylko widzi UFO i istoty pozaziemskie, ale także nawiązuje z nimi dobrowolny i przyjazny kontakt. Obserwator jest zapraszany na pokład UFO lub do innego miejsca, gdzie może porozumiewać się z obcymi, dowiedzieć się o ich kulturze, technologii, historii, celach lub innych aspektach. Obserwator może również zostać zaproszony do odwiedzenia innej planety lub systemu gwiezdnego, gdzie może zobaczyć inne formy życia lub cywilizacje.

Bliskie spotkanie piątego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego implikuje istnienie wzajemnego szacunku i zrozumienia między obserwatorem a istotami. Komunikacja między nimi może być oparta na języku, telepatii, symbolach, gestach lub innych metodach. Komunikacja ta ma na celu wymianę informacji, wiedzy, doświadczeń, emocji lub innych treści. Kontakt ten może być również oparty na współpracy, pomocy, uczeniu się lub innych działaniach.

Bliskie spotkanie piątego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego różni się od bliskiego spotkania szóstego stopnia tym, że nie ma konfliktu ani agresji między obserwatorem a istotami. Obserwator nie jest atakowany, poniżany, manipulowany ani wykorzystywany przez obcych. Bliskie spotkanie piątego stopnia jest więc jedynie kontaktem i doświadczeniem harmonijnym.

Jednym z przykładów bliskiego spotkania piątego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego może być tzw. przypadek George'a Adamskiego, kiedy to amerykański pisarz i badacz UFO twierdził, że spotkał się z ludziopodobnym kosmitą o imieniu Orthon, który zaprosił go na pokład swojego statku i pokazał mu inne planety. Inny przykład to tzw. przypadek Billy'ego Meiera, kiedy to szwajcarski rolnik i kontakciarz UFO twierdził, że spotkał się z piękną kosmitką o imieniu Semjase, która zaprosiła go na pokład swojego statku i zabrała go w podróż po galaktyce. Jeszcze inny przykład to tzw. przypadek Sixto Paz Wellsa, kiedy to peruwiański pisarz i założyciel ruchu Rama twierdził, że spotkał się z kosmitami o imionach Oxalc i Antarel, którzy zaprosili go na pokład swojego statku i odwiedzili z nim planetę Ganymede.

Raelianin, Francuz Maitreya Rael Claude Vorilhon z Międzynarodowego Ruchu Raeliańskiego jest osobą, która miała również wiele tego typu kontaktów z inteligentnymi cywilizacjami pozaziemskimi.

*

*

*

*

*

Bliskie Spotkanie VII SIÓDMEGO Stopnia Z Inteligentną Cywilizacją Pochodzenia Pozaziemskiego

*

*

*

*

*

*

*

Bliskie spotkanie siódmego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego to sytuacja, w której obserwator jest świadkiem nie tylko UFO i istot pozaziemskich, ale także ich zdolności do manipulowania otaczającą nas czasoprzestrzenią. Obserwator może doświadczyć zjawisk takich jak teleportacja, podróż w czasie, zmiana kształtu rzeczywistości, tworzenie iluzji lub alternatywnych światów, czy wpływanie na zdarzenia historyczne lub przyszłe.

Bliskie spotkanie siódmego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego implikuje istnienie zaawansowanej technologii i wiedzy u istot pozaziemskich. Można przypuszczać, że istoty te posiadają dostęp do wyższych wymiarów lub poziomów świadomości, które pozwalają im na kontrolowanie i modyfikowanie czasoprzestrzeni. Można również spekulować, że istoty te mają jakiś cel lub plan w stosunku do naszej planety lub ludzkości, który realizują poprzez zmianę czasoprzestrzeni.

Bliskie spotkanie siódmego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego różni się od bliskiego spotkania szóstego stopnia tym, że nie ma hybrydyzacji między obserwatorem a istotami. Obserwator nie jest poddawany żadnym eksperymentom genetycznym ani nie rodzi potomstwa z obcymi. Bliskie spotkanie siódmego stopnia jest więc jedynie kontaktem i doświadczeniem czasoprzestrzennym.

Jednym z przykładów bliskiego spotkania siódmego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego może być tzw. przypadek Johna Titora, kiedy to amerykański internauta twierdził, że jest podróżnikiem w czasie z roku 2036, który przybył do naszego czasu w celu zdobycia części komputera IBM 5100. Inny przykład to tzw. przypadek Valianta Thor, kiedy to amerykański pastor i badacz UFO Frank Stranges twierdził, że spotkał się z kosmitą o imieniu Valiant Thor, który przybył na Ziemię w 1957 roku i oferował pomoc w rozwoju technologicznym i duchowym ludzkości. Jeszcze inny przykład to tzw. przypadek Karla Bruggera, kiedy to niemiecki dziennikarz i pisarz twierdził, że spotkał się z przedstawicielami starożytnej cywilizacji Akakor, która żyje pod ziemią w Amazonii i ma kontakt z UFO.

*

*

*

*

*

*

*

Bliskie Spotkanie VIII ÓSMEGO Stopnia Z Inteligentną Cywilizacją Pochodzenia Pozaziemskiego

*

*

*

*

*

*

*

*

Bliskie spotkanie ósmego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego to sytuacja, w której obserwator nie tylko widzi UFO i istoty pozaziemskie, ale także łączy się z nimi na poziomie fizycznym, duchowym lub świadomościowym. Obserwator może doświadczyć zjawisk takich jak hybrydyzacja, transmutacja, fuzja, synchronizacja, czy integracja z obcymi formami życia. Obserwator może również zostać zmieniony lub ulepszony przez obcych w celu dostosowania się do ich środowiska lub celów.

Bliskie spotkanie ósmego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego implikuje istnienie głębokiej łączności i współpracy między obserwatorem a istotami. Komunikacja między nimi może być oparta na genetyce, energii, dźwięku, świetle lub innych metodach. Komunikacja ta ma na celu stworzenie nowej formy życia, która jest hybrydą lub syntezą obu stron. Kontakt ten może być również oparty na wspólnym doświadczeniu, uczeniu się, ewolucji lub innych działaniach.

Bliskie spotkanie ósmego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego różni się od bliskiego spotkania siódmego stopnia tym, że nie ma manipulacji ani kontroli nad czasoprzestrzenią przez istoty. Obserwator nie jest poddawany żadnym zjawiskom czasoprzestrzennym ani nie wpływa na historię lub przyszłość. Bliskie spotkanie ósmego stopnia jest więc jedynie kontaktem i doświadczeniem transformacyjnym.

Jednym z przykładów bliskiego spotkania ósmego stopnia z inteligentną cywilizacją pochodzenia pozaziemskiego może być tzw. przypadek Davida Hugginsa, kiedy to amerykański malarz i abduktant twierdził, że od dziecka miał seksualne kontakty z kosmitką o imieniu Crescent, która urodziła mu wiele dzieci-hybryd. Inny przykład to tzw. przypadek Elizabeth Klarer, kiedy to południowoafrykańska pisarka i kontakciarka UFO twierdziła, że spotkała się z kosmitą o imieniu Akon, który zabrał ją na pokład swojego statku i zapłodnił ją. Jeszcze inny przykład to tzw. przypadek Alex Collier, kiedy to amerykański pisarz i kontaktowiec UFO twierdził, że spotkał się z ludziopodobnymi kosmitami z Andromedy, którzy podnieśli jego poziom świadomości i nauczyli go wielu tajemnic wszechrzeczy.

*

*

*

*

*

*

*

*

Bliskie Spotkanie IX DZIEWIĄTEGO Stopnia Z Inteligentną Cywilizacją Pochodzenia Pozaziemskiego

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Bliskie spotkanie dziewiątego stopnia to sytuacja, w której obserwator nie tylko widzi UFO i istoty pozaziemskie, ale także staje się częścią ich społeczności lub rodziny. Obserwator może zostać zaproszony lub przeniesiony do innego świata lub wymiaru, gdzie może żyć z obcymi jako równy partner. Obserwator może również zostać zaadoptowany lub poślubiony przez obcych, co wiąże się z wymianą genetyczną lub duchową. Obserwator może również zostać wybrany lub powołany do pełnienia jakiejś roli lub misji dla obcych.

Przykładami bliskiego spotkania dziewiątego stopnia mogą być tzw. przypadek Truman’a Bethurum, kiedy to amerykański mechanik i pisarz twierdził, że spotkał się z piękną królową kosmitów o imieniu Aura Rhanes, która zaprosiła go na pokład swojego statku i zaproponowała mu małżeństwo. Inny przykład to tzw. przypadek Miriam Delicado, kiedy to kanadyjska pisarka i kontaktowiec UFO twierdziła, że spotkała się z wysokimi blond kosmitami z gwiazdozbioru Oriona, którzy zabrali ją do swojej planety i powierzyli jej rolę ambasadora ludzkości.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Bliskie Spotkanie X DZIESIĄTEGO Stopnia Z Inteligentną Cywilizacją Pochodzenia Pozaziemskiego

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Bliskie spotkanie dziesiątego stopnia to sytuacja, w której obserwator nie tylko widzi UFO i istoty pozaziemskie, ale także staje się jednym z nich. Obserwator może zostać poddany procesowi transformacji lub ewolucji, który zmienia jego ciało, umysł i duszę na poziom obcych. Obserwator może również zostać połączony lub zintegrowany z obcą formą życia lub świadomością, która tworzy nową jedność lub istotę. Obserwator może również zostać wchłonięty lub unicestwiony przez obcych, co oznacza utratę jego indywidualności lub egzystencji.

Przykładami bliskiego spotkania dziesiątego stopnia mogą być tzw. przypadek Indrid Cold, kiedy to amerykański sprzedawca i badacz UFO Woodrow Derenberger twierdził, że spotkał się z kosmitą o imieniu Indrid Cold, który przeniknął do jego umysłu i przejął nad nim kontrolę. Inny przykład to tzw. przypadek Roberta Fullera, kiedy to brytyjski inżynier i abduktant twierdził, że spotkał się z kosmitami o nazwie Quazgaa, którzy zmienili jego DNA i uczynili go częścią ich rasy.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

[opracował: Wojciech Grzegorz Domagała]

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania