Poprzednie częściBrzytle

Brzytle i słowa

Brzytle wiedzą jak ważne są słowa.

Zimne, lepkie, gorące, szybkie i niemrawe.

Ostrzą je lub tępią w zależności od potrzeb,

ciskają nimi celnie w tarcze prawdy i nieprawdy.

Zmieniają ich sens.

Następnie wieszają na nich

winnych przetrwania pierwotnych znaczeń.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • yanko wojownik 15.07.2019
    Ogólnie w odbiorze pozytywne, może być a nawet bardziej, bo ma tendencję się podobać. Nie popieram dyskusji na ponad setkę komentarzy, która się wykreuje poniżej - zapewne - może, może nie wystąpić. obiektywna ocena treści pięć, traktując jako uzupełniającą do poprzedniej..
  • piliery 19.07.2019
    Tendencja jak widać na załączonym obrazku się załamała - co prawdę powiedziawszy - przewidywałem. Brzytle to część nas a nawet każdego z nas. Nikt nie chce słuchać, czytać mało pozytywnych zdań na swój temat. Spodziewam się że najgorzej wyjda na tym brzytle i demokracja bo tam najwięcej piszę o tym "pięknym" światku. Dzięki za komentarz.
  • Ives 15.07.2019
    Tworzenie nowych wyrazów nic nie znaczących i umieszczanie ich w wierszu uważam za pomysł nietrafny.
  • piliery 15.07.2019
    Dłuugo gemby nie mogłem zamknąć. Jeśli tak uważasz to co ja mogę na to poradzić?
  • piliery 15.07.2019
    Poza tym. Brzymbrzytle to nie jest nowe słowo. Ta nazwa znana jest od jakiegoś czasu. No i jak nazwać odkrycie nie używając słów?
  • jesień2018 22.08.2019
    Rzadko komentuję wiersze, bo tych z Opowi często nie rozumiem.
    Ale ten chyba zrozumiałam. Rezonuje z czymś, o czym też czasem myślę, i co mnie oburza.
    Bardzo sugestywny. Może to dziwne, ale poczułam coś w rodzaju satysfakcji.
    Podoba mi się!
  • piliery 22.08.2019
    Dziękuję. Bardzo ucieszyły mnie Twoja wizyta i sympatyczny komentarz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania