Poprzednie częściBył to piękny, słoneczny dzień.

Był to dzień.

Był to dzień, który zmienił wszystko. Dzień, w którym ludzkość odkryła, że nie jest sama we wszechrzeczy.

 

Zaczęło się od niezwykłego zjawiska na niebie. Niebieska kula światła, wielkości księżyca, pojawiła się nagle nad horyzontem i zaczęła zbliżać się do Ziemi. Niektórzy myśleli, że to kometa, inni, że to statek kosmiczny. Wszyscy byli zafascynowani i przerażeni.

 

Następnie rozległ się głos. Głos, który był słyszalny w każdym zakątku świata, w każdym języku, w każdym umyśle. Głos, który przedstawił się jako **Orion**, przedstawiciel rasy **Orionidów**, starożytnej cywilizacji z odległej galaktyki. Głos, który powiedział, że przybył z misją pokojową i chce nawiązać kontakt z ludźmi.

 

Wreszcie ludzie dowiedzieli się prawdy. Prawdy, która była ukrywana przez wieki przez tajne organizacje i rządy. Prawdy, która odsłoniła historię i przyszłość ludzkości. Prawdy, która wywróciła do góry nogami wszystkie dotychczasowe poglądy i wierzenia.

 

Orion wyjawił, że Orionidzi są praprzodkami ludzi, którzy opuścili Ziemię ponad 10 tysięcy lat temu, gdy planeta była zagrożona przez kataklizm. Wyjawił, że Orionidzi obserwowali rozwój ludzkości z dystansu i interweniowali tylko wtedy, gdy było to konieczne. Wyjawił, że Orionidzi są odpowiedzialni za wiele tajemniczych zjawisk i zdarzeń na Ziemi, takich jak piramidy, Stonehenge, UFO czy porwania.

 

Orion zaproponował ludziom współpracę i wymianę wiedzy. Zaprosił ich do odwiedzenia jego planety i poznania jego kultury. Zapewnił ich, że Orionidzi są przyjazni i szanują wolność i różnorodność.

 

Ludzie byli w szoku i niedowierzaniu. Niektórzy byli zachwyceni i ciekawi. Inni byli podejrzliwi i obawiali się podstępu. Jeszcze inni byli zazdrośni i chciwi.

 

Jak zareagowała ludzkość na tę niespodziewaną wizytę? Jak potoczyły się losy Orionidów i ludzi? Jak zmieniło się życie na Ziemi?

 

To już jest inna historia...

 

***

 

Orionidzi są rasą humanoidalną, która wyewoluowała z ludzi na planecie Orion, znajdującej się w galaktyce Andromedy. Orionidzi mają niebieską skórę, srebrne włosy i fioletowe oczy. Ich średni wzrost wynosi 2 metry, a ich średnia długość życia to 500 lat. Orionidzi są bardzo inteligentni i zaawansowani technologicznie. Posługują się telepatią i telekinezą. Mają również zdolność do podróżowania w czasie i przestrzeni. Orionidzi są pokojowo nastawieni i szanują wszystkie formy życia. Ich kultura jest oparta na harmonii, sztuce i nauce.

Następne częściBył to zwykły dzień w Prudniku.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • kamińe 9 miesięcy temu
    a jskie som ich baby?
    tych orioniduf?
  • kamińe 9 miesięcy temu
    jakie one?
    sexi są?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania