Poprzednie częściByła sobie mała Kaśka

Była sobie dziewczyna

Była sobie dziewczyna o imieniu Anna i chłopak o imieniu Mateusz. Znali się od dzieciństwa, mieszkali w sąsiednich domach i chodzili razem do przedszkola. Przez lata spędzali ze sobą wiele czasu, bawiąc się i odkrywając świat. Wzajemnie wspierali się w trudnych chwilach i byli dla siebie jak rodzeństwo.

 

Gdy dorastali, ich więź stawała się coraz silniejsza. Anna i Mateusz dorastali razem, odkrywając pierwsze uczucia i doświadczając różnych przygód. Spędzali ze sobą wiele czasu, podróżując, odkrywając nowe miejsca i próbując nowe rzeczy. Wszystko co robili, robili razem, tworząc niezapomniane wspomnienia.

 

Jednak, wraz z upływem czasu, Anna i Mateusz zaczęli zauważać, że między nimi jest coś więcej niż tylko silna przyjaźń. Ich serca biły szybciej, kiedy byli razem, a jedno spojrzenie wystarczało, żeby ich kolana ugięły. Oboje czuli, że to jest to, o czym zawsze marzyli - miłość.

 

Wiedzieli, że muszą to wyznać sobie nawzajem, ale obawiali się, że ryzykują utratę przyjaźni, jeśli uczucie zostanie odrzucone. Dlatego przez długi czas pozostawali w ukryciu, choć nie mogli już dłużej ukrywać swoich serc. Ich przyjaźń była silniejsza niż obawa przed odrzutem, więc zdecydowali się zaryzykować.

 

Jednego wieczoru, podczas romantycznego spaceru po plaży, Anna i Mateusz usiedli na huśtawce obok siebie. Zalewani blaskiem księżyca i szumem fal, postanowili być szczerymi. Serce Anny biło mocniej, ale zebrała w sobie całą odwagę, aby wyznać uczucia.

 

– Mateusz, od dawna chciałam ci coś powiedzieć - wyszeptała Anna delikatnie, ale zdecydowanie. – Zakochałam się w tobie.

 

Na chwilę zapanowała cisza, napięte oczekiwanie wypełniające powietrze. Mateusz spojrzał na Annę zaskoczony, po czym osłabił napięcie atmosfery.

 

– Anna, nie spodziewałem się tego. Dzięki Bogu, że to powiedziałaś. Bo... też zakochałem się w tobie - wyznał, uśmiechając się szeroko.

 

Od tamtego wieczoru Anna i Mateusz stanęli na nowej drodze, pełnej miłości i zrozumienia. Teraz, już jako para, podejmowali razem trudne decyzje, dzielili się marzeniami i dawali sobie nawzajem siłę do pokonywania przeszkód.

 

Ich miłość była pełna zaufania i wzajemnego szacunku. Dostrzegali w sobie najgłębsze pragnienia, wspierali się w realizacji swoich celów i celebrowali wspólne sukcesy. Każdego dnia odkrywali nowe aspekty swojego uczucia, które rozwijało się w nieskończoność.

 

Lata mijały, a miłość Anny i Mateusza tylko wzrastała. Decydowali się na poważne kroki, takie jak wspólne zamieszkanie i planowanie przyszłości. W ich sercach nie było miejsca na wątpliwości i lęki, bo byli pewni swojej miłości.

 

Życie było dla nich pełne przygód i wyzwań, ale zawsze byli obok siebie. Przez dobre i złe czasy, trzymali się za ręce... [cdn...]

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Bajeczna 7 miesięcy temu
    Mam nadzię na cdn. i ciekawa jestem kiedy będa mieć dziecko. Zacieram rece i czeka bo uwielbiam takie bez kłopotów opowiadania :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania