Tekst usunięty

Krzysztof

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (250)

  • TomaszBordo 16.11.2019
    Tekst prowokacyjny, oczywiście moja ocena to cyfra pomiędzy 0 a 2
  • Krzysztoff 16.11.2019
    A możesz to uzasadnić, dlaczego prowokacyjny?
  • JamCi 16.11.2019
    Taaaa... Boguś reklamuje. Podstępnie.
    No sory. Potwierdzasz tylko tożsamość. Tematyka.
    Jak chcesz dobrze udawać, to musisz się bardziej postarać. Narka.
    Ale wspinasz się na wyżyny inteligencji. Doceniam.
  • Tjeri 16.11.2019
    Do tej pory wydawało mi się, że to kto inny, ale możesz mieć rację.
    A żeby tak brzydko tylko o komencie a nic o tekście...
    Na poziomie zdania i konstrukcji całkiem zacnie. Treść przerysowana, ale i tak wyszedł całkiem niezły eksperyment prowokacyjno - manipulacyjny. Jeśli miało to jednak budować wiarygodną tożsamość, to przeszarzowane. :)
  • JamCi 16.11.2019
    Tjeri wiem. Ale niektóre rzeczy trudno zapomnieć.
    Wiem. :-(
  • Tjeri 16.11.2019
    *przeszarżowane
  • Tjeri 16.11.2019
    JamCi ale to przeszarżowane - to o tekście było :)
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Zostało to zgłoszone jako spam.
  • JamCi 16.11.2019
    Krzysztoff dobrze. Dostanę ostrzeżenie czy bana? Wiem jak to działa. Nie krzywdzę nikogo, ale nie godzę się na to wobec innych.
  • JamCi 16.11.2019
    Tak. Wiem. Zachowuje się jak betti. Betti pozdrawiam.
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Filmu nie oglądałam i nie znam treści. Nawet o nim nie słyszałam. Rzadko chodzimy do kina. Ale dziękuję za ostrzeżenie, na pewno wezmę pod uwagę. Pozdrawiam serdecznie :)
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Bardzo dużo plakatów, reklam, spojlerów. Mała i ja byliśmy zniesmaczeni.
    Dziękuję za kuknięcie na tekst Brzózeczko.
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Zapomniałam wspomnieć o podejrzeniach JamCi. Nie wiem, naprawdę. Ciągle się waham. Jest jednak dłużej i powinnam zawierzyć Jej spostrzegawczości=intuicji. Ale czy to coś zmieni? Pozdrawiam :)
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Jakaś baba bez przerwy spamuje mi teksty i czepia się mnie, jak ciebie czepia się Betti, wmawiając Ci, że jesteś kimś innym, niż jestem. Zgłosiłem to do admina, bo to powtarza się już w kolejnym wątku. Mam nadzieję, że prześle jej ostrzeżenie, żeby tego nie robiła.
  • JamCi 16.11.2019
    Nic. Każdy ma swój rozum.
  • JamCi 16.11.2019
    Krzysztoff liczysz na to nie? Dobrze. Niech będzie.
  • JamCi 16.11.2019
    Krzysztoff jeśli jednak jesteś B to wiedz, że miałam Cię za przyzwoitego faceta. A akcja wobec Angeli pokazała, jak bardzo się myliłam. Jak bardzo. Rób co musisz. Ja się staram być uczciwa. Jeśli się mylę, to posypie łeb popiołem. Wolałabym ( naprawdę) żebyś Ty miał rację.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    JamCi rozwala mi pani kolejny wątek jakimiś bredniami, zgłaszam pani spam do admina.
  • JamCi 16.11.2019
    Krzysztoff dobrze.
  • JamCi 16.11.2019
    Krzysztoff jeśli nie jesteś B, to nie do Ciebie.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    JamCi wysłałem skargę do admina na pani zachowanie, bo pani nie reaguje na żadne prośby, zachowuje się jakby była pani w amoku. Tekst z powodu pani zachowania byłem zmuszony usunąć.

    Bardzo proszę o interwencję wobec użytkowniczki o nicku JamCi, która po raz kolejny hejtuje moje utwory, poniżając mnie, przypisując mi inne tożsamości, zachowania innych osób, uniemożliwiając dyskusję pod tekstami. Bardzo proszę o reakcję. Ze względu na hejt zostłem zmuszony do usunięcia tekstu.
    Dziękuję
    Krzysztof
    To jest kolejny wpis, pod którym ta pani wypowiada się na temat odstraszając innych użytkowników, którzy chcieliby czytać i normalnie dyskutować pod tekstem.

    http://www.opowi.pl/bylem-w-kinie-a56022/
  • JamCi 16.11.2019
    Dobrze. Rób co musisz. Ja się nie uchylam od odpowiedzialności. Jeśli się mylę, to biorę odpowiedzialności.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Jakim prawem śmie pani niszczyć teksty innych użytkowników, przypisywać im intencje innych osób, insynuować wymyślone zachowania? Nie ma pani żadnego prawa wkraczać w życie innych użytkowników, ani ich poniżać?
  • JamCi 16.11.2019
    Krzysztoff jak wyżej.
  • Dariusz 16.11.2019
    Bogumił uspokój się, zgłaszaj se co chcesz, ale pod tekstami wolno zamieszczć komentarze
    Baj matołku :)
  • sensol 16.11.2019
    JamCi nie mylisz się na pewno. na kilometr czuć tym osobnikiem.
  • Jared 16.11.2019
    Ty se zobacz w słowniku, co to znaczy hajt i do czego się odnosi, kasztanie XD
  • IgaIga 16.11.2019
    Jak dzieci...
  • Wrotycz 16.11.2019
    Tekst (pierwotny) trochę jak Antymonachomachia - krytyka przez pochwałę. Argumenty zdradzają :) W życiu żaden zwolennik aborcji nie napisałby o płodzie broniącym się przed nią albo zwolennik feministek o zamachu na konto... cienkie.
    Musisz się bardziej postarać.
    Na plus... zawsze bardziej lepiej wychodziła Ci proza w tym garniturku.

    Ale żeby bawić się w donosy... nieładnie. Do głowy by mi to nie przyszło, choć było za co.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Jestem lewicowcem, ale nie fanatykiem lewicowym, a takich znajomych zaczadzonych do imentu też mam. W ogóle jestem przeciwnikiem wszelkich skrajności i fanatyzmów, dlatego mimo wszystko poddaję krytyce wszelkie zachowania lewicowe, czy prawicowe, gdy głoszone wartości nie zgadzają się z prozą życia. A zachowania Malej są właśnie przykładem takiej dychotomii.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Dziękuję za komentarz, szkoda, że musiałem usunąć tekst.
  • JamCi 16.11.2019
    Krzysztoff nie musiałeś.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    JamCi przez identyczne zachowania jak pani uciekła no passaran, bo wszyscy ją prześladowaliście i oskarżaliście o bycie kim innym. No passaran, wracaj.
  • Wrotycz 16.11.2019
    Tylko fanatyczny lewicowiec mógłby ten tekst ewentualnie napisać... :)
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Wrotycz zapominasz o prawie autora do dowolnego kształtowania treści swojego utworu, nie odbieraj tego jako tekstu wiecowego, ani żadnego manifestu ideowego, to po prostu luźne wrażenia z filmu, każdy ma do nich prawo.
  • Wrotycz 16.11.2019
    Krzysztoff, nie jesteś w stanie mi narzucić czegokolwiek, w tym odbioru tekstu.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Wrotycz nie zrozumieliśmy się, ja piszę o swoich wrażeniach z filmu.
  • Wrotycz 16.11.2019
    Krzysztoff - a ja o swoim ich odbiorze.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Wrotycz masz prawo interpretować dowolnie, po to jest ten tekst, żeby wzbudził jakąś reakcje, emocje, dyskusję, każdemu autorowi chyba na tym zależy.
  • JamCi 16.11.2019
    Krzysztoff nie oskarZalam jej
  • Wrotycz 16.11.2019
    Krzysztoff, dzięki za przyznanie prawa :)
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Wrotycz to nie ja ci to prawo przyznałem, może tak zabrzmiało, ale wszyscy mamy chyba te same prawa;)))
  • Wrotycz 16.11.2019
    Krzysztoff, jeśli nie jesteś endekiem, to może szczerze prawisz :)))
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Wrotycz nie lubię endecji
  • Wrotycz 16.11.2019
    Brawo, ja też.
  • Wrotycz 16.11.2019
    Gratuluję tylu wpisów pod tekstem usuniętym, o czymś to przecież świadczy. Fechtunek myślowy popieram (tekst), groźby, donosy - żenua.

    No to do ewentualnego zobaczenia pod innymi tekstami.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Wrotycz chociaż samego Dmowskiego i jego dokonania na konferencji pokojowej po I wś podziwiam, facet znał perfect kilka języków, co pokazał właśnie podczas tej konferencji, politykę czuł jak koń rasowy wyścigi.
  • Wrotycz 16.11.2019
    Wiedziałam, że nie wytrzymasz, szybko wpadniesz we własne sidła :)

    Dmowski b. inteligentny facet, nie przeczę.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Wrotycz jakie sidła? Dmowski był inteligentny i błyskotliwy, to potwierdzał każdy, kto miał z nim styczność. Jego światowe obycie i umiejętności polityczne, świetne mowy na konferencji w Paryżu są powszechnie znane. Ja się interesuję wszystkim, a nie zawężam się do jednej, choćby mojej opcji. Poczytaj sobie o jego negocjacjach z przywódcami światowymi, referatach na poziomie męża stanu.
  • Wrotycz 16.11.2019
    Krzysztoff - i Cię nie przekonał ten mąż stanu? Jesteś lewicowcem? No jak tak można.... brak logiki :)))
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Wrotycz jeśli już to mnie bliżej do PPS lewica, dla mnie Dmowski był dobry, jako polityk czasu pokoju, właśnie w takich misjach zagranicznych, plus niesamowite zdolności lingwistyczne. Ale w polityce krajowej nie potrafił nawet wprowadzić nic ze swoich myśli w czyn. Dla mnie to wielka słabość i duży zarzut wobec polityka, szczególnie tego pokroju.
  • Wrotycz 16.11.2019
    Krzysztoff - weź poprawkę na sytuację, zaiste tylko Marszałek miał tyle siły, aby zamknąć paszcze wszystkim od prawa do lewa. Wiedza to nie wszystko. Nie koryguj więc swojej wcześniejszej laurki dla Dmowskiego.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Wrotycz ja nie koryguję, tylko oceniam z mojego punktu widzenia obiektywnie. Dlatego napisałem że bliżej mi do pps lewicy, a dziś tego nie ma. Ikonowicz ze swoimi jaguarem to zwykła żenada, nawet dla mnie.
  • Wrotycz 16.11.2019
    Krzysztoff - sukcesów życzę, może sam założysz pps lewicę - bis? Czego się robi dla wdrażania dobra powszechnego.
    Trzymam kciuki:)
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Wrotycz dziekuję:), dwa razy się nie wchodzi do tej samej rzeki. Bardziej mi imponuje postawa marszałka, który mimo, że był lewicowcem, najpierw doprowadził do rozłamu pps i oddzielił się od wiesz kogo, a następnie z tej swojej ukochanej lewicy wystąpił i został bezpartyjny, ale nadal lewicowy. Te wszystkie lewicowe dekrety o ośmiogodzinnym dniu pracy, równouprawnieniu kobiet itd. to były jego zasługą.
  • Wrotycz 16.11.2019
    Krzysztoff i tak jeszcze długo możemy się przerzucać postaciami, faktami i ich oceną.... ale aktualny gem się właśnie skończył. Prawie że remisem, bo tekst usunięty i zdana jestem na brak szczegółów, a w nich sedno:)

    Fretka - jak na razie mi w pamięci.

    Biorę ręcznik, rakietę i spadam z kortu.
    Jeśli nikogo nie zaatakujesz chamsko, może podejmę grę.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Wrotycz ja tego nie traktuję jako "gry" obojętnie co pod tym słowem chciałaś przekazać, ale jako miłą pogawędką na różne tematy, przekazywanie sobie pewnej wiedzy, poglądów. Więc kategorie wygrany, przegrany też mi tutaj nie pasują. Jesteś jedną z kilku osób (Dark, Tomek B., D. Brzózka, Betti), którzy tu coś merytorycznego od siebie wyraziły. Tym bardziej mi miło i doceniam.
  • Wrotycz 16.11.2019
    Okey, w biegu zawracam i odbijam :)
    Jasne, moim subiektywnym zdaniem dla Ciebie, wirtualny noż przystawiony do gardła byłby dopiero początkiem gry. A ja nie przepadam za 'dowalaniem' z grubej rury.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Wrotycz co do zasady, nie traktuję dyskusji w necie z kimkolwiek jako gry. Nie mam jednak wpływu na postępowanie drugiej strony. Niestety.
  • Wrotycz 16.11.2019
    Krzysztoff - okey.
    Game over.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Regulamin artykuł 9
    Zabronione jest: zamieszczanie treści ..... niezgodnych z intencją serwisu lub polskim prawem, ..... spamowanie, ...... prowokowanie użytkowników, ........

    A ta pani zajmuje się prowokowaniem, spamowaniem, zamieszcza wpisy niezgodne z treścią tekstu głównego i czyni to po raz nie wiem który.

    W ten sposób można wykończyć każdego użytkownika niszcząc mu teksty.

    Nie znam jej, nie zamieszczam pod jej tekstami żadnych prowokacyjnych wpisów, nie zaczepiałem jej nigdy w żadne sposób, nie niszczyłem jej wątków. Nie ma żadnego powodu, żeby to robić wobec mnie. Takie zachowanie jest haniebne, dlatego zgłosiłem. Zgoda na takie zachowanie to zgoda na to, żeby każdego użytkownika, zmieszać z błotem. Nie godzę się na to. Jeśli ta JamCi chce i ktoś jej na to pozwoli niech troluje pod innymi tekstami.
  • Wrotycz 16.11.2019
    A dlaczego niedawno mi przypisywałeś bycie Spirytystą? Regulamin ma aneks: nie obowiązuje Krzysztoffa? :)
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Wrotycz to chyba Mirek napisał pod tekstem, że to twój. Zresztą tak zajadle go broniłaś, że mogłem sobie pomyśleć, jakby był Twój:))) Skoro pojawił się właściwy Spirytysta i wyjaśnił, że to jego, i że są mu obojętne komentarze, to się sprawa wyjaśniła. Myślałem, że już zakończyliśmy ten temat.
  • Wrotycz 16.11.2019
    Krzysztoff, zakończyliśmy, ale per analogiam będzie w pamięci :)
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff czyli Bogumile na lewą stronę przewrócony (chyba nikt się na to nie nabrał), jako
    prawicowy fanatyk byłeś znacznie bardziej wiarygodny. Postawa jaką przybrałeś obecnie jest
    tak przerysowana, że aż boli. Nie reprezentujesz poglądów lewicowych, a jedynie własne
    skrzywione spojrzenie pod tytułem " Tak myśli lewica". Zapytuję więc: w imię czego to wszystko?
    Odnośnie tekstu, zdążyłam go przeczytać i pozostaje mi jedynie z politowaniem pokręcić głową.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela jak ci się nie podoba tekst to trudno, jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził. Dziękuję za czytanie i pozdrawiam.
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff a do moich zarzutów odnośnie Twojej osoby nie odniesiesz się?
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela do żadnych tematów nie związanych z treścią utworu nie będę się odnosił. Jedynie na temat proszę dyskutować. Pozdrawiam.
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff idź nadal w zaparte, tylko staraj się bardziej niż dotąd : )
    Pozdrawiam.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Angela pozdrawiam.
  • JamCi 16.11.2019
    Panie B czy K przepraszam za ujawnianie. Nie będę tego robić nigdy więcej. Nara. Adminie, rób, co musisz.
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Czy to było potrzebne? Czy użytkownicy, jak cywilizowane osoby, nie mogą sami dojść do porozumienia? Co się z Wami dzieje? Ciągle tylko awantury i donosy i przezwiska, jak w nizinach społecznych. Brakuje jeszcze, żeby kurier dostarczał użytkownikom piwo. Jestem rozgoryczona, bo szczerze myślałam, że gęsta atmosfera oczyściła się, i będziemy miło wdpółtworzyć to miejsce. Przykro mi, że miałam głupie marzenie.
  • JamCi 16.11.2019
    Przepraszam. Nie chciałam Cię urazić.
  • dorota brzózka 16.11.2019
    JamCi Nie wiem co mam odpowiedzieć Tobie, albo Krzysztofowi. Czuję jedynie żal. Pozdrawiam.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    dorota brzózka bo przyssała się do mnie, i myśli, że sobie będzie jeździć, jak po kobyle, a tutaj jak wynika z dyskusji takich osobników o podwójnych kontach cała masa. Ja mam jedno. Tylko pewnie jej znajomki, to nie nie czuje imperatywu "moralnego" do kopania.
  • Angela 16.11.2019
    dorota brzózka Pani Doroto, nie nie było potrzebne, ale niepotrzebna była również próba zrobienia
    idiotów z użytkowników portalu. To podnosi ciśnienie, a jesteśmy jedynie ludźmi, nikt nie lubi
    być okpiwany. Pozdrawiam.
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Krzysztoff, z obserwacji wnioskuję, że jesteś spokojnym, inteligentnym mężczyzną, na poziomie. Nie musiałeś zgłaszać JamCi. No pasarán nie zgłosiła betti. Dlaczego to zrobiłeś? To ostateczne działanie. Poczułeś się na tyle słaby, żeby zgłosić innego użytkownika. Mogłeś poprosić o pomoc na forum. Ktoś porozmawiałby z JamCi. Nie podoba mi się takie ostre działanie Krzysztoff. Pozdrawiam.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Kochana Dorotko, ja już tej pani tłumaczyłem wielokrotnie, próbowałem obłaskawiać, cukrować, nawet chciałem wziąć za osobistą muzę (można to sprawdzić pod moim wierszem), wszystko było źle. A tutaj to mi dokumentnie zhejtował temat. Gdyby to była pojedyncza uwaga, złośliwość, ale nie, pojechała po całości. Wywołała g.burzę. A kogo ja tu mam prosić o pomoc, jak nikogo nie znam, a moja bratnia dusza no passaran, towarzyszka niedoli, uciekła wygryziona przez trole.

    Tu nikt nie ma obowiązku rejestrować się pod imieniem i nazwiskiem, ani nikomu tłumaczyć się kim jest. To nawet zabronione w regulaminie. Dopóki nie łamie zasad każdy może pisać. A JamCi wiele z tych zasad złamała.
  • JamCi 16.11.2019
    dorota brzózka sory
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Angela Pani Angelo, rewanżując się formą, przyznaję Pani rację, że nikt nie lubi, jak się z niego szydzi. Nie mogę jednak do końca zgodzić się z Pani myślą, bo nie czytałam opowiadania. Dlatego sugestii, jakoby użytkownik Krzysztoff był Bogumiłem, nie mogę orzyjąć, jako jednoznacznych. Pozdrawiam.
  • dorota brzózka 16.11.2019
    JamCi Daj spokój :). Tylko to było zwyczajnie niepotrzebne. Pozdrawiam.
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Krzysztoff, mogłeś się zdenerwować, rozumiem. Jak to, że nie chciałeś być nieuprzejmy wobec JamCi, ale zgłaszanie użytkownika? Napisałam już wszystko na ten temat. Pozdrawiam.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    dorota brzózka dobrze, odwołam to, podejrzewam, że admin nawet tego jeszcze nie przeczytał.
  • Angela 16.11.2019
    dorota brzózka a ja tak. Jeszcze jako Boguś, pisał mi, że wie lepiej o czym napisałam (wiem, masło
    maślane), Jako Krzysztoff robił dokładnie to samiutko, nawet używając tych samych słów. Przypadek?
    Nie sądzę.To był zalążek podejrzeń, później obserwowałam tylko, ton wypowiedzi, choć
    wywróconych na lewą stronę, nadal pozostał bez zmian.. Złości mnie ponadto, że zadrwił nawet
    z Tomusia, który był wcześniej jego sprzymierzeńcem ( nie lubię gówniarza, ale to łażenie za nim,
    zapraszanie na manify i tp, żal zwyczajnie).
  • Krzysztoff 16.11.2019
    dorota brzózka Szanowny adminie, pod wpływem gniewu i złych emocji napisałem do pana skargę na użytkowniczkę JamCi. Odwołuję moje wszystkie wcześniejsze zarzuty, bowiem w.w. użytkowniczka obiecała, że nie będzie już pisała złośliwości pod moimi tekstami. Uprzejmie proszę o niewyciąganie wobec wymienionej pani żadnych konsekwencji.
    Na jej korzyść świadczy to, że dotychczas nigdy nie było skarg na jej zachowanie, jest osobą powszechnie lubianą i bezkonfliktową, za wyjątkiem tego pojedynczego incydentu.
    Z poważaniem
    Krzysztof

    Brzózeczko, popraw mi to i zaraz wysyłam.
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Krzysztoff tak jest dobrze. Więcej nie mogę napidać, bo będzie postrzegane jako fałszywe. Pozdrawiam Cię.
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Pani Angelo, jestem tutaj nowa i naprawdę nie chciałabym mieszać się w sprawy, które mnie nie dotyczą. Zależy mi jedynie na atmosferze, która teraz kompletnie się posypała i mam wrażenie, że żyję w 1984. Pozdrawiam.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    dorota brzózka poszło, ale chyba zgłoszę Angelę, bo teraz ona zaczyna jechać personalnie i nie na temat.
  • Angela 16.11.2019
    Krzysztoff a proszę cię uprzejmie : ))
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Krzysztoff proszę Cię :)) Wystarczy, że porozmawiasz i wytłumaczysz. Pozdrawiam ;)
  • Krzysztoff 16.11.2019
    dorota brzózka dobrze:) w takim razie grożę paluszkiem, nu, nu, może przestanie.
  • Dark1 16.11.2019
    Czytałem wcześniej i koło obiektywnej recenzji filmu to nawet nie stało.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    To luźne wrażenia po obejrzeniu filmu, tekst publicystyczny, nic więcej. Pozdrawiam. Dziękuję za przeczytanie i opinię.
  • Dark1 16.11.2019
    Krzysztoff, przeczytałem to fakt. Ale opinii nie wystawiłem.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Dark1 napisałeś, że to nie jest obiektywna recenzja, więc odebrałem to jako opinię, a to nawet do miana recenzji nie aspirowało. Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie.
  • Wrotycz 16.11.2019
    Dorota... nie przesadzaj w cukrowaniu.
    A Ty, JamCi... wrzuć na luz. :)))
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Komu ja cukruję Wrotycz?
  • Wrotycz 16.11.2019
    Chyba wiesz najlepiej... ;)
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Nie pytałabym, gdybym znała odpowiedź.
  • Wrotycz 16.11.2019
    Pytanie retoryczne - tak je klasyfikuję.
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Wrotycz, jak sobie życzysz. Masz do mnie o coś pretensję, ale nie wiem o co? Nie dowiem się o co chodzi i będę musiała z tą mtślą żyć. Pozdrawiam.
  • Wrotycz 16.11.2019
    Wredne to życie, nie? :)

    Okey, rób swoje, chcę jedynie poinformować, że ta Twoja rola nauczycielki etyki, przynajmniej dla mnie, totalnie nieszczera.
    Ale nie mam pretensji, z uśmiechem odnotowuję, i tyle.
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Wrotycz, nie jestem nauczycielką etyki. Jestem totalnie wstrząśnięta zachowaniem użytkowników. Wczorajsza awantura, jak i dzisiejsza, zniechęca mnie, jako zwykłej Doroty do życia w tym społeczeństwie. Nie rozumiem takiego zachowania.
    Zarejestrowałam się, by móc kiedyś podzielić się swoją marną twórczością. Tymczasem czytam, że podszyłam się pod Ritha, halmar, a teraz fałszywie epatuję swoim nieszczerym zachowaniem. Awantury nie są obecne w moim codziennym życiu. Staram się robić wszystko, by im zapobiec. Jeśli moje zachowanie postrzegane jest, jako nieszczere, to chyba będzie lepiej, jak zamilczę i nie będę obnosiła się ze swoją kłamliwą postawą. Jak sobie życzysz Wrotycz. Pozdrawiam.
  • Wrotycz 16.11.2019
    Pozdrawiam :)
  • dorota brzózka 16.11.2019
    myślą=poprawa
  • betti 16.11.2019
    Jak może nie poruszyć człowieka, podkreślam człowieka, obrona płodu przed aborcją? To jakim trzeba być człowiekiem, że coś takiego może być obojętne?
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Mała twierdzi, że ważniejsze jest prawo kobiety do własnego brzucha, a płód to zaledwie zlepek komórek i dopiero po urodzeniu można mówić, że jest człowiekiem. Wiele kobiet tak twierdzi, te co przychodzą na czarne marsze.
  • betti 16.11.2019
    Krzysztoff a Ty co, też bez rozumu?
  • Krzysztoff 16.11.2019
    betti ja nie jestem kobietą, a Ty co o tym sądzisz, chodzisz na czarne marsze?
  • betti 16.11.2019
    Tam chyba chodzą tylko jakieś nieszczęśliwe kobiety, niezadowolone ze wszystkiego, mnie tam aż tak źle nie jest.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Tam jest dużo młodych kobiet. Nie wyglądają na nieszczęśliwe.
  • betti 16.11.2019
    Sama nazwa ''czarny marsz'' sugeruje udział trupów, trzeba coś jeszcze?
  • Krzysztoff 16.11.2019
    One twierdzą, że czarny, bo przeżywają żałobę, że państwo będzie je zmuszać do rodzenia uszkodzonych płodów, z downem na przykład.
  • betti 16.11.2019
    Przecież w tej chwili jest ustawa, że zagrożone ciąże można przerwać, więc o co krzyk?
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Chodzi też o to, żeby wszystkie ciąże można było przerwać do momentu ukazania się główki dziecka, tak jak jest na całym świecie. Czyli, żeby mogły decydować kiedy chcą być matkami.
  • betti 16.11.2019
    Krzysztoff a co zabronili antykoncepcji?
  • Krzysztoff 16.11.2019
    betti Mała twierdzi, ze antykoncepcja powinna być bezpłatna
  • betti 16.11.2019
    Krzysztoff a co taka droga? Ty wymień Małą, bo jakieś to dziwne stworzenie.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    betti he, he, Mała tak łatwo nie odejdzie, tym bardziej że dysponuje dostępem do konta.
  • 13mirek 16.11.2019
    Ależ pieprzysz Boguś.
    Strasznie sztuczny i niewiarygodny jesteś w tej kreacji.
  • Zaciekawiony 16.11.2019
    Boguś to też była kreacja.
  • Zaciekawiony, Boguś to przecież klon betti.
  • Angela 16.11.2019
    Zaciekawiony chyba mogę się zgodzić, bo czasami zdarzało mu się z tej roli wychodzić (rzadko, ale
    jednak) Ciekawi mnie jedyni w jakim celu to wszystko.
  • Angela 16.11.2019
    Bartosz Maciążek nie, to chyba tak nie działa.
  • Jared 16.11.2019
    Jako prawicowy świr dostał bana i sobie pewne wmówił, że to OKROPNE LEWACTWO zabrania mu mówić PRAWDY, tzn. o paleniu gejów itd. Więc chciał przechytrzyć lewicowy establishment łopowi (tfu!) i założył konto, gdzie udaje uberlewaka. Hehe, przeczytrzyłem ich XD Szkoda że i tak wszyscy mają go w dupie XD
  • Zaciekawiony 16.11.2019
    Jared
    Szczerze mówiąc raczej podejrzewam Miśka, wiersze miały podobne elementy.
  • Angela 16.11.2019
    Zaciekawiony nie, świadczył o tym brak alergii na krytykę, zero wyprysków, drapania i takie tam.
    Poprawiał, korzystał z porad. Misiu by pękł.
  • Jared 16.11.2019
    Mnie ten Krzysztoff zaczepił na forum w iście Bogumiłowym stylu, z typowo katolickim zacietrzewieniem i brakiem dystansu, więc raczej to Bogusia bym podejrzewał :E
  • Angela chyba jednak tak. Ta sama retoryka, ten sam jad, to samo szaleństwo. Chyba że są bliźniakami. To by tłumaczyło wszystko.
  • Angela 16.11.2019
    Bartosz Maciążek ale ona wstydziła by się takich tekstów jak Boguś wstawiać. Ot bratnie dusze : )
  • betti 16.11.2019
    Mylisz się, Halmar, chociaż nie, świadomie wprowadzić chcesz w błąd, bo masz jakiś ból d. jeżeli chodzi o mnie. Ten Mirek tak ciebie męczy? Przykre... ale powiem ci między nami, że każdy facet gdyby zobaczył tyyyle nicków i tożsamości, to by zwiał, gdzie pieprz rośnie.
  • Angela Patrz, co ci się pod spodem przykleiło.
  • betti 16.11.2019
    Raz dziewczynka, raz chłopaczek... natrudzisz się, a efektów brak.
  • Angela, teraz mnie się jakieś gówno majta pod spodem. Epidemia.
  • Angela 16.11.2019
    Bartosz Maciążek widzę XD
  • betti 16.11.2019
    Dobrze, że są takie Angele... z nimi można wszystko, prawda Hal?
    Bawcie się dziewczynki.
    Pozdrawiam serdecznie.
  • Angela 16.11.2019
    Spoko, jak zerkałam to wyszło, że mam dodatkowe konta, klonów od cholery i sama nie wiem
    co jeszcze.
  • betti 16.11.2019
    Angela Ty dobrze wiesz, co jeszcze...xd
  • Angela 16.11.2019
    betti widzę, że bardzo tęskniłaś XD
  • betti 16.11.2019
    Angela nie musiałam.xd
  • Angela 16.11.2019
    Taaa, pisz do kursora... : )
  • betti 16.11.2019
    Angela a ty popisz z Hal... poczytam i się pośmieję... xd
  • Angela 16.11.2019
    betti tylko niech ci szczęka nie wypadnie. : )
  • 13mirek 16.11.2019
    Jared Tak może być.
  • Angela,to nie tęsknota, tylko objaw chorobowy. Choroby psychiczne są genetycznie przenoszone z rodziców na dzieci. U bliźniąt zawsze występuje ta sama choroba.
  • betti 16.11.2019
    Halmar, na twoim miejscu mocno bym się zastanowiła nad tym, co piszesz. Pamiętaj, nie jesteś w sieci anonimowa. Tylko tyle.
  • Dark1 16.11.2019
    Betti, Ty też nie jesteś anonimowa.
  • betti 16.11.2019
    Dark1 DLATEGO NIE SZUKAM U INNYCH CHORÓB, ANI NIE WYZYWAM.
  • Jakaś kupa mi się przykleiła do - za przeproszeniem - dupy. Kupa, która pisze! Od dziś oficjalnie nazywam te substancję kupą z dupy.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Panie Maciążek i reszta. Zgłaszam was do admina. Pana chamstwo przekroczyło już wszelkie granice.
  • Panie Krzysztof Bogumił, zgłaszaj pan. Zebrałem swój materiał do pracy semestralnej, nie ma sensu moja dalsza bytność tutaj.
    Halmar, jeśli to czytasz, to chciałem Ci podziękować - byłem początkowo sceptyczny, ale faktycznie, nie zawiodłem się.
    Z tego miejsca przepraszam, że muszę usunąć mój ostatni tekst - ponieważ to fragment pracy na zaliczenie, nie może być opublikowany w internecie.
    Pozdrawiam wszystkich, a szczególnie dziękuję betti - skarbnicy wiedzy o trollach. Chętnie bym ci się odwdzięczył, Elżbieto M., ale w tych okolicznościach chyba mi wybaczysz. Przyjmij więc ode mnie wirtualny bukiet róź.
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Bartosz Maciążek faktycznie temat w sam raz dla ucznia piątej podstawówki, jestem ciekaw po ile dyplomy skoro takie tematy dają absolwentom:)
  • Dark1 19.11.2019
    betti, normalny użytkownik takiego portalu (czyt. nie spędzający tu dwudziestu godzin na dobę) nie musi śledzić przepychanek tego typu. Ludzie, którym zależy na pisaniu, piszą. Dlatego też nie dziwi mnie, że odchodzą. Ty i Twoi znajomi przyczyniliście się do sprowadzenia tej strony na niziny. Zrobiliście sobie tu prywatny folwark, ku uciesze gawiedzi.
  • betti 19.11.2019
    Dark1 nie masz żadnej publikacji, jesteś trollem, który jest tutaj do robienia szumu. I to tacy jak ty niszczą to miejsce.
  • Dark1 19.11.2019
    betti, wybacz. Posądzanie mnie o trollowanie jest śmieszne, a sugerowanie, że ja niszczę to miejsce jest przezabawne - zwłaszcza z Twoich ust. Miłego wieczoru.
  • Krzysztoff 19.11.2019
    Dark1 dla trola posądzanie o trolowanie jest śmieszne, dawno nie słyszałem lepszego żartu.
  • betti 19.11.2019
    Dark1 pokaż swoje publikacje, masz je?
  • Dark1 19.11.2019
    Krzysztoff: "Troll trolla trollem poganiał" - to powinno być motto tego portalu.
    Betti, komu mam pokazać? Tobie? Chyba żartujesz. Przecież na prozie się nie znasz - tak przynajmniej twierdzisz.
    Bawcie się dalej. Pozdrowienia dla pana Piotra.
  • betti 19.11.2019
    Dark1 ja się mogę nie znać, ale są tutaj ludzie, którzy się znają i myślę, że tak jak ja chętnie by przeczytali. Inaczej wyjdziesz na trolla, bo tylko oni mają zero w publikacjach.
  • Jared 19.11.2019
    Dark1 był tu na długo przed Tobą, betti. Ja mam komentarz Darka1 z 2017 roku, choć domniemywam, że jego obecność tu sięga dalej. Na pewno nie trollem, ale nie będę się rozpisywał o halucynacjach...

    https://www.opowi.pl/ostatni-kronikarz-lordran-senny-azyl-cz-a25227/
  • Krzysztoff 19.11.2019
    Dark1 nic nie napisałeś, a dopieprzasz się tutaj personalnie. Jesteś klasycznym trolem, jak akwamen, gregory i wielu innych.
  • Akwadar 19.11.2019
    Krzysztoff ty piszesz gnioty i też jesteś trollem.
  • 13mirek 19.11.2019
    Jared Super, że jest komentarz z 2017 roku, tylko gdzie są publikacje?
    Nic nie ma na profilu, a chętnie bym poczytał.
  • betti 19.11.2019
    Jared

    Dark1
    PUBLIKACJI
    0
  • Jared 19.11.2019
    Ja zostawiłem w linku komentarz Darka1 - widać, że nie jest trollem, skoro jest tu od 2017 i zostawia komentarze odnoszące się do treści. Ale duetu nie przekonam, oni zawsze myślą, że wiedzą XD

    13mirek - Dark1 jest raczej typem użytkownika komentującego. Nie ma w tym nic dziwnego w sumie - mi też od pewnego czasu pisanie recenzji, choćby na LC, sprawia znacznie większą przyjemność niż samo pisanie.

    betti: komentarze: milion
    merytoryczne komentarze: 0

    W kontekście utylitarnej przydatności dla tego portalu, jeden Dark byłby więcej wart niż setka "bettich", ale to tylko moje zdanie :)
  • 13mirek 19.11.2019
    Jared Szkoda, ale choćby jeden tekst na tyle lat by się zdał, abym docenił wartość jego komentarzy.
  • betti 19.11.2019
    Jared przecież byłeś zadowolony z mojego komentarza, nawet mi o tym napisałeś, pomimo, że komentarz był sprzed roku.
    A tak na serio, może ty nie rozumiesz po prostu, co ja piszę w komentarzach, a to już nie moja wina.

    A teraz pędź do Rithy i zdaj raport.
  • Krzysztoff 19.11.2019
    Akwadar obyś umiał oisać takie jak ja.
  • betti 19.11.2019
    Akwadar
    PUBLIKACJI
    0
  • Jared 19.11.2019
    No proszę kompleks Rithy wraca XD Zastanawia mnie tylko czego jej tak zazdrościsz XD
  • Krzysztoff 19.11.2019
    Jared pędź popłakać w rękaw do opikunów.
  • Jared 19.11.2019
    A Ty do takiego jednego, co od dwóch mileniów nie żyje XD
  • Krzysztoff 19.11.2019
    Jared nie wysilaj się nie obrazisz mnie
  • Jared 19.11.2019
    Przecież nawet nie próbuje :D
  • betti 19.11.2019
    A jakie ja mam mieć kompleksy związane z Rithą? Po prostu patrzę, że tu robisz jazdy, a tam się tym chwalisz... więc nie żałuj sobie.
  • Jared 19.11.2019
    No chyba przywoływanie kogoś, kto sobie poszedł stąd spory kawał czasu temu, świadczy o kompleksie XD
  • betti 19.11.2019
    Jared ale to ty pędzisz właśnie tam i donosisz o każdym swoim wpisie jakbyś raport składał. I w sumie o niczym więcej nie piszecie tylko o opowi.
    A przecież tak wam tam dobrze, to co tematów do rozmów nie macie? Żyjecie tylko tym miejscem?
  • Akwadar 19.11.2019
    betti i co z tego? Pędź do refluksji i zdaj raport
  • betti 19.11.2019
    A po co? Jak zechce to sobie wejdzie i poczyta. To tylko wy jak w domowym przedszkolu...
  • Jared 19.11.2019
    Ćśśś, sami przesuwacie granice tolerancji XD dzisiaj Boguś powołał Jezusa na świadka? Niesmaczne. Nazwał resztę barbarzyńcami? Okej, niesmaczne, ale okej. Tak się bawimy? Dobra XD Oto Jezus wkracza na pole bitwy, bo zrobiliście z niego pionka na szachownicy w tym sporze, "katolicy" XD
  • Akwadar 19.11.2019
    betti ty jej uprzejmie raportujesz, bo tylko wy w domowym żłobku ośmego pięterka
  • betti 19.11.2019
    Wy żeście już dawno granicę tolerancji przekroczyli, zresztą o jakiej tolerancji mowa, tu z waszej strony nie ma żadnej tolerancji.
  • betti 19.11.2019
    Akwadar tobie kolega dzisiaj zmarł, tak przeżywasz jego śmierć, dowalaniem się do mnie?
  • Jared 19.11.2019
    Swoje bóstwo, szanowni katolicy, zreifikowali i użyli jako argumentu w dziecinnym sporze. Tyle dla was warte są jego nauki. Deptacie po dekalogu, powołujecie się nań tylko dla wygody XD Oceany pogardy, to moja reakcja XD
  • Akwadar 19.11.2019
    betta kapusiu a co cię to obchodzi? już kapowałaś? żal ci dupe ściska że nie możesz być na t3?
  • betti 19.11.2019
    Jared mnie nie interesuje twoje zdanie na temat mojej wiary. To portal literacki i naprawdę twoje fobie mnie nie interesują.
  • Jared 19.11.2019
    Trudno mieć zdanie o czymś, co nie istnieje... No i proszę, już betti tańczy na zwłokach zmarłego. Cangratulations XD
  • Akwadar 19.11.2019
    betta to portal literacki co cię obchodzi czyjaś śmierć, kapusiu? niech cie nie interesuje czyjeś życie i śmierć jak ciebie to nie dotyczy, wiedźmo
  • betti 19.11.2019
    Jared ja tańczę? Ty wy niczego nie szanujecie. Zamiast pomyśleć o tym człowieku, to wojny ważniejsze.
  • Akwadar 19.11.2019
    Jared paczaj jak wykapowała. siedziała za meblościanką i śliniła sie z ciekawości co sie dzieje na t3
  • Akwadar 19.11.2019
    betta martw sie o siebie babo bez czci i wiary
  • Jared 19.11.2019
    To Ty wywołałaś - uwaga - incydent z ŻYCIA PRYWATNEGO, a jak ktoś twoje dotknie choćby delikatnie, to gromy rzucasz XD
  • betti 19.11.2019
    Jared jakie prywatne, zapisane na publicznym portalu, gdzie każdy może wejść.
  • Akwadar 19.11.2019
    Jared ta co się zajmuje tylko literaturą. siedzi i filuje. a potem jak hiena żeruje na cudzym życiu.
  • Akwadar 19.11.2019
    betta a po kiego to wywlekasz? jaki to ma sens? jesteś zerem
  • Jared 19.11.2019
    betti, twoje życie prywatne też było zapisane na publicznym pitoleniu :3
  • Krzysztoff 19.11.2019
    Akwadar znowu zaczynasz swoje jazdy?
  • Akwadar 19.11.2019
    Krzysztoff won trollu
  • 13mirek 16.11.2019
    Porażka osobowościowa u gościa.
  • Akwadar 16.11.2019
    Ale jaja! :) :)
  • Krzysztoff 19.11.2019
    Akwadar hi,hi,hi, to ty jesteś trolem, który nie napisał ani jednego tekstu, ale najwięcej ma do powiedzenia. Już zapomniałeś o banie? Powinieneś pooszczędzać do konto, zanim się znowu rozhasasz. Są twoje teksty, jak obiecujesz mobbing. Znowu włazisz w te same buty?
  • Akwadar 19.11.2019
    Krzysztoff zapomniałeś o kilku banach? zapomniałeś o pedofilskich tekstach? znowu włążisz w te same gumofilce? powinieneś oszczędzać konto bogusławie vel zenobiuszu vel ciekawy1 vel marsjasz i hu wie kto jeszcze
  • Krzysztoff 19.11.2019
    Akwadar uważaj, odwal się wiesz od kogo, wracaj do swoich karmicieli się skarżyć, jesteś żałosny.
  • Akwadar 19.11.2019
    Krzysztoff jesteś prostakiem. A wiesz kto zerem.
  • Jared 19.11.2019
    Pedofilskie teksty? No proszę, proszę.
  • Akwadar 19.11.2019
    Jared mial chrapkę na Angeli dzieciaka.
  • Krzysztoff 19.11.2019
    Akwadar przestań kłamać, bo cię zgłoszę, za obrzydliwe zarzuty.
  • Krzysztoff 19.11.2019
    Jared wracaj na melinę, dosyć na dziś, fiu.
  • Jared 19.11.2019
    a Ty na rekolekcje, bo nie rozumiesz pewnych rzeczy, w które rzekomo "wierzysz" XD
  • Krzysztoff 19.11.2019
    Jared melina czeka, w te pędy won
  • Jared 19.11.2019
    Tak to se możesz ministrantów ustawiać XD
  • Gregorianin 19.11.2019
    Krzysztoff miałeś. Są kwity na to
  • Tjeri 19.11.2019
    Krzysztoff ja też to czytałam, podobnie jak połowa forum
  • Akwadar 19.11.2019
    Krzysztoff zgłoś, prostaku.

    Ciekawy1 13 min. temu
    Angela ja wolę twojego synkaOdpowiedz

    Ciekawy1 17 min. temu
    Angela daj synka dwóm pedałów hi hi hi ha ha haOdpowiedz


    Marzyciel 5 godz. temu
    Bogumił Ciekawy1 to Twoje alter konto, link: http://www.opowi.pl/ksiadz-marek-a53303/Odpowiedz
  • Akwadar 19.11.2019
    Gregorianin widzisz Grzesiu, jakie chrześcijany...
  • 13mirek 19.11.2019
    Akwadar Wyprze się, przysięgając na Pismo Święte.
    To czart mu rękę prowadził, albo jakiś troll za niego napisał.
  • Akwadar 19.11.2019
    13mirek h... mu w oko. Ludzkie hieny.
  • 13mirek 19.11.2019
    Akwadar Jeszcze przyjemności mu życzysz?
  • Akwadar 19.11.2019
    13mirek tyle jego...
  • Jared 19.11.2019
    Aha, trochę brak słów XD Teraz to ja bym się stanowczo domagał usunięcia bogumiła ze strony + ban na IP i adres MAC karty sieciowej
  • 13mirek 19.11.2019
    Akwadar I gdyby na tym poprzestał...
  • Akwadar 19.11.2019
    Ty Mirek to spadaj stąd lepiej, bo poszedł donosić kapuś frędzlowaty, to i Ciebie przy okazji zbanują
  • 13mirek 19.11.2019
    Akwadar Puszczyk na pewno jemu zawdzięcza ban.
    Ciekawe na podstawie czego załatwiłby to 13mirkowi, ale tutejszy admin jest nieprzewidywalny jak wiosna w styczniu.
    Trudno. Milczeć nie zamierzam, choć już się nauczyłem, aby w przepychanki z ujem nie wchodzić.
  • Akwadar 19.11.2019
    13mirek dla zasady, bo za blisko mnie jesteś. Po kiego mnie wywołał? siedziałem se cicho, procenty sączylem, a tu taki kastor vel boguś vel ciekawy 1 vel zenobiusz vel marsjanin vel ki inny uj mnie wywołał. no po kiego?
  • Angela 19.11.2019
    Akwadar małe sprostowanie, Marsjasz to pilpery, miał to nawet w zakładce 'O mnie" na profilu.
    Dobry Wieczór :)
  • Gregorianin 19.11.2019
    Akwadar widzę nawet umarłymi szafują hieny jedne
  • Akwadar 19.11.2019
    Angela nie dobry, Pani, nie dobry< ale miło Cię widzieć
  • Akwadar 19.11.2019
    Gregorianin tak Grzesiu. Huk z nimi.
  • Angela 19.11.2019
    Akwadar to nie dobrze, jak nie dobry : ( Przykro
    W kwestii Krzysztofa, to on już nie wróci, przynajmniej dopóki tu jesteś. Nie lubi konfrontacji.
  • AlaOlaUla 19.11.2019
    13mirek czy puszczyk ma cały czas bana?
  • Akwadar 19.11.2019
    Angela mam to gdzieś. Teraz pisze donosik, kapuś jeden razem ze swoją koleżanką od wywlekania trupów. i niech mnie zbanują, będzie to dla mnie zaszczyt
  • Akwadar 19.11.2019
    Gregorianin pijesz już Grzesiu?
  • Krzysztoff 19.11.2019
    puszczyk miałem cię za inteligentniejszego człowieka. Ty mnie nie obchodzisz, bo każdy wie kim i jaki jesteś, trudno byłoby kopać leżącego. A dlaczego miałem cię za inteligentniejszego, i niestety weryfikuję tę opinię. Ano dlatego, że dobrze wiesz, że ty masz na tym portalu kilku aniołów stróżów, którzy cię strzegą od grzechu:), a właściwie to jednego anioła w wielu osobach, który nad tobą czuwa, i gdy zgrzeszysz od razu wymierza ci karę. Lepszy opiekun od osobistego bodygarda.
  • Angela 19.11.2019
    Akwadar za słabe podstawy do bana, przynajmniej tak mi się zdaje. Ale niezbadane są wyroki admina.
  • AlaOlaUla 19.11.2019
    Oj, jak słodko piszesz do mirka. Ojej.
  • Krzysztoff 19.11.2019
    AlaOlaUlaKrysia też jesteś jego nową opiekunką
  • Krzysztoff 19.11.2019
    AlaOlaUla daj mu odetchnąć, bo chłop nie może sobie nawet t. mać rzucić
  • AlaOlaUla 19.11.2019
    Nie wiem o czym ty piszesz.
  • Krzysztoff 19.11.2019
    AlaOlaUla to lepiej nie wiedzieć, jest się zdrowszym, pozdrawiam
  • AlaOlaUla 19.11.2019
    Nie jestem halmar.
  • 13mirek 19.11.2019
    AlaOlaUla Nigdy nie wiadomo o czym on pisze, bo z reguły co innego pisze, a co innego robi.
    Taki fajfus kłamliwy + donosiciel.
  • Akwadar 19.11.2019
    13mirek prawda!
  • AlaOlaUla 19.11.2019
    13mirek wiem. Ale do ciebie pisze ładnie. Taki to tęczowy facet.
  • 13mirek 19.11.2019
    AlaOlaUla Nie strasz!!!
  • AlaOlaUla 19.11.2019
    13mirek ciesz się, że pała
    do ciebie uczuciem.
    xD
  • 13mirek 19.11.2019
    AlaOlaUla Daj spokój.
    Cenię sobie moje hemoroidy i byle komu ich nie powierzam.
  • AlaOlaUla 19.11.2019
    I tylko ja dostaję bana. To jest po prostu nienormalne.
  • AlaOlaUla 19.11.2019
    Napiszę o tym portalu na Instagramie. Wystawię świadectwo właścicielowi.
    Zrobię cudowną antyteklamę. Hihihihi.
  • AlaOlaUla 19.11.2019
    Czy mam rozumieć, że jeżeli tylko jedna kobieta dostaje bana, to portal tworzą geje,
    czy mizogini? Bo nie napisałam do nikogo nic za co mogłabym dostać bana. Są mężczyzni, którzy zachowują się gorzej, a jednak funkcjonują na portalu.

    Dlaczego admin portalu nienawidzi kobiet, a chroni mężczyzn? Dlaczego kobieta, która nie używała wulgaryzmów dostała bana?
    Są mężczyzni, którzy nienawidzą kobiet, ale nie są administratorami portalu literackiego.
    Administrator może być gejem, czy mizoginem, ale powinien działać sprawiedliwie.

    Tęczowy portal dla pedałów?
    Uuu.
  • AlaOlaUla 19.11.2019
    Do admina (poszło)

    Cześć,
    chciałabym dowiedzieć się, za co nick Ripley A dostała bana? Bez ostrzeżenia. Nic dziwnego, że tworzą się tutaj multikonta, jeśli nie wiadomo z jakiej przyczyny, ktoś dostaje bana. Możesz banować moje kolejne nicki, będę miała ich miliony, jeśli nie potrafisz inaczej załatwić sprawy. Krzysztoff aka Boguś, twój pupilek, z zimną krwią prowokuje użytkowników, a ty banujesz tylko mnie?
    Zbanowałeś moje dwa konta. Banuj kolejne i tak nic nie wskórasz. Twój człowiek foprowadza ludzi do szału, a ty pewnie siedzisz, pijesz taniego łiskacza i śmiejesz się w ekran. To naprawdę dziwne. Może faktycznie dam sobie spokój z tym portalem, bo są lepsze, na których nie ma bogusiów.
    Czy Dariusz, Nuncjusz czyta te maile? Bo jest dokładnie we wszystkim zorientowany.

    Taaa. To ten to rozumu i wogle.
    ***
    Czy mam rozumieć, że jeżeli tylko jedna kobieta dostaje bana, to portal tworzą geje,
    czy mizogini? Bo nie napisałam do nikogo nic za co mogłabym dostać bana. Są mężczyzni, którzy zachowują się gorzej, a jednak funkcjonują na portalu.

    Dlaczego admin portalu nienawidzi kobiet, a chroni mężczyzn? Dlaczego kobieta, która nie używała wulgaryzmów dostała bana?
    Są mężczyzni, którzy nienawidzą kobiet, ale nie są administratorami portalu literackiego.
    Administrator może być gejem, czy mizoginem, ale powinien działać sprawiedliwie.

    Tęczowy portal dla pedałów?
    Uuu.
    ***

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania