Poprzednie częściCytaty

Cytaty 2.0

„Wychodzenie z depresji przypomina ściąganie okularów przeciw słonecznych w środku nocy”.

 

„Byłem, o przepraszam, był”.

 

„Ból działa na ludzi tak jak nawóz na kwiaty. Przygniecione zbyt dużą ilością też więdną z braku światła i umierają”.

 

„A ja za rok.. Rzekł kalkulator”.

 

„Politycy najgłośniej krzyczą szeptem”.

 

„Informacja jest jaskinią, w której się szuka oświecenia”.

 

„Jeśli rodzice posłali nas do internatu to czy rodzice istnieją? Odpowiedz to Bóg”.

 

„Światopogląd nawet nie dojrzały, jest wartościowszy od jego braku, bo wróży jego rozwój w przyszłości”.

 

„Spontaniczność to dojrzałość bólu”.

 

„Ciężka praca przed tym, kto szuka szczęścia samotnego”.

 

„Wszyscy byliby szczęśliwsi, gdyby Ewa okazała się bezpłodna”.

 

„Kwestionuj, powiedział zbuntowany nauczyciel, a ja dopowiadam, tylko gdy to naprawdę kochasz, bo miłość boli”.

 

„Drzemka to taki specyficzny rodzaj tracenia czasu szczególnie promowany przez dziadków, babcie i osoby popadające w depresję”.

 

„Fantazje o samobójstwie są pierwszym z dwóch kroków do samobójstwa. Drugim są próby. Pytanie, która okaże się skuteczna”.

 

„Jeśli jabłko za szybko dojrzewa to najprawdopodobniej dlatego, że ma w środku robaka”.

 

„Pomyłka to słowa -a nie mówiłem w ustach teoretyka spiskowego”.

 

„Błędne ryzyko jest bardziej opłacalne niż stoicyzm”.

 

„Wygrałem z prawdziwą miłością, znaczy to samo co, przegrałem życie”.

 

„Jeśli nawet twoja miłość sprawia ból osobie, którą kochasz To i tak nie możesz mówić o zerwaniu z nią z powodu miłości do niej”.

 

"Nałóg to pewien bolesny rodzaj miłości."

 

"Rozpamiętywanie przeszłości to milcząca rozmowa z lustrem.

 

"Jeśli chcesz, by ludzie współczuli twojemu życiu, powiedz im że jesteś artystą. Ja ci współczuję."

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Anonim 29.09.2015
    "przeciw słonecznych" - przymiotniki razem
    "Ból działa na ludzi tak jak nawóz na kwiaty." - wymaga przecinka
    "Jeśli rodzice posłali nas do internatu to czy rodzice istnieją? Odpowiedz to Bóg" - khe, khe, świetne! :D Mimo zgubionego "ź".
    "Pomyłka to słowa -a nie mówiłem w ustach teoretyka spiskowego”." - zgubiłeś coś :p

    Z większością się nie zgadzam, ale jest trochę perełek, jak choćby ten z internatem. :D Daję czwórkę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania