Cytaty

"Myślenie kreatywne można porównać do przechodzenia przez drogę na czerwonym świetle."

 

"Są trzy rodzaje władzy: władza pieniądza, władza publiczna, i władza od Boga. Wymieniłem je w kolejności od najsłabszej do najsilniejszej."

 

"To prawda, że religia służy, żeby okiełznać ludzi, ale religia już istniała, kiedy jeszcze nie istniały na tyle wielkie umysły, by mogły ją wymyślić."

 

"Spaliłem wszystko, by poczuć się szczęśliwszym od tych, co mają wszystko. I jest mi przykro."

 

"Nie chcę być średni w tym, w czym jestem słaby. Chcę być najlepszy w tym, w czym jestem dobry."

 

"Nieświadomość jest największym grzechem człowieka, bo z niego każdy inny powstaje."

 

"Nasz organizm, jest najbardziej proekologiczną i biodegradowalną rzeczą, jaką używamy w ciągu swego życia."

 

"Jesteś taka kobieca. Przecież wszyscy dążymy do tego, by stać się jak najbardziej rasowi w naszej ludzkiej poprawności."

 

"Nie ma nic gorszego, nad złego żebraka i nic lepszego, nad dobrego żebraka."

 

"Nawet kot ma więcej z człowieka niż człowiek z człowieczeństwa."

 

"Ojczyzna jest jak pierwsza dziewczyna. Nawet gdy znajdziesz drugą, lepszą to nigdy nie zapomnisz o tej pierwszej."

 

"Bądź mym panem."

 

"Demokracja to sprytny lis, a dyktatura to silny niedźwiedź. Choć dziś te znaczenia odwracają się coraz szybciej."

 

"Myślenie kreatywne można porównać do przechodzenia przez drogę na czerwonym świetle, czasem wyjdzie na dobre, a czasem nie."

 

"Ja po prostu dążę do celu, nakreślonego kolorowymi mazakami w przedszkolu."

Następne częściCytaty 2.0

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Anonim 17.09.2015
    "Ja po prostu dążę do celu, nakreślonego kolorowymi mazakami w przedszkolu."
    Ten cytat spodobał mi się najbardziej ;) Nie ma wielkiego "łał", jednak też nie ma źle. Brakowało mi tylko autorów ^^
  • Obywatel 17.09.2015
    Wszystko jest spod pióra Obywatela.
  • MrJ 17.09.2015
    Nie zgadzam się z dwoma cytatami ale to pewnie dlatego, że jestem ateistą(taka mała kwestia, trzeci cytat to istny stek bzdur, przed pojawieniem sie ludzkosci niw bylo zadnej religi bo to ludzie wymyslili pierwsza religiw czyli Matke Ziemie)
  • Obywatel 17.09.2015
    Nie chodzi o religię przed pojawieniem się ludzkości, tylko o religię pierwotną, bez księży, biskupstwa i tym podobnych odpowiedników w innych religiach. Dodam jeszcze, że zdecydowanie rozumiem twoje negatywne odczucie tych zdań, i w sumie bałem się w ogóle je wrzucać, do internetu, bo w końcu to poglądy religijne :/
  • Anonim 17.09.2015
    Obywatelu, nie lękaj się. Lecz rozgraniczyłabym ''wiarę'' i ''religię''. Mym nieśmiałym poglądem jest, iż religia właśnie od zarania swych dziejów służy kierowaniem ludźmi, no bo wydaje mi się, że dzięki religii można wspaniale manipulować wszystkimi jej wyznawcami, przynajmniej w niektórych obszarach ich życia... i wydaje mi się, że mogło być to z jednym z celów jej istnienia. No i jeszcze by jasno określić, co jest dozwolone, co zaś nie i by przekazywać to dalej na potomstwo, dlatego na przykład małżeństwo w chrześcijaństwie widzę jako ciąg przyczynowo skutkowy, bo potem dzieciak, a potem chrzest i potem dzieciak dalej tą drogą ma iść, ale może się mylę, tak na to patrzę ja. I wydaje mi się, że trzeba mocno oddzielać jakąkolwiek wiarę od religii.
  • Obywatel 20.09.2015
    Niemampojecia, pokusiłbym się o stwierdzenie "wyjęłaś mi to z ust" :D
  • Anonim 17.09.2015
    No cóż, ja się z większością nie zgadzam, a już na pewno pierwszymi czterema, ale to różnica światopoglądu. ;) Za pomysł inny niż wszystkie, dam 4.
  • Obywatel 17.09.2015
    Dzięki za cenną uwagę :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania