czas ,,Z" cz.1.

Wracałem ze szkoły do domu.

Gdy już dotarłem i ledwie ściągnełem buty telefon zawibrował. Przyszedł SMS od kolegi.

-Szybko włącz wiadomości- napisał.

Żuciłem plecak w kąt pokoju, odpaliłem telewizor i włączyłem pierwszy lepszy program informacyjny.

-Eksperymenty na wirusie wymknęły się spod kontroli , 2 miasta zainfekowane-

mówili.

Pomyślałem że to może być dobry materiał na prasówkę do szkoły. Po kilkunastu minutach szukania informacji dowiedzialem sie że to groźny wirus , ale nie mam czego sie bać bo jest po drugiej stronie kraju. Po 5 ciężkich dniach w szkole zapomniałem o tych wydarzeniach , i zmęczony przeglądałem programy. Nagle usłyszałem że ten sam wirus szybko zakaża , ale co po tym zobaczyłem przeraziło mnie.

-wirus reanimuje zmarłych , puki co zainfekowani ,wczesniej martwi oddychają , lecz pozostają w bezruchu. Naukowcy próbują wykożystać informacje o wirusie w celu znalezienia sposobu na wydłużenie ludzkiego życia- Po tych informacjach nie mogłem zasnąć.

Po weekendzie wszyscy w szkole o tym rozmawiali , nawet nauczyciele odpuszczali tematy by o tym podyskutowac. Nagle Adam który szperał w internecie zbladł. W internecie napisali , że zreanimowani zaczeli atakować ludzi. Wszyscy ucichli . Po chwili doczytał , że wirus zbliża się do nas. Inne kraje również zostały zainfekowane. Zwołałem więc po lekcjach spodkanie harcerskie , gdzie w internecie wyszukaliśmy nagrania z monitoringu miast , gdzie panuje wirus . Było widać grupę zreanimowanych osób goniących ludzi. Wyglądali potwornie. Całe białe oczy , ślina wyciekająca z ust , zwiększona siła, prędkość biegnącego człowieka. I te krzyki...

Zaczeło się... -ktoś powiedział.

Następne częściczas ,,Z" cz.2.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Nullcx 14.05.2017
    Pisz dalej, a chętnie przeczytam ;) Jak chcesz możesz wpaść do mnie c;
  • okonix 14.05.2017
    Pierwsze opowiadanie , mam nadzieje że sie spodobało
  • fanthomas 15.05.2017
    Nic nowego, kolejny klon The Walking Dead, ale skoro to pierwsze opowiadanie to dam naciągane 4. Popraw błędy. "Żuciłem" - rzuciłem, "puki" - póki, "wykożystać" - wykorzystać itp.
  • motomrówka 18.05.2017
    Okonix, powiem ci, że mój brat, kiedy miał 12 lat (a to było dość dawno), pisał opowiadania, które były klonami filmu "The Thing", tego z lat osiemdziesiątych. Ja to rozumiem - tę fascynację czymś, co strasznie kręci. Ale misisz trochę to poprawić, przed kropkami, przecinkami, znakami zapytania, wykrzyknikami NIGDY nie dawaj spacji. Nawet jeśli uważasz, że to źle wygląda - nigdy.
    Dialogi teraz:
    po myślniku (czy tam pauzie) (myślnik to alt i 0151 na numerycznej) zawsze spacja. ZAWSZE.
    No i sprawdzaj te wszystkie "ż" "rz" "u" "ó" itd. Publikujesz tu, rozumiesz? Publikacja MUSI dobrze wyglądać ;))))
    Pozdrawiam ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania