.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (50)

  • Violet 29.09.2017
    Napisałaś coś, z czym każdy musiał się zetknąć lub dopiero zetknie i obnażyłaś uczucia, których się wstydził, bał, albo nie rozumiał, a musiał się z nimi zmierzyć .Krótka scenka dramatu ważącego na sporej części egzystencji osoby, która wewnętrznie walczy z emocjami, z samą sobą. Najgorsze w tym wszystkim jest świadomość, że nic nie jest tym co było i nic nie jest tak oczywiste jak się zdawało. Ale też nic nie dzieje się bez przyczyny....
    Widzę, że odnajdujesz się w egzystencjanlnych tekstach. Zawierałaś i zawierasz w "innych" opowieściach takie motywy, ale mało kto chce zwracać na nie uwagę, szukając i doszukując się bóg wie czego. Jak dla mnie "super" ;) 5
    Pozdrawiam.
  • Violet 29.09.2017
    *egzystencjalnych
  • Blanka 29.09.2017
    Nie wiem co miałaś na myśli pisząc"innych", ale wiem, że Twoje "super" bardzo lubię!:) Odnajduje czy też nie - jam z tych infantylnych blondynek - strzelam ślepakami. Dzięki!
  • Violet 29.09.2017
    Blanka Skoro ślepakami, to tym większa sztuka.
  • Blanka 29.09.2017
    Violet powinnam napisać "ślepakami". To chyba trochę tak, jak z tym przemysłem porno, znaczy tym naszym :)
  • Violet 29.09.2017
    Blanka trochę tak ;) Innych - miałam na myśli nasz przemysł, zauważyłaś inny sposób myślenia, różnego odbiorcy? Szukanie zupełnie czegoś innego w tym samym tekście.Czy tylko ja to dostrzegam? Zbyt krótko piszę, aby nabrać pewności.
  • Blanka 29.09.2017
    Violet ja na sposobach myślenia niektórych monitor oplułam. Boszze... Więcej propozycji "różnych" nie otrzymałam przez całe swoje życie. Szukają, oj szukają. Na pewno nie tego, co ja tam chciałam "rozebrać". Na szczęście jest jeszcze komu pisać:)
  • Violet 29.09.2017
    Blanka jeszcze trochę i chyba ja też zacznę opluwać. I trzymam się tego szczęścia, ale czasami mam ochotę pojechać niektórym i jedynie moje wrodzone opanowanie powstrzymuje mnie przed takim czynem niskim.
  • Pasja 29.09.2017
    Violet nie opluj mnie tylko
  • Blanka 29.09.2017
    Violet źle czynisz kobieto:) Ja zaczynam zadawać pytania:) Pośmiać się można, tylko wtedy automatycznie rezygnujesz świadomie z "łapek" :) ale najbardziej lubię próby nawracania. Ty nie piszesz w pierwszej osobie, więc pewnie nikt Cię w ramkę Marty nie wsadza. W sumie szkoda, bo to zajeb.sta kobieta jest.
  • Blanka 29.09.2017
    pasja my o innych mulistych miejscach;)
  • Violet 29.09.2017
    pasja coś Ty, to tak ogólnie o twórczości i nie ma to nic wspólnego z opowi ( przynajmniej z mojej strony) ;)
  • Pasja 29.09.2017
    Violet mnie to nie przeszkadza, ale czasem ktoś pluje
  • Violet 29.09.2017
    Blanka toż śmieje się, ale naiwność zycia niektórych ludzi przeraża mnie. Nie mów brzydkich rzeczy, to ich nie będzie. O ile ja piszę o nierealnym świecie, to Ty pokazujesz prawdę, to istnieje, pokazujesz człowieka i jego mroczną głębię, którego można spotkać na ulicy. Masz rację że schowałam się w fikcji i między innymi za odwagę cenię Twoje teksty, a "łapki"? Pieprzyć je, są inne wyznaczniki wartości tego co piszemy.
  • Violet 29.09.2017
    pasja to prawda
  • Blanka 29.09.2017
    Violet znowu o pieprzeniu... A miało być bez seksu !:) Tak poważnie - wiem o tym, ale bywa, że ręce mi opadają.
  • Violet 29.09.2017
    Blanka widać taki lajf ;) a tak szczerze, bez kontrowersyjnych tekstów byłaby nuda nie do wytrzymania.
  • Blanka 29.09.2017
    Violet ba;) Trzeba trochę pogrzeszyć:)
  • Niemampojecia96 29.09.2017
    Bardzo ladne. Śliczny dobór słów i określeń, jestem oczarowana. Kcem wiecej :).
  • Blanka 29.09.2017
    A tu więcej Nima:) Dziękuję, cieszę się, że się podobało. Wabicielko :)
  • Canulas 29.09.2017
    No, Blanka (skusił mnie komentarz MMP, bo gust ma git) i powiem Ci, nie żałuję. Lubię coś w taki deseń. Oficjalnie możesz czuć się śledzona.
    Brawo.
  • Can ja na ten sam lep sie tu złapałem, i opina moja jest jakże adekwatna do Twojej.
    Blanka, to bardzo dobra robota jest. Pozdrawiam
  • Blanka 29.09.2017
    Canulas, fajnie, że się skusiłeś, a jeszcze fajniej, że nie rozczarowałeś:) Ale coś Ci powiem , tak w sekrecie, żeby nikt nie słyszał - śledzi się z ukrycia:) Oficjalnie to już bez tego no...dreszczu :) Dzięki:)
  • Blanka 29.09.2017
    Maurycy Leśniewski miło mi to słyszeć, a raczej czytać:) Dzięki.
  • Pasja 29.09.2017
    Każdy z nas spotyka w życiu takie dylematy. I najważniejsze jest to, żeby w takiej sytuacji wygrać z samym sobą, ze swoim wnętrzem. A jest to bardzo trudne. Zawsze kiedy odchodzimy czekamy na ten jeden gest, a może jeszcze zawoła, zawróci. Nic już nie będzie takie same i muszę powiedzieć dość. Trudne to są decyzje i przeważnie musi to podjąć kobieta. To ty jesteś wielka.Pozdrawiam serdecznie 5:)
  • Blanka 29.09.2017
    Cóż tu dodać! Moje wypociny streściłaś w dwóch zdaniach:) Dzięki!
  • Pasja 29.09.2017
    Blanka to nie są wypociny to wielkie studium psychologiczne. Etap zamknięcia za sobą drzwi. Miłego
  • Blanka 29.09.2017
    pasja Ty mnie nie zawstydzaj!
  • Pasja 29.09.2017
    Blanka ja już nawet nie nadaję się do zawstydzania
  • Blanka 29.09.2017
    pasja błędne myślenie droga pani, jam się zarumieniła:)
  • Dekaos Dondi 29.09.2017
    Blanka to blanka. Niech to wystarczy za komentarz.*****
    P.S.Ciekawie jest na miedzy - między umysłem a emocjami. Z jednej strony zapach umysłu a z drugiej emocji. Który flakonik kupić ?
  • Blanka 29.09.2017
    Dekaos, ale Ty słowny jesteś!:) Nie kupować - zdeptać jeden i drugi, mało tego, nie wąchać tego smrodu. Blankowo dziękuję:)
  • Dekaos Dondi 29.09.2017
    Ale jak zdeptam, to sobie pobrudzę buty. Najlepiej ominąć miedzę skoro tak. Jak zając sobie zdechnie, to po co się pchał. Mógł zapytać najpierw Blankę, Pozdrawiam
  • Blanka 29.09.2017
    Dekaos, opcja druga - brać w ciemno, nie wąchać. Albo trzecia- zachować się jak w perfumerii - wchodzisz, psikasz się ulubionym zapachem i wychodzisz nie płacąc:)
  • Dekaos Dondi 29.09.2017
    A jak biedny wyjdę a zapach wywietrzeje, a już się przyzwyczaję to co powiesz na to. Czy nie lepiej mieć przy sobie nagrywarkę zapachów. ? Z opcją - najgorszy smród - gratis.
  • Blanka 29.09.2017
    Przegadałeś mnie :) Ale to w sumie to samo, co opcja druga - bierzesz w ciemno wszystko :) z śmierdzącym gratisem:)
  • Dekaos Dondi 29.09.2017
    Logiczna Blanka jest. Ale jak wezmę w ciemno, to mogę - dajmy na to - wypłoszyć przy wąchaniu - księżniczkę utkaną z zapachów. Taką która istnieje póki ją ktoś wącha. I to jeszcze zależy kto. A licho w lesie wie. czy by mnie wybrała. Kończę bo opowiastkę napiszę. Pozdrawiam.
  • Blanka 29.09.2017
    Matko i córko - ja prosta dziołcha jestem, Ty mów do mnie prosto, bo wszystkie szare komórki muszę budzić, żeby coś niecoś zrozumieć:) Również pozdrawiam:)
  • Dekaos Dondi 29.09.2017
    No dobra. Przerwa.
  • Dominik Stefan 13.10.2017
    Jestem zauroczony. I widzę, a może to tylko złudzenie, jakieś podobieństwo do mojego tekstu "Październikuję".
    Wielkie 5.
  • Blanka 13.10.2017
    O, dzięki:) aż musiałam zerknąć, jakieś lekkie, może trochę, nieco , coś tam... Swoją drogą fajny tekst.
  • Alijar 14.12.2017
    Bardzo celnie strzelasz ślepakami, Blanko! :)
  • MarBe 18.02.2018
    Najbardziej boli rozczarowanie z niespełnionych uczuć i nadziei, a ta jako ostatnia umarła.
  • Blanka 19.02.2018
    MarBe, trudno się z Tobą nie zgodzić:) Dziękuję za wizytę;)
  • Justyska 24.04.2018
    Twój sposób opowiadania oczarowuje. Przejrzę z pewnością Twoje teksty, dla przyjemności czytania i inspiracji :)
    A tu ból rozstania opisany z taką gracją. brawo.
    pozdrawiam
  • Blanka 25.04.2018
    Justyska, ale odgrzebałaś staroć:) Dzięki, bardzo mi miło i oczywiście zapraszam;)
  • Canulas 24.04.2018
    http://www.opowi.pl/szukaj-a38676/ - bierz sie za to. Podziękujesz później.
  • Elorence 24.04.2018
    Popieram :)
    Genialny tekst!
  • Elorence 24.04.2018
    Piękne! Piękne! Piękne!
  • Blanka 25.04.2018
    Elo, Dzięki!;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania