Dekaos Dondi zaprasza do pierwszej Bitwy z Drabblami w Nowym 2024 Roku

Dekaos Dondi zachęca do zabawienia się Stu-słówkami!!!

 

Entuzjastów Drabble i nie tylko? Każdy może ze stu słów stworzyć ciekawą historię i wygrać przyjemność podania wyzwania na kolejną Bitwę. Jednocześnie otrzymać wirtualny dyplom.

 

Zwycięzca poprzedniej edycji proponuje poniższe tematy:

~ WYROLOWANY

 

„Czasami robisz coś i zostajesz wyrolowany. Czasami czegoś nie robisz i też zostajesz wyrolowany” - Chuck Palahniuk.

~~~

“Być realistą, to dać się wyrolować” - Jean-Claude.

~~~

 

W OSTATNIEJ CHWILI

 

„Niewątpliwie, chwila jest absolutem – lecz absolutem chwilowym” - Simone de Beauvoir.

~~~

„Następna wiadomość, której potrzebujesz, jest zawsze tam, gdzie jesteś”- Ram Dass

 

Czas napisania do→26 stycznia 2024→23.59

 

Zachęcamy do zmierzenia się z ciekawą formą i zaskoczenia innych.

Dekaos i Literkowa

 

Tematy można łączyć i interpretować dowolnie.

Piszmy więc...

Jak napisać sto słów. Jak podpalić Sto(s)ik, aby rozpalił czytelnika. Drabble to historia, taka mała brukselka i fajna zabawa.

Opowiadanie ograniczone do STU słów. Po napisaniu musimy sprawdzić, czy zamiast myślnika nie ukrywa się gdzieś łącznik; który liczy się jako osobny wyraz.

Drabble powinny być przyjemne i łatwe w odbiorze. Język lekki i nieskomplikowany. W stu słowach każde zdanie powinno być przemyślane i dopasowane do całości. I końcowa puenta musi błysnąć ogniem.

Trening czyni mistrza. Nie wymyślajmy zbyt trudnych tematów, bo otaczające nas przedmioty czy przyziemne sytuacje, potrafią zaskoczyć i niewyobrażalnie zainspirować do podpalenia Sto(s)iku.

 

Literkowa

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod stopką KONKURSY i na Profilu.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania