Dolina duchów

Cześć,mam na imie Asgora wiem troche dziwnie ale,moi rodzice spędzili 2 lata w szpitalu spychiatrycznym przed moimi narodzinami,mam 14 lat,I od kilku tygodni widze duchy które,wiszą nad moim łóżkiem w nocy,o godzinie 3:33.Chciałabym aby ten koszmar zakończył sie ale to dopiero początek yego koszmaru.W czwartek gdy wybiła godzina 0:00 obudziłam się przez wrzask mojej mamy który brzmi tak:Asgora słonko chodź do kuchni,poczym zeszłam po schodach gdzie stała moja mama I powiedziała:nie idź też to słyszałam.Uwieżyłam jej.Usłyszałyśmy hałas talerzy wypadających z szuflady.Otym co zobaczyłam opowiem wam w drugiej częśći.

Następne częściDolina duchów#2

Średnia ocena: 1.1  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Angela 27.12.2015
    Niestety tekst króciutki i niewiarygodnie wręcz naszpikowany błędami, że aż oczy bolą. Proszę, na przyszłość
    przeczytaj go kilka razy przed wstawieniem, albo daj komuś do sprawdzenia.
  • elenawest 27.12.2015
    Zgadzam się z Angelą. Błędy są tak rażące, że podejrzewam, iż tekst napisany jest przez przedszkolaka. Interpunkcja jest w cały świat i nie trzyma się żadnych przyjętych w języku polskim zasad. Jakiekolwiek wypowiedzi zapisujemy od myślnika i nigdy nie piszemy zdania "wypowiedź brzmiała tak:". W rzeczywistości też tak nie mówimy, więc tym bardziej nie w literaturze. Wszelkie cyfry piszemy słownie. Staraj się tworzyć dłuższe opisy. Narazie nie oceniam.
  • little girl 27.12.2015
    Tak krótki tekst, a tyle błędów... eh
    Cześć,(spacja) mam na imie Asgora (,) wiem troche dziwnie ale,moi rodzice spędzili 2 lata w szpitalu spychiatrycznym przed moimi narodzinami, - i tu dałabym kropkę. Nie "imie", tylko imię.
    I od nowego zdania ",Mam 14 lat,I od kilku tygodni widze duchy które,wiszą nad moim łóżkiem w nocy,o godzinie 3:33 - po lat, przed "i" nie dajesz przecinka, "i" z małej litery. Widze - widzę. Przecinek przed "które" a nie po. To zdanie jakoś tak dziwnie brzmi, lepiej by było: "(...) duchy, które o trzeciej trzydzieści trzy wiszą nad moim łóżkiem."
    Po kropkach, przecinkach itp. dajesz zawsze spację.
    "Chciałabym (,) aby ten koszmar zakończył sie (,) ale to dopiero początek yego koszmaru." - tam, gdzie piszę ci (,) tam mają być przecinki. Masz powtórzenie słowa "koszmar". W drugą część zdania lepiej by było inaczej skonstruktować, by uniknąć powtórzenia, np." ale to był dopiero początek", czy coś w tym stylu.
    Wybacz, nie mam siły dalej wypisywać. Popracuj nad tym i jak wspomniała Angela, sprawdzaj kilka razy zanim wstawisz. ;)
  • Slugalegionu 27.12.2015
    O nie... to trza poprawić. Reszta będzie wymieniona.

    Błędy:
    1) Cześć,mam na imie Asgora(. lub ,) wiem troche dziwnie(,) ale,(bez przecinka)moi rodzice spędzili 2 lata w szpitalu spychiatrycznym przed moimi narodzinami,(Tu lepsza byłaby kropka) mam 14 lat,I od kilku tygodni widze duchy które,wiszą nad moim łóżkiem w nocy,o godzinie 3:33. ~ imię; trochę; liczby słownie; psychiatrycznym; godziny też słownie.
    2) ( )Chciałabym aby ten koszmar zakończył sie ale to dopiero początek yego koszmaru. ~ Powtórzenie; się; tego.
    3) W czwartek(,) gdy wybiła godzina 0:00(,) obudziłam się przez wrzask(jakoś mi nie brzmi, ale chyba jest dobrze) mojej mamy(,) który brzmi(mieszasz czasy) tak:( )Asgora słonko chodź do kuchni,( )po( )czym zeszłam po schodach(,) gdzie stała moja mama I(małą) powiedziała:( )nie idź(,) też to słyszałam.( )Uwieżyłam jej.( )Usłyszałyśmy hałas talerzy wypadających z szuflady. ~ Liczby słownie, w tym wypadku dobrze byłoby powiedzieć północ; We czwartek.
    4) ( )Uwieżyłam jej. ~ Uwierzyłam.
    5) ( )Usłyszałyśmy hałas talerzy wypadających z szuflady.
    6) O( )tym(,) co zobaczyłam(,) opowiem wam w drugiej częśći. ~ części.

    Pseudo błędy:
    1) Skąd bohaterka wiedziała, że rzekoma mama wołała ją o północy?
    2) Czemu uwierzyła akurat drugiemu głosowi? Nie miała powodu by tego robić. Co prawda nie miała też powodu, by tego nie robić, lecz mimo wszystko brakło mi jakiegoś elementu niepewności.

    Całokształt:
    To jest aż za krótkie. Brakuje mi opisów. Jak wyglądają duchy? A nasza bohaterka? Czemu jej rodzice trafili do psychiatryka? Czemu z niego wyszli? O ile mogę zrozumieć, że te dwa ostatnie pytania mają być tajemnicą, więc jeśli tego nie wyjaśnisz, to nie będę się czepiał, ale pierwsze dwa to niemal podstawa.

    Pomysł:

    Duchy, niech będzie. Szkoda tylko, że to parafraza znanej, strasznej historyjki, ale niech i tak będzie.

    Na razie dwa, bo jest ogrom błędów, ale całość jest strawna.
  • Slugalegionu 27.12.2015
    Chwila! W czwartek jest dobrze, przepraszam za błąd.
  • nikiniki04 27.12.2015
    Chciałam aby czytelnik włączył wyobraźnie
  • Slugalegionu 27.12.2015
    No dobrze, ale mimo wszystko powinno się dać przynajmniej jakieś podstawy. :) Nie miej jednak skoro to celowe, to nie będę się czepiał. :v
  • Lady_Makbet 27.12.2015
    nikiniki04 szkoda tylko, że tutaj nie da się włączyć wyobraźni bo nie ma do czego....
  • nikiniki04 27.12.2015
    Dzięki za wskazówki,pisałam z nudy w autobusie
  • Lady_Makbet 27.12.2015
    a ja dam 1
  • nikiniki04 27.12.2015
    Czemu?
  • Lady_Makbet 27.12.2015
    czemu 1? Bo na 5 to nie zasługuje..ani nawet na 2.
  • Neli 27.12.2015
    Nie wiem, co napisać, 1 ;)
  • levi 27.12.2015
    tekst krótki, brak opisów, czytając to mam wrażenie że to jakieś sprawozdanie, nie wiem popraw styl pisania bo takie coś po prostu źle się czyta, no nie stety 1
  • patyy 27.12.2015
    Błąd na błędzie, bład pogania.: ) Wnioskuję, że masz 11 lat, po Twoim Nicku, więc się nie dziwię, ale zanim tutaj to wrzucisz, musisz być przygotowana na komentarze, na temat twoich błędów, ponieważ one palą w oczy. :) 1
  • De Lenire* 30.12.2015
    Ciężko sie połapać... Nie chce Ci zniżać średniej, bo praktycznie jest masakryczna, więc nie dam Ci oceny. Tyle, że byłaby to na pewno 1
  • Shadow 30.12.2015
    Staram się być miły, ale mój młodszy brat, który ma 8 lat, lepiej piszę od Ciebie. Staraj się wolniej toczyć akcję.
    PS. W twoim przypadku po każdym wyrazie sprawdzałbym błędy .....

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania