.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 23

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (50)

  • Billie 21.06.2016
    Haha :D genialne :) uśmiechnęłam się szeroko podczas czytania. świetny pomysł :) 5
  • Rasia 21.06.2016
    Dzięki, Billie, nie spodziewałam się, że ktokolwiek przyjmie to drabble aż z takim entuzjazmem :D Miło mi, że mogłam wyczarować uśmiech na Twojej twarzy :)
  • Lucinda 21.06.2016
    Czytając taki tekst, po prostu nie można się nie uśmiechnąć :D Co tu dużo mówić, bardzo przyjemnie opisane, z humorem. Podoba mi się :) No i jak ja czekam na te wakacje... A tu jeszcze sprawdzian mamy jutro pisać z trygonometrii rozszerzonej, mimo że już po klasyfikacji :/ Zostawiam 5 :)
  • Rasia 21.06.2016
    Lucinda, a czy to w ogóle zgodne z prawem, te Twoje sprawdziany? :O I miło mi, że tekst Cię rozweselił :D
  • Lucinda 21.06.2016
    Rasia, nie wiem, czy godne z prawem, ale to trochę dołujące, że z tego będzie pierwsza ocena na przyszły rok...
  • Rasia 21.06.2016
    Rzeczywiście, żadna radość ;/ Trzymam kciuki, żeby dobrze Ci poszło! :)
  • Lucinda 21.06.2016
    Rasia, oj, ja nawet na to nie liczę :( To najtrudniejszy dział w tym roku, w dodatku wiele treści jest jeszcze niejasnych, tak naprawdę nie było nawet czasu na gruntowne utrwalenie, a moją niewiedzę dodatkowo uświadomiły mi zadania powtórzeniowe, nad którymi ślęczałam wczoraj :/
  • Rasia 21.06.2016
    Hm... w takim razie może pocieszy Cię to, że następne działy będą prostsze i potem uda Ci się jakoś nadrobić zaległości. Może poza tym wcale nie będzie tak źle? Prędzej czy później na pewno to zrozumiesz, bystra z Ciebie dziewczyna :)
  • Lucinda 21.06.2016
    Rasia, następne będą jeszcze trudniejsze i w krótszym czasie :D Ale mam jeszcze wakacje, a wychowawczyni już zapowiedziała nam, że wyśle nam na początku lipca zadania do materiału z tego roku, plus do września mamy rozwiązać zadania z dwóch zbiorów maturalnych z cke. Ehh... coś czuję, że za krótkie te wakacje będą...
  • Rasia 21.06.2016
    Cóż, nie zazdroszczę, ale kciuki i tak będę trzymać, bo widzę, że się przyda :)
  • Lucinda 21.06.2016
    Rasia, przyda, przyda. Jeszcze teraz się dowiedziałam, że sprawdzian prawdopodobnie jest przełożony na czwartek... Wolałabym mieć to już z głowy.
  • Rasia 21.06.2016
    Z drugiej strony więcej czasu na naukę - rozumiem jednak Twoje podejście, ja też wolałam zawsze pisać sprawdziany wcześniej.
  • Lucinda 21.06.2016
    Rasia, u mnie z tym różnie, na ogół wolę mieć ten czas, ale tu już mam po prostu dość tej nauki...
  • Szalokapel 21.06.2016
    hahaha, mocny i powalajcy tekst. Uśmiałam się dobrze, to takie prawdziwe. 5.
  • Rasia 21.06.2016
    Dziękuję za odwiedziny i cieszę się, że udało mi się rozbawić :)
  • alfonsyna 21.06.2016
    Trochę mi wyjmujesz te przemyślenia z głowy, bo miewałam czasem podobne - mimo wszystko jednak mój wniosek ostateczny zawsze jest taki, że nie chciałabym być mężczyzną. :D Sam zamysł tekstu mi się podoba, z humorem i świetną puentą, 5. ;)
  • Rasia 21.06.2016
    Alfonsyna, ja sama nie wiem, czy chciałabym być mężczyzną, na pewno ma to swoje plusy i minusy, jak wszystko zresztą. Może więc na parę dni ;D Ale pomysł wykiełkował, więc postanowiłam go ubrać w słowa :) Dziękuję ślicznie.
  • Angela 21.06.2016
    : D - bardzo szeroki, bardzo nieinteligentny uśmiech przyozdobił mi twarz po przeczytaniu, ale podobnie jak Alfonsyna nie
    zostałabym facetem : ) 5
  • Rasia 21.06.2016
    Moje zdanie już znasz, a uśmiech na pewno nie był nieinteligentny :) Dziękuję serdecznie :)
  • GeraltRiv 21.06.2016
    No cóż. Bardzo przyjemnie napisane, ciekawe przedstawienie problemu. Ja z kolei wiem, że gdybym był kobietą chociaż na jeden dzień - moja reakcja byłaby tylko jedna: pierwsza godzina to zabawa biustem XD.
  • Rasia 21.06.2016
    Większość facetów tak mówi, więc specjalnie mnie nie zaskoczyłeś, ale czy ja wiem, czy to taka świetna zabawa? :) Dziękuję za odwiedziny i cieszę się, że tekst przypadł Ci do gustu :)
  • Tina12 21.06.2016
    No może mamy na świecie tródniej, ale dlatego jesteśmy takue wyjątkowe.
    Tak mi kiedyś powiedziała koleżanka, która pisała felieton na polaka na temat że dziewczyny mają trudniej na świecie czy coś w tym rodzaju.
    A tak poza tym uśmiech nie schodził z twarzy podczas lektury.
    5
  • Rasia 21.06.2016
    Dzięki, Tina, za odwiedziny - to chyba Twoje pierwsze u mnie :) Cieszę się, że tekst Ci się spodobał, a ja nie przeczę, że wyjątkowe jesteśmy :D
  • KarolaKorman 21.06.2016
    Zabawna końcówka, zupełnie się jej nie spodziewałam 5 :)
  • Rasia 21.06.2016
    Cieszę się w takim razie, że i zaskoczenie się wkradło :)
  • Ritha 21.06.2016
    Dobre, zgsdzsm się w 100 % ijeszcze parę plusówbycia facetem bym dorzuciła ;) 5:)
  • Rasia 21.06.2016
    Dziękuję za odwiedziny, to chyba Twoje pierwsze u mnie :) Śmieszny zbieg okoliczności, bo ja też przed chwilą zajrzałam na Twój tekst :) Jutro skomentuję, bo, sama rozumiesz, na telefonie niezbyt jest wygodnie na dłuższe opinie.
  • Ritha 21.06.2016
    Rasia ja już oślepłam od fona, więc znam temat :)
  • ObcaPlaneta 22.06.2016
    Ja zgadzam się z poprzedniczkami i również daję 5 :0
  • ObcaPlaneta 22.06.2016
    Ojej. To miało być " :) "
  • Rasia 22.06.2016
    Spokojnie, domyśliłam się :) Dziękuję bardzo za odwiedziny :)
  • ausek 22.06.2016
    No cóż, żeby sobie trochę ulżyć w tym ciężkim życiu kobiety może warto rozważyć zamianę depilatora na depilację laserową? Fajne drabble, zostawiam 5 ;)
  • Rasia 22.06.2016
    Oj, ausek, wiesz dobrze, że to Ci nie da efektów na zawsze, ale na pewno zadziała na Twój portfel ;p Dziękuję :)
  • Nazareth 22.06.2016
    Pośmiałem się, szczególnie jeśli chodzi o depilator. Ale odnośnie tekstu to muszę się niezgodzić, uważam że kobiety powinny móc robić wszystko to co mężczyźni, szczególnie chodzić bez koszulek :D A poważnie, czemu nie miałby pracować na budowie? Większość dziewczyn która się maluje naprawdę nie musi tego robić, a oglądać się za innymi dziewczynami to każdy chyba może wedle gustu. Znałem nawet kiedyś jedną dziewczynę która potrafiła sikać na stojąco ( by uprzedzić pytania: tak napewno była dziewczyną, urodziła się dziewczyną, i całą hydraulikę miała jak najbardziej damską) . Tekst nie mniej jednak fajny bo bazuje na utartych społecznych schematach :)
  • Rasia 22.06.2016
    Nazareth, jak już wcześniej mówiłam - tekst nie dotyczy mnie, ale wyciągnęłam kilka tych faktów, na które najczęściej słyszałam narzekania w moim otoczeniu, tak jak to zauważyłeś pod koniec :) Hm... właściwie każda kobieta potrafi sikać na stojąco, ale efekty chyba nie są zadowalające ani komfortowe tym bardziej xD Dzięki za rozwlekły komentarz :D
  • KarolaKorman 23.06.2016
    Naz, rozwaliłeś mnie :D Ha, ha znałeś dziewczynę, która umiała sikać na stojąco. A stawała w zawody z chłopakami, kto nasika dalej? Ja też taką znałam :)
  • Nazareth 23.06.2016
    KarolaKorman Stawała (jak głupio by to nie brzmiało w tym kontekście) tak się właśnie dowiedziałem o jej unikalnym talencie i sikała dalej niż nie jeden, nie paskudząc sobie przy tym nawet hajdawerów jak insynuowała Rasia XD
  • Rasia 23.06.2016
    Cieszę się niezmiernie z dywagacji do jakich skusił Was ten jakże mądry tekst... xD
  • KarolaKorman 23.06.2016
  • Rasia 22.06.2016
    Dziękuję za anonimowe piątki :)
  • Neurotyk 22.06.2016
    Dobre drabble, Rasiu:) 5
  • Rasia 22.06.2016
    Dziękuję, miło, że zajrzałeś :)
  • Majeczuunia 23.06.2016
    heheh, umarłam XDD tekst poprawił mi humor, oczywiście pięć ;)
    PS Ja sobie myślałam zawsze, że jakbym była mężczyzną, to najpierw założyłabym mega obcisłe spodnie i pochodziła po domu sprawdzić, czy kolega w dole nie uwiera XD
  • Rasia 23.06.2016
    Dziękuję za odwiedziny, muszę przyznać, że Twoje plany dość mnie zaskoczyły, ale też ubawiły ;D
  • Końcówka mnie zabiła xd też zawsze chciałam sikać na stojąco! (Brat mnie uświadomił, że powstały specjalne 'lejki' dla kobiet ._.)
  • Rasia 02.07.2016
    Taak, też o nich słyszałam :D Mi właściwie ta umiejętność wydaje się przydatna tylko wtedy, kiedy przed sobą widzę publiczną, niewysprzątaną ubikację... Dziękuję :)
  • Haha, superowe poprostu ubaww, i ta końcówka, świetne, 5
  • Rasia 02.07.2016
    Dziękuję bardzo za pierwsze odwiedziny i cieszę się, że Ci się spodobało :)
  • Ewoile 04.08.2016
    Haha, świetne, naprawdę! Nie pamiętam kiedykolwiek zaśmiałam się czytając cokolwiek, ale jak widać - jest to możliwe! Przez cały tekst ledwo się hamowałam przed kiwaniem głową, mnie też to wszystki tak irytuje! Możnaby było jeszcze wspomnieć o braku miesiączki i konieczności noszenia wielkiego brzusia przez 9 miesięcy, nie mówiąc już o samym porodzie i o tym jak cierpi na tym organizm kobiety.
    Jedynym chyba plusem jaki dostrzegam w byciu kobietą to fakt, iż to faceci właśnie muszą o nas zabiegać, chociaż... w tych czasach różnie to bywa, niestety.
    Końcówka oczywiście była przyczyną mojego rozbawienia. Powtórzę więc raz jeszcze - świetne ;))
    Zostawię 5, gdy tylko będę miała dostęp do laptopa (telefon mi uniemożliwia dodawanie jakichkolwiek ocen)
  • Rasia 04.08.2016
    Dziękuję za odwiedziny i taki miły komentarz :) Tak, to niestety prawda, ale z tym brzusiem to przynajmniej wiążą się dodatkowe doznania, których mężczyźni nie poznają, a które są jednak czymś wyjątkowym. Mimo wszystko czasem chciałoby się tak wszystko rzucić w kąt i wyć, czemu przy narodzinach inaczej nie rozdawali narządów :)) A ocena nie ma takiego znaczenia, sama wiesz, mimo to dziękuję!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania