Drabble - Kontent

A to jest challenge od Niemampojecia, który mi dała z jakiś miesiąc temu :P

 

***

Można być kontent z faktu, iż ktoś ma podobne uczucia, ale także można być niekontent z faktu, iż ktoś powie kontener zamiast kontent... Ja i owszem ukontentowany nie jestem. Czy zdajesz sobie sprawę ile ludzi może być kontent z faktu iż ty jesteś niekontent? Sam niszczycielski smutek pozwala komuś być kontent... Czy bycie ukontentowanym jest w takim razie trudne?

Pewien przez całe życie ukontentowany człowiek natrafił na smutek, zmarła mu jedyna córka, nie miał już żony. Wyprawił jej piękny pogrzeb. Czy stracił to co było w nim najważniejsze, czy załamał się? Nie, pozostał kontent już na zawsze, odbierając sobie życie...

***

Łza mi się kręci w oku jak to czytam... Proszę o własną interpretację.

Następne częściDrabble do 120 - Kotek

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Anonim 16.09.2015
    No nie wierzę, w ciągu tego miesiąca albo cię podmienili albo uczyniłeś progres podniebny, coś mi tu jest niekontent, w każdym razie uznajmy, że literacko ewoluowałeś.

    ''Pozostał kontent popełniając samobójstwo'' - wygrałeś..nie wiem, co ty tam lubisz, to to wygrałeś xd. Przebija tekst o raku.
  • CrazyMaster 16.09.2015
    Naprawiłem xD, teraz jest bardziej dotkliwe xD
  • CrazyMaster 16.09.2015
    "Nie, pozostał kontent już na zawsze, odbierając sobie życie"
    W tym tekście nie ma nic do wyśmiwania...
  • Anonim 16.09.2015
    Ty coś tutaj ewoluowałeś. Ortograficznie, merytorycznie, nawet z deczka interpunkcyjnie.... Lecz skąd wiadomo, że on pozostał kontent już na zawsze, odbierając sobie życie? To tylko on by mógł orzec, ale nie orzeknie, skoro sobie odebrał.
  • CrazyMaster 16.09.2015
    Ten tekst ma przekaz... Dlatego proszę o własną interpretację...
  • Anonim 16.09.2015
    Każdy tekst ma jakiś przekaz. Ok, czytając automatycznie jakoś interpretujemy.
  • CrazyMaster 16.09.2015
    Ostatnie komentarze to tylko twoje i moje xD
  • CrazyMaster 16.09.2015
    Ktoś to właśnie popsuł :C
  • Anonim 16.09.2015
    A było tak romantycznie... Gdybyś tylko nie miał 12 lat....
  • CrazyMaster 16.09.2015
    Niemampojecia bosh... *_* sucham teraz bibera ale ci xD
  • Anonim 16.09.2015
    Twoja ironia i autoironia wspięła się w ciągu tego miesiąca na wyżyny ; ).
  • CrazyMaster 16.09.2015
    Niemampojecia łat du ju min!
  • Anonim 16.09.2015
    Stałeś się poliglotyczny, twój język wyostrzył się. Wszakże masz lat 12, domeną twego wieku jest nieustanna, prężna ewolucja, już samo słowo dorastanie zawiera w sobie ''rosnąć wzwyż'', prawda, pnąć się ku górze, już nawet ten miesiąc ukazał mi olbrzymie zmiany na lepsze w tobie, na przykład słowo ''iż'' dołączyło do twego słowozbioru, użyłeś go w swoim drabble, to się chwali.
  • MrJ 16.09.2015
    Mała adnotacja, nie używaj angielskiego gdy nie jesteś pewny pisowni, bo wygląda to wtedy jak dziecko próbujące być fajne. Pisze się challenge
  • CrazyMaster 16.09.2015
    To przez inne gupie Internety które tak piszom!
  • Anonim 17.09.2015
    Powiem szczerze, pierwszą połową jestem pozytywnie zaskoczony. Druga była dla mnie zbyt oczywisto-przykładowa. Poza tym nie mógł być na zawsze kontent, skoro odebrał sobie życie, po śmierci przecież umarła świadomość? Poza tym do upragnionego efektu zabrakło mi tego środka, tego mięcha, zbyt uogólniłeś, półstreszczając. Znowu. Dam 4, pierwsza połowa, jak wspomniałem, niezła.
  • CrazyMaster 17.09.2015
    Takie małe pytanie, jak rozpisać drabbla?
  • Anonim 17.09.2015
    Normalnie, mało tu było takich? Tak czy srak powiedzieć, że umarła córka i żona, a potem się zabił, to trochę mało, co?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania