Drabble - Magnes

Wszystko, czego nie powinnam była robić, odbywa się właśnie teraz. To, co etyka zawodowa uznaje za niedopuszczalne porwało mnie w całości. Opętało jak zły demon, który wykorzystuje mnie nocą. Zmusza moje ręce do dotykania innego ciała. Nakazuje ustom całować każdy fragment jego skóry. Sprawia, że umysł nie dokonuje selekcji złych i dobrych uczynków. Skupiam się tylko na pragnieniu, które wywołuje we mnie jego obecność. Kiedy oddala się chociaż na milimetr, przywieram do niego jak igła do magnesu. Przebłyski świadomości każą mi przeciwstawić się polu magnetycznemu. Jednak chwilowe światełko gaśnie, a moje neurony odbierają już tylko informacje o błogości grzechu.

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Adam T 22.11.2016
    Ciekawy i... mroczny tekst, choć stwierdzenie: przyciągasz mnie jak magnes, dość banalne. Mocne 4
  • Racja. Przeczytałam na forum temat i od razu skojarzyłam z tym. Poległam na płaszczyźnie kreatywności :P
  • Pan Buczybór 22.11.2016
    Mrocznie... 5
  • Ale naprawdę? Kurcze, to trochę słabo, bo chciałam osiągnąć inny efekt.
  • detektyw prawdy 22.11.2016
    kurde, neizbyt rozumiem o co kaman, bez oceny
  • "Notatki ze skandalu" trochę mnie zainspirowały. Polecam, ciekawy film.
  • Zdzisław B. 22.11.2016
    Tekst dobry, ale brakuje mi zakończenia, najlepiej zaskakującego. 4.

    Poprawiłbym interpunkcję i niektóre zwroty:
    - Wszystko, czego nie powinnam była robić, odbywa się właśnie teraz.
    *To, czego etyka zawodowa uznaje za niedopuszczalne porwało mnie w całości. - To, co etyka zawodowa uznaje za niedopuszczalne, porwało mnie w całości. (lub: czego etyka zawodowa nie uznaje za dopuszczalne)
    *Zmusza - Zmusza (powtórzenie blisko)
  • Dziękuje bardzo, poprawione. "Zmusza" miało być celowym powtórzeniem, ale przy dwóch zdaniach wypada to faktycznie średnio. Zakończenia jako tako być nie miało - bardziej opis chwili? - jednak z pewnością urozmaiciłoby tekst. Zwrócę na to uwagę następnym razem.
  • katharina182 22.11.2016
    Bardzo dobry tekst. Mocny. Podoba mi się; ) zostawiam zasłużone 5
  • KarolaKorman 23.11.2016
    Nie było końcowego zaskoczenia, ale tekst mi się podobał :) Nie oceniam, pozdrawiam :)
  • Mów mi Nasya 06.12.2016
    Mocny tekst. Jest w nim dużo mrroku. Piątka ode mnie ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania