.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • motomrówka 13.01.2017
    Budujesz swój świat bardzo drobiazgowo i powoli. Swojego bohatera pokazujesz poprzez relację z innymi, stosunek do pracy, do miasta; to ciekawe, nie opisujesz wprost, co robi wiele osób tutaj, czytelnik buduje go sobie sam w głowie. Oceniam na 5, może trochę przesadziłeś z opisem sal kina, ale być może ma to związek z dalszą akcją.
  • Antoni 13.01.2017
    Już teraz powiem, że opis kina nie ma wpływu na dalszą akcje, ale jest za dobry, żeby go wyrzucić. Cieszę się, że ten tekst intryguje i pobudza wyobraźnię. Co sądzisz o tytule?
  • motomrówka 14.01.2017
    Antoni Piszę dopiero dziś, wczoraj było już późno. W sumie życie to ekwilibrystyka ( w sensie przenośni ), natomiast życie wielkością życia - tu jest dla mnie zagadka. Czy chodzi o życie pełnią życia? Czy o to, że jedyna miarą jakości życia, jest wyłącznie życie? Troszkę masło maślane, ale nie powiem, tytuł jest frapujący. A jak ty go rozumiesz?
  • Antoni 14.01.2017
    motomrówka Tak, chodzi o to, że życie pełnią życia - to ekwilibrystyka. :) Tak to rozumiem.
  • motomrówka 14.01.2017
    Antoni No tak, wystarczy dodać dwa plus dwa:) Prawie mi się udało.
  • katharina182 17.01.2017
    Dużo przemyśleń u Ciebie. Zgadzam się z motomrówką że opis był ciut za długo ale za to bardzo dobrze napisany: )
    Kolejna 5 ode mnie.
  • Antoni 17.01.2017
    Wiem, wiem. Szkoda mi się pozbywać tych opisów.
  • Antoni 17.01.2017
    Antoni Zapraszam do dalszej lektury :)
  • Pasja 23.01.2017
    Kino Świt w moim rodzinnym mieście przyszło mi na myśl jak czytałam. Zastanawiam się nad życiem mieszkańców tego wilgotnego miasteczka i czy istnieje jakaś równowaga tego życia. Dla mnie życie tu jest bardzo smętne. Sam bohater sprawdza bilety, ale nie lubi tego, bo to co robi to nie ma znaczenia. Czy życie jest wielkością życia...nie wiem. Piątka i zdrówko
  • Violet 23.01.2017
    Pasjo, czy myślisz o kinie na ulicy Wysockiego?
  • Antoni 23.01.2017
    Violet zapraszam do lektury i oceny całości ; )

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania