Eleohim | Wstęp

WSTĘP

 

Życie zmienia się niezależnie od naszej woli. Niezależnie od naszych postanowień i pragnień. Nikt z nas nie jest w stanie sobie wyobrazić co może zdarzyć się za kilka lat. Naprawdę rawdę okazuje się, że to najbliższe sekundy mają największe znaczenie. Decyzje, które podejmujemy, i te, które już dawno temu zostały podjęte za nas - to one nieodwracalnie wpływają na nasze życie. Nigdy nie śmiałem nawet pomyśleć, że stanie się to co właśnie miało się zdarzyć. Nie sądziłem, że w jednej chwili moje życie odwróci się do góry nogami. Świat, a nawet cały wszechświat, od tamtego dnia miał już nigdy nie być taki sam jak wcześniej. Wtedy właśnie dowiedziałem się, że to w moich rękach będzie spoczywał los wielu ludzi. Że moje decyzje, które podejmę, odmienią życie nie tylko moje, ale całej ludzkości.

Nie tyle, że społeczeństwo nie jest w stanie uwierzyć, a raczej jego świadomość nie jest przyzwyczajona do tej jednej myśli, że poza nami - ludźmi - na tym świecie może istnieć jeszcze coś innego. Przecież to nie jest możliwe, to absurd - powie każdy zapytany przez nas człowiek. Dlaczego tak się dzieje? Naprawdę w to nie wierzą? Czy może boją się sami przed sobą przyznać do tego, że jednak istnieje możliwość istnienia innego bytu poza ludzkim? Niestety, po tylu latach dalej nie znam odpowiedzi na te pytania.

Za to jednego jestem w stu procentach pewny. Jest to niepodważalna prawda. Nie, nie jesteśmy sami na tym świecie i nieważne co widzimy czy słyszymy. Jestem tego żywym i dobrze się mającym przykładem.

Mówi się, że policjanci albo strażacy mają odpowiedzialną pracę. Lekarze również należą do tego grona, jako ci, którzy udzielają pomocy, ci, którzy ratują życie. Niestety, jest to tylko ich praca. Są i tacy, którzy mówią, że to ich powołanie. Co oni tak naprawdę wiedzą o powołaniu? Sami wybrali swoją ścieżkę życia, w dodatku dobrze płatną. Będąc szczerym do szpiku - to nie ty wybierasz powołanie, to ono wybiera ciebie. Nie dostaniesz za nie nawet pół monety, a niejednokrotnie to ono odbierze ci wszystko co masz i na czym ci zależy, tylko po to by uświadomić ci to co tak naprawdę w życiu jest cenne. Mimo tego, że wszystko tracisz, zyskujesz jeszcze więcej. Nazywam się Alexander Hall, jestem Eleohimem, a to jest moja historia ...

 

____________________________________

12.04.2017

korekta tekstu

Podziękowania dla Freya.

Następne częściEleohim | Rozdział 1 - POCZĄTEK

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Paradise 30.03.2017
    Fajny wstęp :D wydaje mi się, że brakuje kilka przecinków, ale poza tym nie wyłapałam nic więcej :) czekam na 1 rozdział :)
  • Ciernio 30.03.2017
    Całkiem przyjemny wstęp, mam nadzieję, że dalej będziesz trzymał(a) równie wysoki poziom :)
  • Bardzo przyjemnie się czyta czekam na więcej i zostawiam 5 ;)
  • Freya 31.03.2017
    "Tak na prawdę okazuje się," - naprawdę
    "myśli, że po za nami -" poza nami
    "Na prawdę w to nie" - naprawdę
    "i nie ważne co widzimy" - nieważne
    Zaimki osobowe piszemy w prozaice małą literą. Wyjątkiem jest korespondencja; listy, mail-e, sms-y i takie tam pierdoły, w celu okazania szacunku dla danej osoby (forma grzecznościowa, szczególna atencja), która najczęściej jest wymuszoną fikcją. Pozdrowionka ;)
  • mint.panda 31.03.2017
    Bardzo dziękuję za wyłapanie tych wszystkich niedociągnięć ;) Miło, że komuś chce się to wszystko tak czytać i korygować ;) A powodzenie na pewno się przyda ;)
  • Tanaris 31.03.2017
    Jestem ciekawa tej historii xD 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania